יום רביעי, 26 באפריל 2017

אביבה רוזן מעבר לקיר אהבה- ממליצה שרית יוכפז



היא חולמת לאהוב אך חוששת לצאת מהקונכייה שלה. הקולות מבית השכן מושכים אותה אך גם גורמים לה להרגיש בודדה יותר.

יום אחד רקפת, עיתונאית גרושה, פוגשת את אורי השכן בחדר המדרגות. הוא איש עסקים בהווה ודוגמן עבר שמופיע בטורי הרכילויות, מישהו מהסוג שלא נראה ממש מתאים.

כנגד כל הסיכויים, הם מתאהבים. זה לא פשוט לה. גם לו. אחרי סערות, עליות וירידות, נתקים והתחברות מחדש, הם מחליטים להישאר יחד. ואז נופלת על רקפת הבשורה המורכבת מכולן: אורי הוא אב לילדה שאמה גוססת. מגרושה ללא ילדים היא הופכת בין לילה לבת זוג ואם במשרה מלאה.

היא מאמצת את הילדה, נעמי, אך כשהיא רוצה להיכנס להריון בעצמה, היא מגלה שזה לא יהיה פשוט. לאחר מספר הפריות שהעמידו אותה בסכנת חיים, והיא מרימה ידיים אך לא מוכנה לוותר על עוד ילד. למרות נפתולים בחיים המקצועיים ובזוגיות, רקפת ואורי משקיעים בזוגיות שלהם ונלחמים על רצונם בעוד ילד.
רקפת, אורי ונעמי בתם מאמצים תינוקת מאודסה, אוקראינה. גם האימוץ אינו תהליך פשוט, פיזית ורגשית, אך בסופו של דבר,  בסוף המסע, הם הופכים למשפחה של ארבע נפשות שצריכות ללמוד לחיות יחד.
                הספר מתאר את נפתולי מערכות היחסים, ההפריות ותהליכי האימוץ.

אביבה רוזן היא גרושה שיחד עם בעלה לשעבר אימצה את קרן אור, בתה האחת והיחידה, באודסה, לאחר ניסיונות הפריה קשים ומתסכלים שכמעט עלו לה בחייה.

קרן אור היא כיום נערה בגיל ההתבגרות, רוקדת במגמת מחול, סטנדאפיסטית מצחיקה וצלמת מחוננת שכבר הציגה במספר תערוכות, ובכלל, בת עשרה מקסימה ביותר בעיניה המשוחדות של אמה.
אביבה היא עיתונאית, סופרת, תסריטאית ומחזאית וכן מאמנת אישית. עלילת הספר מסתמכת על ניסיונה, ולמרות זאת, אביבה אומרת: "רקפת חווה את חוויותי  אך היא איננה אני”.

הספר נכתב בשבוע וחצי של כתיבה שהכתיבה את עצמה, כתיבה שנמשכה  ימים ולילות שלמים. אביבה מספרת שכתבה סינופסיס, אך משלב מסויים הדמויות התחילו להתפרע ופשוט הפכו אותה לכלי לרצונן. כמו בחיים, הכל צפוי והרשות נתונה.

מומלץ.
משבוע הבא בחנויות הספרים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...