שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום שלישי, 6 ביוני 2017

מספר שיא של גופים מסחריים המשתתפים באירועי הגאווה 2017 בתל אביב-יפו מאת: שרית יוכפז

מספר שיא של גופים מסחריים המשתתפים באירועי הגאווה 2017 בתל אביב-יפו

שיא במתן חסויות לאירועי הגאווה * מעל ל-20 חברות, מוסדות תרבות וגופי תקשורת

אירועי חודש הגאווה 2017 המתקיימים בתל אביב-יפו במהלך חודש יוני ממשיכים לשבור שיאים ומציגים מגוון חסר תקדים של אירועי תרבות, חברה וקהילה, הנערכים בשיתוף גופים מסחריים מובילים מהארץ והעולם. מעל ל-20 גופים מסחריים ארגונים ומוסדות תומכים השנה במצעד.
החבירה של הגופים המסחריים השונים לאירועי הגאווה היא מהפכה המאפשרת יצירה של אירועים גדולים ומגוונים יותר בפריסה רחבה והתאמתם לקהלים רחבים שמבטיחים כי האירועים יעניקו ערך מוסף, חברתי, תרבותי וכלכלי לכל תושבי העיר, המבקרים והתיירים.

נותני החסויות באירועי חודש הגאווה:
  • Ebay – חסות למשאית.
  • מייקרוסופט - חסות למשאית.
  • קסטרו - חסות למשאית והלבשת המשתתפים בקליפ הגאווה הרשמי.
  • ייגרמייסטר - חסות למשאית.
  • סטולי - חסות למשאית.
  • חברת התרופות GILEAD - חסות למשאית.
  • מותג האופנה TNT - הדפסת גופיות ממותגות עם הלוגו הנבחר של אירועי הגאווה 2017.
  • ענקית התרופות טבע –חסות לכנס הבריאות בסימן ביסקסואליות במרכז הגאה.
  • GOOGLE – הדפסת כובעים ממותגים אשר יחולקו במצעד.
  • מותג הבירה Blue moon - מעניק דוכני משקה לאירועים השונים.
  • חברת נייקי - הלבשת המשתתפים בקליפ הגאווה הרשמי.
  • חברת טובורג סיפקה משקאות.
  • דיזנגוף סנטר – מרכז הקניות בחר להפוך במהלך אירועי הגאווה את בניין B למרכז גאה לכל המשפחה ויציע פעילויות למשפחות גאות, לבני הגיל השלישי, תיירים ומקומיים, ואף יקיים שירותי הסעה מחוף הילטון למרכז  העיר אחת לשעה.
  • שוק אלנבי רוטשילד הפך לשוק הגאווה הראשון בעולם.
  • שוק שרונה מרקט קושט בדגלי גאווה ומקיים ספיישל שבוע גאווה.
  • מלון ניקס, מרשת מלונות פתאל, נבחר להיות המלון הגאה הרשמי של אירועי הגאווה בתל אביב. במסגרת שיתוף הפעולה יארח המלון במהלך אירועי הגאווה את כנס החינוך, מסיבת העיתונאים הבינלאומית של עמותת עיר עולם ואת המופע החגיגי של האופרה הישראלית בלהיטי אבבא.
  • שגרירות בריטניה בישראל בחרה להפיק לראשונה משאית למשפחות גאות במסגרת מצעד הגאווה. בנוסף למשאית הגאווה, מצטרפת השגרירות גם אל פעילות הפנאי בחוף הילטון עם פעילות לכל המשפחה בחוף הגאווה.
  • שיתופי פעולה נרחבים מתבצעים באמצעות גופי תקשורת המובילים וואלה! ומאקו, וכן באתר החדשות של הקהילה הגאה WDG.
  • התאטרון הלאומי הבימה: שיתוף הפעולה שהחל בשנה שעברה, מתחזק השנה ומציג מגוון אירועי תרבות גאים המתארחים בתאטרון הלאומי, וכוללים תצוגת אופנה בהיפוך מגדרי בכיכובם של של כוכבי התיאטרון, המשולבת בקטעי משחק בהשראת ביסקסואליות, וכן הצגות של המרכז הגאה המתארחות בתאטרון הלאומי.
במקביל, מתארחות הצגות התאטרון הלאומי בתאטרון של המרכז הגאה גן מאיר ומאפשרות חשיפה לקהל רחב מקרב חברי הקהילה הגאה.
  • תאטרון הקאמרי: יציג במהלך שבוע הגאה הצגה גאה, וכן האופרה הישראלית, שהפיקה לראשונה, בשיתוף פעולה עם המרכז הגאה מופע לקהל הרחב הכולל עיבודים מקוריים לשירי להקת אבבא בהשתתפות זמרי אופרה שונים, שיתקיים ברחבת מלון ניקס ויהיה פתוח לקהל הרחב.
  • האופרה הישראלית: עורכת מופע חוצות ענק, למרגלות מלון NYX, עם עיבודים בלתי נשכחים לשירי אבבא.
  • סטודיו למשחק של יורם לווינשטיין: יעלה את ההצגה פרימדונה בהצגות מיוחדות לחודש הגאווה שיתקיימו באולם המופעים של הסטודיו בשכונת התקווה.
  • מוזיאון תל אביב לאומניות: יקיים לראשונה מרתון צילום צילום גאה.
גידי שמרלינג, ראש מינהל דוברות והסברה בעיריית תל אביב-יפו:
"בעוד שבשנים עברו כיתתנו רגלנו אחר חברות מסחריות שחששו לקחת חלק או לתת חסות לאירועי הגאווה, שמחנו לגלות שהשנה יש ביקוש רב מצד חברות לקחת חלק בחודש הגאווה ואנחנו זוכים להרבה פניות יזומות. ההחלטה הזו אינה רק החלטה כלכלית אלא גם ערכית המעידה כי היחס לקהילה הלהט"בית השתנה מאד בשנים האחרונות".

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו ומחזיק תיק הקהילה הגאה:
בשנים עברו מצעד הגאווה משך את תשומת ליבם של עסקים ומותגים שהיו מזוהים בלאיו הכי עם הקהילה, מוצרי פארם, חדרי כושר ועוד. השנה אנחנו עדים להיפוך מגמה, מותגים כמו קסטרו, TNT, רשת פתאל ובראשם מלון ניקס, נייקי, טבע , gilead ועוד נרתמו ונתנו חסויות לאירועים במהלך שבוע הגאווה ולליינים ועסקים  להט״בים.
הדבר מעיד על התחזקות הקהילה הלהט״בית ועל המשך תהליך כניסתה למיינסטרים הישראלי, גם זה המסחרי מחד ומאידך מעיד על השינוי בחשיבה של הגופים העסקיים שרואים בקהילה הגאה שותף צרכני שווה זכויות. זו רק תחילתו של תהליך שבסופו יצטרפו עוד ועוד גופים מסחריים לתמיכה בקהילה הגאה.


לפרטים נוספים,  מושיק ביבי, עוזר דובר העירייה, 03-5218108
                           

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה