יום רביעי, 26 באפריל 2017

שירות smart מציע מעל 4000 כותרי תוכן שונים ממגוון קטגוריות עם דגש על סרטים, סדרות ותוכן ילדים חינוכי ומבדר כולו מדובב ואיכותי. מאת: שרית יוכפז

              התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

   לקראת ההשקה הצפויה של מותג הטלוויזיה החדש Smart 

            ההשקה החגיגי של כניסת טריפל סי לשוק הטלוויזיה עם המותג החדש Smart.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


                    מהם היתרונות הבולטים של השירות?

     לראשונה בישראל – צפייה בכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן, כולל צפייה בממשק PC !
     ערוצי עידן פלוס על גבי האינטרנט המאפשרים קליטה ושידור איכותי מכל מקום, בכל  מכשיר קצה (קיים כיום רק בסלקום TV).

      לראשונה בישראל – הקלטה רציפה של כל הערוצים בענן, 7 ימים אחורה. שירות smart זהו שירות מתקדם טכנולוגית. לא צריך לזכור להקליט, לא צריך למחוק כל הזמן סדרות כדי לפנות מקום בממיר ולא צריך בכלל ממיר כדי לראות את מה שהקלטנו. כל הערוצים מוקלטים וניתן לצפות בהקלטות מכל מקום ובכל זמן.
      גלריית תוכן VOD עם מעל 4000 כותרים כלולים במחיר השירות. מאות סרטים איכותיים, עשרות סדרות טלוויזיה ישראליות וסדרות בינלאומיות ממיטב האולפנים ההוליוודיים, כולל סדרות חדשות שלא שודרו בישראל, תכני פריים טיים של ערוץ 2 מיד לאחר השידור  וספריית תוכן ילדים עשירה מדובבת ומתורגמת הכוללת היצע תוכן עשיר לגיל הרך ולילדים.

      ממיר אשר מאפשר הנגשה לאפליקציות  Youtube, ICflixונטפליקס, על מנת להשלים את חווית הצפייה. חבילת הבסיס שלנו טובה מאד, אבל לקוחות שמעוניינים באפליקציות העשרה או לקוחות שמנויים לנטפליקס יכולים לגשת לאפליקציה מהממיר שלנו.
            
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


אודות ה- VOD, שירות הנכלל בתשלום הבסיסי (ללא תוספת תשלום)

שירות smart מציע מעל 4000 כותרי תוכן שונים ממגוון קטגוריות עם דגש על סרטים, סדרות ותוכן ילדים חינוכי ומבדר כולו מדובב ואיכותי. בקטגורית הסרטים חינם למנויים אנחנו מציעים מאות סרטים, כגון ספיידרמן, הדוב פדיגנטון, כשנהיה צעירים , צופן דה וינצ'י, הדרדסים וכו'. סרטים אלו מתעדכנים בתדירות חודשית וכלולים במנוי. גלריית ה-VOD כוללת גם ספרייה של סרטי איכות מבית קולנוע לב הכלולים במנוי.
בקטגורית הסדרות תוכלו למצוא מגוון של סדרות ישראליות וסדרות רכש. בתוכניות ישראליות כל רצועת הפריים טיים של ערוץ 2 זמינה ב-VOD חינם למנויים, מיד לאחר השידור ומציעה סדרות כגון ארץ נהדרת, נבסו, המרוץ למליון ועוד. בנוסף ההיצע כולל את כל הסדרות הפופולאריות של קשת ורשת כגון הפרלמנט, ארץ נהדרת, מה זה השטויות האלו, להיות איתה, החדש של עומרי גורדון, התסריטאי, לצבי יש בעיה, המועדון עם שחר חסון, המדרשה, מרחק נגיעה, שנות ה-80 ועוד.
בסדרות הרכש שלנו אנחנו מביאים לצופים סדרות בלעדיות בSMART כגוןGraves, night cap, hindsight, ice, 4 in the morning וכו'. בנוסף אפשר למצוא בסדרות הרכש סדרות כמו מפרשים שחורים, Casual, המלכה הלבנה, מאהבת בתשלום מראש, שובר שורות, הסקס של המאסטרס ועוד.
בעולם הילדים אנחנו מציעים מאות כותרי ילדים וסדרות לילדים לכל הגילאים, מדובבים לעברית וכלולים במנוי. בין כותרי הילדים ניתן למצוא את תכנים כמו יובל המבולבל, הדוד חיים, רינת, מיכל הקטנה, רוי בוי הגיבורים  וכו'. בסדרות הילדים ניתן למצוא סדרות כמו ארתור, שון כבשון, תותית, מועדון ווינקס ועוד.

התמונה של ‏‎Ramy Nahum‎‏.
משפחת נחום.
מסיבת השקה של <smart ויומולדת 60 ל רמי נחום  כמו שרק רמי יודע לעשות! מזל טוב. מסיבת השנה.


אילו ערוצים יש ? עידן פלוס משודרג ?
טריפל סי ומותג Smart מציעים חבילה "צרה" (SKINNY BUNDLE), מונח שמשמעותו היא שאין צורך במאות ערוצים שאין בהם שום שימוש ומעלים את המחיר לצרכן, אלא מתן חבילה צרה של ערוצים במחיר יותר נוח. בהמשך נוסיף ערוצים נוספים ונשמור על אותה רמת מחיר לצרכן, בלי לפגוע בחוויית הצפייה.
מבחינת הערוצים הלינאריים, שירות smart יכלול מגוון של כ-20 ערוצים בשידור חי המורכבים מערוצים ישראלים וערוצים בינלאומיים. בערוצים הישראלים נשדר את ערוצי עידן+ על תשתית האינטרנט, ביניהם ערוץ 2, ערוץ 1 באיכות HD, ערוץ 10, ערוץ חינוכית, ערוץ 20, ערוץ 24 ועוד.
בערוצים הבינלאומיים אפשר למצוא ערוצים באיכות HD כגון ערוץ האופנה הבינלאומיFASHION ONE HD המשודר ב-120 מדינות בעולם ולראשונה בישראל - מציע תוכניות אופנה ולייף סטייל, סיקורים בלייב משבועות האופנה בעולם ועוד; ערוץ המוסיקה TRACE URBAN HD המשדר ל-150 מדינות בעולם מציע את מיטב הלהיטים ברצף; ערוץ HAVOC המשדר למעל 50 מיליון צופים בארה"ב עם תוכן ספורטיבי ומוסיקה
smart של טריפל סי, תוכן טלויזיה באינטרנט.


אלטרנטיבית; ערוצי ספורט נוספים כגון MOTORVISION HD עם תוכן של ספורט מוטוריHD  NAUTICAL עם תוכן של ספורט ימי; ערוץHD  TRAVEL XP המשדר ליותר מ-50 מיליון בתי אב בעולם, מציע מגוון רחב של תוכניות לייף סטייל כגון טיולים ואוכל מכל העולם וערוץ BOLLYWOOD HD אשר מוכר בישראל ומשדר מאות סרטי בוליווד באיכות HD מתורגמים לעברית.
מה בנוגע לתכני ילדים ?

מציעים שני ערוצי ילדים ממגוון שלם של נישות וספריה גדולה ב-VOD. בערוצי הילדים שלנו אנחנו מציעים שני ערוצים לפעוטות – ערוץ הבית שלנו  SMART קטנטנים, שם תוכלו למצוא בשידור רציף  הפקות מקור כגון כספיון, קופיקו, סבא טוביה, מחסן השטוזים, גילי בא לבקר, הפיציקט של רינת ועוד; וערוץ DUCK TV המשודר ביותר מ-40 מדינות ו-8 מיליון מנויים בתשלום לערוץ ומציע תוכן חינוכי המותאם לתינוקות.
האם יהיו לכם ערוצי ספורט ?

בחבילה המוצעת אין ערוצי בספורט ממותגים, הוספה של ערוצי ספורט גוררת העלאה של המחיר לצרכן. זה משהו שאנחנו לא מעוניינים לעשות ברגע זה.
ערוצי הספורט שכן מוצעים כרגע ללקוחות ב-Smart הם: ערוץ HAVOC המשדר למעל 50 מיליון צופים בארה"ב עם תוכן ספורטיבי ומוסיקה אלטרנטיבית; ערוצי ספורט נוספים כגון MOTORVISION HD עם תוכן של ספורט מוטורי HD  NAUTICAL עם תוכן של ספורט ימי.
מומלץ.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מימין מר נחום- מנכ"ל חוגג יום הולדת והשקת smart
היה אירוע מכובד בפ"ת . ארוחת ערב .מופעים ואקרובטיקה. קוסמים ויום הולדת למנכ"ל החברה.  ומשפחת נחום. 
 מזל טוב..
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
·         
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


מצורפת רשימת ערוצים

ערוץ 2 (רשת / קשת)
ערוץ 1
ערוץ 24
חינוכית 23
ערוץ 20
ערוץ 33
ערוץ 10
Trace Urban HD
Fashion one HD
Havoc SD
MOTORVISION TV HD
Travel XP HD
Duck TV
English Club TV
Nautical
Bollywood HD
Kids Channel (smart channel)
Rotana Music HD     Al Arabiya HD

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
ורכת ראשית - מאת: שרית יוכפז 
sarit0404@yahoo.com
מומלץ.

תגובה 1:


  1. Most Amazing Places
    Of Our Amazing World החיים הטובים צרכנות לייף סטייל
    שירות smart מציע מעל 4000 כותרי תוכן שונים ממגוון קטגוריות עם דגש על סרטים, סדרות ותוכן ילדים חינוכי ומבדר כולו מדובב ואיכותי. מאת: שרית יוכפז

    השבמחק

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...