יום שישי, 23 ביוני 2017

חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים בעולם, מאת:שרית יוכפז


מתקן שקעים נשלף
המטבח השטוח מ"בית תותחני"
מערכת שקעים שקועה, נשלפת בלחיצת כפתור
מיכל אשפה בהתקנה שטוחה
חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים בעולם, במגוון סגנונות ובטכנולוגיה מתקדמת. הלהיט במטבחים, משטחי נירוסטה של BARAZZA  חיבור של עיצוב ופונקציונליות, פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית. 4 סוגי גימורים מפוארים לבחירה: סאטן. מט, וינטאג', מראה.
בבית תוחני פריטים משלימים לשמירה על המראה הנקי והשטוח במטבח:
  • מערכת שקעים נשלפת ממשטח העבודה במטבח / או מהאי
פיתוח טכנולוגי המשתלב במראה המטבח המעוצב מבית תותחני. מערכת שקעים ניסתרת, שקועה בשטח העבודה או על האי במטבח. כשמעוניינים בשימוש לוחצים על כפתור ומיתקן השקעים עולה למעלה. בסיום השימוש מורידים אותו חזרה מטה.  הפיתוח הטכנולוגי משאיר את משטח העבודה שטוח ומסודר. המערכת בגימור מפואר ודקורטיבי המתאים לצבע וגימור משטח העבודה צבעים: אלומיניום מוברש, ניקל, לבן או שחור.
בבית תותחני 3 דגמים לבחירה: מערכת שקעים נשלפים משולבת תאורת לד כחולה, מערכת שקעים נשלפת ללא תאורה. ומערכת שקעים שטוחה מסתובבת.
מיכל אשפה מובנה בהתקנה שטוחה Ergo-Master
בכל מקום שבו יש אוכל, יש גם אשפה: ובעולם המודרני אנו מייצרים יותר אשפה מאי פעם. פח האשפה היה ונשאר אחד הפריטים החשובים במטבח, ולכן עליו להיות נגיש וקל לפתיחה. היות שהשימוש בפח האשפה הוא יומיומי, קיימת חשיבות רבה לבחירת הפח המתאים לצרכים שלנו.
פח בהתקנה שטוחה של WESCO  הוא הפתרון האידיאלי למטבח שלכם. בכל משטח עבודה יש פינה פחות שימושית "פינה מתה" שבה נוכל למקם את מיכל האשפה השטוח, ידית המיכל שקועה מאפשרת להניח על מיכסה המיכל סיר בשעת הצורך.
מיכל האשפה המובנה למקצוענים, ה- Ergo-Master משתלב עם משטח העבודה שלכם. הפריטים הבודדים הנראים לעין הם המכסה העגול עם הידית והטבעת, שלושתם עשויים פלדת אל-חלד. השם Ergo-Master מבטא את השימושיות והארגונומיות של המוצר. אין צורך לפתוח את הדלת או להתכופף. השלכת האשפה מתבצעת בגובה משטח העבודה. הפח אטום, טבעת גומי רכה מקיפה אותו בשיפוע כלפי המרכז, כך שניתן להשליח פסולת אורגנית רטובה ממשטח העבודה ישירות לתוך המיכל. המיכל עשוי פלסטיק בקוטר 28 ס"מ ובקיבולת 13 ליטר. ניתן להשתמש בו בפסולת אורגנית או אשפה ביתית.
להשיג ב: להשיג ב"בית תותחני" ראשון לציון אליהו איתן 24    

9513378 03
בתאום מראש.
חברת "תותחני אינווסטמנט" המשווקת הרשמית בישראל של המותגים: BARAZZA : חברה איטלקית ידועה המתמחה בייצור כיריים, כיורים, תנורים, משטחי נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח ועוד. MGS MILANO יצרנית ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט FRECAN הקולטים הייחודיים, מחשבה יצירתיות וטכנולוגיה. ARTINOX חברה איטלקית המתמחה ביצור כיורי טיטניום למטבח ועבודות נירוסטה מיוחדות IRINOX מקררי יינות, מכונות מים וסודה, מכונות להקפאה עמוקה ועוד WESCO  מותג גרמני לפחי אשפה בהתקנה שטוחה. INLEחברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמוזי לאמבט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...