יום שלישי, 29 באוגוסט 2017

צרכנות לראש השנה מאת: שרית יוכפז



קומפיוגרפיק בע"מ. ממליצה:שרית יוכפז

קומפיוגרפיק בעמ הינה חברה שיוסדה לפני 20 שנה .מעצבים ומיצרים מוצרים בין היתר לבית כנסת גילופי עץ לארונות קודש ציפויי קירות משרביות כמחיצות או משרביות כגופי תאורה כיתובי תאורה כיתובי ברכות על חומרים שונים כגון פרספקס אלומניום ועץ .חיתוכי אותיות הקדשה -לארונות קודש הם מייצרים גם הנצחות לנפטרים ומשפחות שכולות.

לחברה יש מכונת cnc  לחיתוך בחומרים שונים בין היתר גם בתלת מימד גילופים . 

קומפיוגרפיק עוסקים גם בשלט חיצוני  וגם ייצור חלקים שונים .לנגרים כגון דלתות לארונות. אפשר להזמין מוצרים הקשורים לקדושה לפי עיצוב אישי.

פרטי העסק :
ההגנה 38 ראשון לציון.052-4468895  מומלץ.



טיפים לעריכת שולחן חג  מטעם
רוזנפלד- מרכז העיצוב




רוזנפלד, מרכז העיצוב מציג שלל טיפים לעריכת שולחן חג עשיר, מפנק וחגיגי.

1.   חשוב בעת עריכת השולחן למקם  את הצלחות כך שלכל אורח יהיה את ה"ספייס" שלו בעת הישיבה והקימה מהשולחן וכן לא לייצור צפיפות יתרה על השולחן.

 2.יש להיוועץ מראש ולהחליט מי ישב ליד מי ולא לאפשר לכל אחד להתיישב היכן שנוח לו .הושבה נכונה תיצור דינמיקה נכונה לצד השולחן ואוירה נינוחה. כדאי להושיב את המבוגרים זה לצד זה , בעוד שאת הצעירים חשוב להושיב יחדיו.

3.נחמד לעצב את השולחן עם כלים בסגנון המיקס& מאצ, דבר היוצר מראה אקלקטי מתוחכם ועליז.

4.       סידורי פרחים ומקוריים בעיצובם, נותנים לשולחן מראה אביבי ו"טרי" עם ניחוח מיוחד לשולחן החג.כדאי לחשוב על סידורי פרחים אישיים ולאו דווקא במרכז השולחן .

5. כיף לעצב את שולחן החג עם בני הבית, כאשר כל אחד שם את ה-INNPUT  שלו וכך כולם מרגישים שייכים.

6.כדאי להכין בצלחת לכל אורח הפתעה קטנה וחגיגית , ב דבר יוצר עניין ומכניס לאווירת החג .



7. יש לעצב את שולחן החג עם פמוטים, המדגישים את תחושת החג המהודרת וניתן להשתמש גם באגוזים כפריט עיצוב הכרחי ואותנטי.


 CO&GOLF מציגה טיפים לעיצוב שולחן החג
על-פי מספר סגנונות עיצוב

צילום: רונן מנגל.

השולחן האלגנטי
חיבור בין צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים.
מפה לבנה ועליה סט עלים מהודר, המתאים לכל ארוחה חגיגית בשילוב סכו"ם שחור עם כוסות תואמות למראה דרמטי, המוסיף עניין בעיצוב השולחן.
בשולחן האלגנטי מומלץ לשים דגש על פריט מרכזי עדין, לדוגמא זרי פרחים לבנים קטנים, או שילוב עציצים ירוקים קטנים בכלי שטוח שישברו את הדרמה בשחור ולבן. 
אם בכל זאת חסר לכם סממני חג בחרו במוטיב התפוחים המתכתב עם המסורת שיפוזרו בין הסכום או ככלי הגשה ויוסיפו פן חגיגי לשולחן.

השולחן הלבן
הבחירה במראה השולחן הלבן היא הבחירה הקלאסית ולא הטרנדית.
מומלץ לבחור בסט לבן שישמש אתכם לעוד ארוחות רבות בסגנונות ובשילובים שונים. 
אני ממליצה על מפה לבנה עם עיטורים ואת הלבן ניתן "לשבור" עם כלים מעוטרים בכסף או זהב.
במידה ויש לכם כבר  בבית סט לבן קלאסי, ניתן לחדש את מראה השולחן  בכלי הגשה בגדלים ועיטורים שונים, אל תחששו לערבב מספר סגנונות כל עוד כולם בצבע הלבן.
חשוב לזכור כי כאשר מעצבים שולחן חג ארוך במיוחד, יש לחלק כל מנת הגשה לכמה כלים נפרדים כדי שיהיה קל יותר לסועדים לאורך השולחן.  גם כאן ניתן לגוון בכלים.

השולחן הטרנדי \ האופנתי
אל תחששו משולחן חג עשיר וצבעוני. למה לבחור דווקא בסטים תואמים ואחידים אם אפשר לבחור בצלחות בצבעים שונים או עם הדפסים מגוונים.
אפשרות נוספת היא לבחור בסט בצבע אחד בולט או אפילו לבן ולהוסיף את הנגיעות האופנתיות בכלי הגשה בצבעים עזים.  בחרו גם את הכוסות, הסכו"ם והמפיות בצבעוניות מגוונת שתהפוך את מראה שולחן החג לייחודי וחגיגי.

השולחן המהודר
סט לבן עם עיטורי זהב לצד סכו"ם זהב וכוסות בצבע עדין. בחרו במפה תואמת מאותו הסט וקעריות גבוהות על רגליים בכלי ההגשה.


בסידור שולחן החג הזה, יתאימו כלים מרכזיים כגון פמוטים דקים מקריסטל או אגרטל מרשים וגבוה ופרחים בצבעי הפסטל או לבנים.





הום סנטר




עיצוב שולחן החג והדקורציה שלו חשובים לנו לא פחות מהמטעמים לחג!
על מנת לשדרג את עיצוב השולחן מציגה רשת הום סנטר מגוון פתרונות דקורציה ברוח סממני החג . בקולקציה:
ענפים מלאכותיים של מגוון פרחים בהם : לבנדר, אפרסק , אוכידאה ואנתוריון
בטווח מחירים של 14.90-19.90 ₪



 צילום: שחר תמיר
ענפים של עצים מסמלי החג : ענפי תפוחים ורימונים מחיר 39.90 ₪
כמו כן ,מציעה הרשת רימונים ותפוחים מלאכותיים
בודדים לפזר על שולחן החג מחירים: תפוח / רימון יח 9.90 ₪ 3 רימונים/ תפוחים ב- 19.90 ₪



רשת הום סנטר , הרשת הגדולה ביותר בארץ הדוגלת בשיטת "עשה זאת בעצמך", 
לבירור הסניף הקרוב לביתך  1-700-70-77-88,

ובאמצעות אתר החברה https://www.homecenter.co.il



-


Laline משיקה תיק stuff שקוף
כדי שתוכלו לראות שלא שכחתם כלום!
50% מהרווחים לעמותת קווים ומחשבות 
העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD

הפרעת קשב היא הפרעה שקופה, לא רואים אותה אך היא מלווה את האדם לאורך כל חייו ומשפיעה על כל תחומי החיים. Laline, הרשת המובילה לגוף ולנפש, משיקה תיק stuff שקוף, תיק רב שימושי בגודל אידיאלי לנסיעות. התיק נוצר במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת 'קווים ומחשבות', העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD, האחראית לקידום זכויותיהם של אנשים עם הפרעת קשב ומעודדת את המחקר בתחום.

תיק Stuff שקוף של Laline , תיק רב שימושי, בגודל אידיאלי לנסיעות, מתאים כתיק כלי רחצה, כתיק איפור או כקלמר. ניתן להשתמש  בו גם לחפצים הקטנים שמתפזרים בתיק והולכים לאיבוד. עם התיק השקוף תוכלו לוודא שלא שכחתם שום דבר חשוב וגם למצוא בקלות ובנוחות את מה שאתם מחפשים בכל רגע. התיק מחולק לשני תאים.


50% מהרווחים קודש לעמותת קווים ומחשבות - העמותה הישראלית להפרעת קשבADHDלהשיג ברשת חנויות Laline


חוגגים את ראש השנה עם רשת ZER4U





  רשת ZER4U מציעה מגוון רחב של זרים וסידורים פרחים  חגיגיים ומהודרים לשולחן החג, קולקציית קפסולה של סידורי פרחים בקופסאות מעוצבות , עציצים ומארזי חג מרשימים לקראת ראש השנה מבית פתורה המשלבות דבש, שמן זית איכותי ויינות מקולקציית היינות Blend By ZER4U

קולקציית סידורי השולחן, זרי הפרחים ומגוון המתנות לראש השנה מאופיינת במראה מהודר, אלגנטי ויוקרתי. עם שזירה של מגוון רחב של פרחים לבנים,
בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד. סידורי הפרחים למרכז שולחן החג מאופיינים במראה עשיר ובעל נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים יותר לשולחן החג כולל רימונים וכלים מקרמיקה או בטון וכאלה שמתאימים יותר לפינות הבית גבוהים וגדולים.

בחג הקרוב, מציעה הרשת מגוון מתנות ומוצרים משלימים כמו מארזי חג לקראת ראש השנה גם מבית "פתורה", משק המתמחה בגידולי זיתים וענבים, יינות בוטיק ודבש בלתי נשכח המשלבות יינות מקולקציית היינות Blend By ZER4U. מארזים המשלבים יינות, דבש, שמן זית, רטבים, קונפיטורות ועוד.




'סולתם' חותכת תהליכים במטבח
סכין שף אחת שחותכת הכל: ירקות, לחם ובשר ואפילו עגבנייה רכה...
סולתם יצרנית כלי המטבח המובילה בישראל, מציגה סכין שף רב שימושית למגוון רחב של שימושים החל מחיתוך ירקות ועד לחיתוך בשר .
הסכין בעלת להב עשויה ממקשה אחת של פלדה המיוצרת בגרמניה. הידית מעוצבת באופן ארגונומי ונוח, המאפשר עבודה של שעות במטבח מבלי שהידים מתעייפות.
מה הופך את הסכין לכל כך נוחה ושימושית ומה יתרונותיה:

    חותכת עגבניות, ירקות, פירות, בשר, עוף, דגים ולחם.





כמו כן, לקראת ראש השנה, הרשת יוצאת במבצע חגיגי:


קונים ממגוון הפרחים והסידורים לחג ומקבלים יין וינטאג' מיקב ירושלים ב 10 ₪ בלבד!




אביטל שטיין וקתרינה זרוו גאות להציג את ספר הבישול :
מבשלים עם הנכדים - אוכל יווני

בימים אלה, יוצא לחנויות הספרים ספר בישול חדש וייחודי "מבשלים עם הנכדים -אוכל יווני" המציע את המטבח כמגרש משחקים ומקום לבילוי זמן איכות יחד עם הילדים והנכדים. איזו מתנת אהבה טובה יותר יכולים להעניק סבתות וסבים, דודות ודודים, וכמובן ההורים, מאשר ללמד את הילדים לחיות חיים ארוכים ובריאים, באמצעות אוכל טוב ובריא?
הספר "מבשלים עם הנכדים-אוכל יווני" הוא יצירה משותפת של שתי אימהות וחברות החולקות תשוקה עזה לבישול ולחינוך: אביטל שטיין, דוקטור למתמטיקה, המחזיקה במשרות בכירות בתחום ההשכלה הגבוהה בישראל זה עשרים שנה, שהגתה את הרעיון לספר מתוך זיכרונותיה המאושרים מסופי שבוע קסומים שבילתה בילדותה בבית סבתה וסבה בחיפה; וקתרינה זֶרווּ, שפית ובעלים של מסעדה ותיקה ומצליחה מאוד ביוון, שלמדה מדעי המדינה ומנהל ¬ציבורי, אך בחרה ללכת אחרי האהבה והקימה יחד עם קוסטאס בעלה את המסעדה.
מעבר לחוויית הבישול המשותפת, מטרתו של "מבשלים עם הנכדים - אוכל יווני" היא לסייע בחינוך הילדים, הדור הבא של קורבנות הג'אנק פוד, על מנת להעריך את החשיבות של תזונה בריאה. מה עלינו לאכול, מדוע עלינו לאכול מזונות מסוימים, איך לערוך קניות בהיגיון וכמה קל ומהיר להכין ארוחה פשוטה שאינה רק בריאה, אלא גם מענגת. הספר מלמד כיצד לשטוף ירקות היטב, איך להשתמש בסכין בכדי לחתוך אותם, איך לשמן תבנית, ומציע עוד מגוון רחב של מיומנויות רבות אחרות שיהיו שימושיות לא רק במטבח.
הספר מיועד לבישול עם ילדים מגיל שלוש ועד לבנות ובני נוער. בספר כ-100 מתכונים פשוטים ומוסברים היטב של אוכל יווני ביתי, המתאים לטעמם של ילדים, מחומרי הגלם המעולים והבריאים שיש בישראל. הספר כולל מנות לארוחת הבוקר, חטיפים ומאפים, מנות פתיחה, סלטים, ירקות ותוספות, מנות צמחוניות, דגים, מנות בשר, ומתוקים. הספר בעריכתה של נעמה אברמוביץ', כשהמתכונים השונים מלווים בצילומים מרהיבים של צלם הקולינריה המוביל רן בירן, שצולמו ביוון. הספר מכיל מגוון רחב של טיפים שימושיים, כשבכל מתכון מודגשות הפעולות המתאימות לילדים ואילו שרצוי שיעשו המבוגרים.
מטרת הספר היא לבשל יחד, ולאפשר להם להבין תוך כדי עשייה. זה יכול להיות הניצול הטוב ביותר לזמן משפחה יקר, שבו ייבנו יחסים עמוקים ואוהבים באמצעות שיתוף בדברים שאנחנו אוהבים. ילדים אוהבים שמשתפים אותם בפעילויות של המבוגרים, ובישול היא דרך מושלמת לעשות זאת.
אביטל שטיין "מעבר ליתרונות של למידה איך לבחור, לאחסן ולבשל אוכל בריא, הספר מספק את היתרונות שבשיחה, בסיפורים על תולדות המשפחה והמסורות שלה, על איך עברו מתכונים מדור לדור - וכל זאת בזמן שרוקחים עוגיות. הם הרי קולטים מידע ממש כמו ספוגים. בולעים אותו, וזוכרים מה שהם לומדים. ככל שיקדימו ללמוד על אכילה בריאה, כך יגדל הסיכוי שאכילה כזאת תהפוך אצלם להרגל, לאורח חיים".


ניתן להשיג ברשתות הספרים המובחרות. צומת ספרים, סטימצקי וחנויות הספרים המובחרות.



ישראטויס בסדרת משחקים חדשה 
למידה ותרגול מיומניות חברתיות בטבעיות באמצעות חווית המשחק
מאת: שרית יוכפז

חברת ישראטויס משיקה סדרה של משחקים חדשים לתרגול מיומניות חברתיות ולמידה באמצעות חווית המשחק. סדרת המשחקים מאפשרת להשיג מטרות רגשיות, חברתיות ולימודיות תוך שמירה על חוויית המשחק וההנאה של המשתתפים. 

משחקי רגשות: משחק זכרון, משחק לוטו, משחק התאמה

סדרת משחקים העוסקת ברגשות, מעודדת שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעת לנו להבין את עולמם הפנימי. מסייעת לכל משתתף להבין ולגלות את רגשות האחר. המשחק הוא הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים. במה נפלאה לשיפור ההבעה והתקשורת.
הכרטיסים  בנויים משני חלקים. באחד תמונה של רגש ובחלקו השני שם הרגש.
בסדרה 3 משחקים קלאסיים שונים: לוטו, זכרון והתאמה
מפתחים את התפיסה החזותית, מעשירים את השפה, מרחיבים את אוצר המילים הרגשי, ומשפרים את יכולת הבעת הרגשות.
מחיר כל אחד ממשחקי הסדרה: 39.90 ₪
  
צורות בכמויות-  משחק לפיתוח התפיסה החזותית והמרחבית, קורדינאציה ומוטוריקה עדינה

משחילים צורות הנדסיות בצבעים שונים על מעמד פלסטיק איכותי הכולל מספר קנים צבעוניים. הערכה כולל ת 20 כרטיסי דגם ו- 64 צורות הנדסיות בצבעים שונים. הילדים מוזמנים ליצור בהתאמה לדוגמאות על הכרטיסיות או כיד הדמיון . כך הם לומדים כמויות צבעים וצורות, בחוויה נעימה וצבעונית.
 המשחק מפתח את התפיסה החזותית והמרחבית ומפתח את המוטוריקה העדינה. מפתח את היכולת של הפיכת תמונה דו מימדית לתל מימדית. מאפשר לימוד מערכת הצירים: קווי אורך וקווי רוחב.
מחיר: 49.90 ₪

סדרת פאזלים בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית

פאזל רצפה קלאסי ואיכותי, עם ציורים מקוריים בנושאים חוייתים ולימודיים. כל אחד מחלקי הפאזל עבה ומצופה למינציה . הילדים מוזמנים ללמוד כבר עם הפאזל הראשון שלהם, נושאים מגוונים בינהם: המשפחה שלי, מפת העולם, זהירות בדרכים.
סדרה נוספת של פאזלים חוויתיים, בערכת מזוודה: בגן המשחקים, חוות החיות, הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים, ארמון הנסיכות.

מחיר 29.90 ₪
מומלץ בחום. מתנה נפלאה לחגים

להשיג בחנויות וברשתות המשחקים 
רשת הרמוניה לבית מציעה מפות מהודרות לשולחן החג


צילום: אפרת אשל




רשת "הרמוניה לבית" מציעה, לקראת חג ראש השנה מפות מהודרות דוחות כתמים לשולחן החג.

המפות איכותיות ומעוצבות ויוצרות חגיגה על כל שולחן חג. מפות השולחן המוצעות ברשת עשויות מ- 100% כותנה או- 100% פוליאסטר , המפות מגיעות במידות של  1.40 X 2.50 מ', 1.40 X 3.00 מ', 1.40 X 3.50 מ', 1.40 X 4.00  מ'.

המפות קיימות במגוון צבעים , לבן, שמנת, וצבעי פסטל,
המחיר החל מ: 49.90 ₪ ועד 149.90 ₪



ניתן להשיג בסניפי רשת הרמוניה לבית הפרוסה ברחבי הארץ



צילום: דניאל.


מותג אופנת הילדים KIWI  משיק את קולקציית SIMPLICITY לחגים



קולקציית בייבי ומתבגרים  לחג
קולקציית הבנות: קולקציה חגיגית ואלגנטית והיא מאופיינת בניקיון עיצובי. קולקציית הבנות -נסיכות מודרניות ימצאו את הפנטזיה שלהן בקולקציה הזו, ,הרבה פריטים המשלבים תחרות עדינות, טול, פליסה הדפסים בזהב ובכסף ושמלות משולבות טול ופאייטים. צבעוניות הקולקציה: לבן ,ורוד, וזהב.
קולקציית הבנים - הגברים הצעירים שבחבורה ימצאו את הלוק המושלם לתרבות הקולג': שילוב של חולצות  כופתרות מחויטות, ג'ינסים במגוון רחב של גזרות ושטיפות, צבעוניות הקולקציה: כחול נייבי, לבן , תכלת ואדום.
טווח מידות: 4 עד מידה 16
קולקציית ניו בורן לחגים
בייבי בנות  - New- born
קולקציה רומנטית המשלבת דפוסי פרחים, דפוסים גאומטריים של לבבות וכוכבים במגוון רחב של עיצובים.  צבעוניות הקולקציה בגווני ורוד ופוקסיה, צבעי אפור מלאנז.
בייבי בנים - New- born
קולקציה קולית בשילוב של דפוסים עם איורי חיות בקו קונטור, רובוטים המאוירים בקו ילדותי עדין ומגוון רחב של עיצובים עדינים לרך הנולד. צבעוניות הקולקציה מלאנג', לבן, וגווני נייבי.    
טווח מידות: ניו בורן עד  מידה 3

טווח המחירים:
מכנסיים החל מ 19.90 ₪ עד 119.90 שקל
חולצות  החל מ 19.90 ₪  עד 99.90 שקל
שמלות טווח מחירים  החל מ 39.90 ₪ עד 139.90 שקל


רשת
Kiwi - פריסה ארצית 76 סניפים.








'יקב סגל' גאה להשיק לרגל ראש השנה:

'Petit UF' יין תווית שנייה ליין 


הדגל של יקב סגל

יין עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית אשר נעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה

'יקב סגל' גאה להשיק לרגל ראש השנה, 'Petit UF', יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל. יין עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית אשר נעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה.

יין הדגל של יקב סגל, קברנה סוביניון ללא סינון UF, יין אייקוני, עטור פרסים ואחד היינות המוערכים והמצליחים בישראל.
הצלחתו של יין הדגל קברנה סוביניון
UF והחדשנות שהביא עימו, הביאה את יקב סגל לייצר יין נוסף באותו תהליך ייצור "ללא סינון".

Petit UF, יין "תווית שנייה" ליין הדגל של יקב סגל. יין מורכב ואלגנטי, מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה.
מקורו של Petit UF הוא מענבי קברנה סוביניון מובחרים המגיעים מכרם פלאטו, כרם צעיר אך מבטיח המכיל זמורות מובחרות שהובאו במיוחד מצרפת, מהן הורכבו השתילים שבכרם.

היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר טעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם.
התווית על גבי הבקבוק עשויה מגפת ענבים וסיבי עץ תות הניר המשקפת את הייחודי והראשוני שבעשיית היין.

Petit UF 2015
במרומי הגליל העליון, בגובה 835 מטרים מעל פני הים, שוכנים האיכותיים שבכרמי יקב סגל. כרמים אלו נהנים מאדמה משובחת ותנאי אקלים אידאליים, אשר מניבים ענבים יוצאי דופן באיכותם.
Petit UF המיוצר מענבים אלו, הינו יין אלגנטי בעל ארומה דומיננטית המשלב פרי עצמתי ומורכבות מרשימה. היין מולא ללא 


מאת: שרית יוכפז






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...