יום ראשון, 2 ביולי 2017

ספרינג מתחדש- מיתוג חדש, אריזות חדשות וטעמים חדשים מאת: שרית יוכפז



תרשו לעצמכם ליהנות..
ספרינג מתחדש- מיתוג חדש, אריזות חדשות וטעמים חדשים
מהלך נרחב לספרינג הכולל בקבוקים חדשים לסדרת משקאות ספרינג 1.5 ליטר, שילובי טעמי קיץ חדשים ואקזוטיים בטעמי שייקים:
אננס-בננה ומנגו-אננס-פסיפלורה
וסדרת הנקטר בזכוכית: ספרינג אקזוטיק, סדרת משקאות נקטר בבקבוקי פרימיום אישיים בשילוב טעמים אקזוטים ומפנקים:
נקטר גויאבה, נקטר אננס, נקטר מנגו
ומשקה תפוח-אגס-סברס

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "השקנו שפה חדשה למותג ספרינג, שבאה לידית ביטוי בכל הזירות: קמפיין חדש, אריזות חדשות למוצרים קיימים, טעמים חדשים וסדרת מוצרים חדשה. שפת הקמפיין מתבססת על התובנה שמותר לנו ליהנות, הנאה אינה דבר שצריך להתבייש בו. הטעמים החדשים הם שילובים של פירות אקזוטיים האהובים על הצרכנים. וסדרת הנקטר האישית מאפשרת לצרכן להתפנק גם מחוץ לבית." 

ספרינג אקזוטיק משקאות שהופכים את היומיום ליותר כיפי עם מגוון עשיר של טעמי פירות המאפשרים לחוות, להתרגש, ליהנות ולהתפנק יום יום.
הסדרה החדשה פונה לכל מי שאוהב לחוות את הטעמים אקזוטיים של משקאות בחוויית שתייה הייחודית של נקטר. הסדרה תושק לראשונה בבקבוקי זכוכית 330מ"ל בעיצוב פרימיום ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.


מומלץ. טעים.


את השקת המהלך וסדרה החדשה מלווה קמפיין טלוויזיה, פעילות תוכן באינטרנט, פירסום בדיגיטל ובקולנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...