יום רביעי, 3 בינואר 2018

מותג חטיפי הדגנים המוביל Nature Valley גאה להשיק מוצר חדש בסדרת חטיפי הפרוטאין: חטיף פרוטאין ללא גלוטן עם קוקוס . מומלץ. מאת: שרית יוכפז


החטיף החדש עשיר בחלבון מכיל 10 גר' חלבונים ליח'

ג'נרלס מילס ישראל, על רקע מהפכה בתעשיית המזון הפוקדת אותנו לאחרונה במלא העוצמה מרחיבה את סדרת הפרוטאין ומשיקה חטיף חדש בסדרה - Nature Valley פרוטאין עם קוקוס ושקדים  ללא גלוטן. המוצר החדש עשיר  בחלבונים (10 גר' ליח') הידועים כאחד מרכיבי המזון החשובים בגוף האדם, ויש להם תפקידים רבים כמו: בניית תאי העור, השרירים, מערכת החיסון, הורמונים, תהליכי חילוף החומרים ועוד.

החטיף החדש מכיל  קוקוס ואינו מכיל גלוטן ומעניק כמות חלבון החיונית לפעילות היום- יומית. הוא עשיר בחלבון ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת צבעי מאכל.

Nature Valley פרוטאין מהווה מקור נוסף לחלבון ואלטרנטיבה מצוינת לחובבי הספורט ושומרי אורח חיים נכון , בשל כמות החלבונים הגבוהה שהוא מכיל תוך שמירה על הטעם.

העלייה בצריכת הפרוטאין בישראל, שהחלה מעולם הספורט והדיאטות וחדרה גם לשאר האוכלוסייה עם רמת מודעות גבוהה לאורח חיים נכון . טרנד הפרוטאין, הינו תוצאה ישירה של השפעות ממגמות וטרנדים בעולם, הפוקדים אותנו לאחרונה ואף עולים לשיח הציבורי בישראל.
 

מגמה נוספת המתחזקת לאחרונה ותופסת אף היא תאוצה רבה בארה"ב וגם בישראל - הביקוש ההולך וגובר למוצרים ללא גלוטן. צורך זה מגיע דווקא מקהל היעד שאינו חולי צליאק או סובל מרגישות מסוימת לגלוטן. קהל יעד זה צומח אף הוא בהתמדה, לעומת מספר חולי הצליאק בישראל. בעבר ההיצע והמגוון של המוצרים ללא גלוטן היה דל מאוד, יקר וניתן להשגה רק בחנויות מיוחדות ומעטות, הרי שכיום אנו רואים שהמגוון מתחיל להתרחב לקטגוריות ותחומים נוספים: החל ממסעדות ובתי קפה  ,דרך המדפים בסופר ואפילו על מוצרי קוסמטיקה. שוק מוצרי ה"ללא גלוטן" על פי הערכות ימשיך לצמוח ולהתרחב בעולם כולו וכמובן גם בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן : 24.90 ₪ , בחודש ההשקה המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 ₪ למארז.                     
האריזה מכילה 4 חטיפים ארוזים, 40 גרם לחטיף.
ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק.
*המחיר הסופי נקבע ע"י רשתות המזון והשיווק.

אודות
Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל  ומשווק בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.



ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.

מומלץ טעים משביע. -אהבתי.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...