שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום רביעי, 3 בינואר 2018

עוברים מדור ה- Y לדור ה-Z בעולם המלונאות. מאת: שרית יוכפז



הכנס ה-6 לעיצוב ותכנון בתי מלון יתרכז באתגרי הענף, על רקע הפריחה בתיירות
 15.1.18 | "אבניו" קריית שדה התעופה
האם אפשר להמציא מחדש את חווית האירוח בבית המלון? מה כבר אפשר לחדש בארץ בתחום, ודאי בתקופה שבה האתגר הגדול של המלונאות הישראלית היא להגדיל משמעותית את התשתיות המלונאיות הקיימות, ולשדרג תשתיות קיימות, בהתאמה לגידול המשמעותי בשנה האחרונה בהיקפי התיירות הנכנסת. 
קבוצת בית ונוי, בשיתוף החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל, מקיימת,  זו השנה השישית, את הכנס הבינלאומי לתכנון ועיצוב בתי מלון.

הכנס, שמושך אליו מלונאים, אנשי שיווק ואנשי מקצוע מתחום העיצוב והאדריכלות, יעסוק בתמורות בתכנון ובעיצוב, על רקע המעבר מתרבות האנלוגי – לדיגיטלי; מדור   ה-Y, שהוא דור המילניום (מי שנולדו בשנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת), לדור ה-Z (ילידי אמצע שנות התשעים של המאה הקודמת ואילך), המחוברים לשטף אינסופי של מידע, מסרים ורשתות החברתיות.
לדברי איריס מושלי, מנכ"לית בית&נוי: "בשטח מתפתחים סיגמנטים תיירותיים חדשים: גידול ב"תיירות המרפא, הבריאות והספא", "קרוזים ימיים", "תיירות ספורט", "תיירות קולינרית", "תיירות ירוקה" וכו', אשר נוספים לסיגמנטים המסורתיים: "תיירות צליינית", דתית והיסטורית ו"ביקורי משפחות. אנו בתוך תהליך של שינוי.  המלונאים חייבים להיערך למציאות החדשה, הכוללת, בין השאר, מענה לחילופי הדורות בין דור ה- X לדור ה- Y ולדור ה- Z. הכנס יעסוק בדרכים בהן הענף, בעולם ובארץ, מגיב לשינוי הצרכים, המאפיינים הדוריים וריבוי התרבויות, מבחינת תנאים, תוכן ושירותים".
מוסיף האדריכל אלון ברנוביץ', בעלים שותף במשרד "ברנוביץ' קרוננברג אדריכלים", אוצר ומנחה הכנס: "הצייר ווילם דה קונינג אמר פעם 'עלי להשתנות כדי להישאר אותו דבר', אני חושב שאין אלגוריה טובה מזו למלונאות, כדי להמחיש את המציאות של אלו המובילים בתחומם, הרלוונטיים לעולם, המשפיעים ומעוררי ההשראה, הנדרשים לזוז מהמקום הבטוח כל בוקר מחדש ולאורך שנים רבות".


בכנס יתקיים פאנל מומחים, בהשתתפות מומחים מהארץ ומחו"ל: האדריכל רוב ווגמאנס (Rob Wagemans) , מייסדConcrete Architectural Associates, חברה המתמחה בקונספטים עיצוביים חדשניים בפיתוחי בטון, סרדר קוטוקו(Serdar Kutucu), סגן נשיא בכיר למותג ואסטרגיה בחברת Design  Hotels, ופלוריאן קולנץ ((Florian Kollenzסמנכ"ל פיתוח ראשי ב-   25Hours Hotelניר גלעד – מייסד ומנהל קריאייטב ב-  Nousdesign , יניב ויצמן- מייסד ובעלים של חברת הפרסום לצעירים: Teenk.
לדברי רומי גורודיסקי, מנכ"לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל: " המלונאים נערכים לאירוח הצעיריםמדור ה- Z, שהינם תלויי טכנולוגיה ו'לייקים'. הצעירים הללו לא יסתפקו עוד בנופש בסגנון 'בטן גב', אלא יחפשו להתנסות בחוויות מרגשות ויעדיפו את הייחודיות שבמלונות הבוטיק, עם אלמנטים יוצאי דופן וחללים ציבוריים נרחבים. גם ערוצי השיווק לדור הזה מאתגרים יותר מבעבר. כבר לא שיווק קלאסי, בכלי המדיה המסורתיים, אלא שיווק באמצעות רשתות חברתיות ואפליקציות מיוחדות, שמצליחות להתמודד עם כך שדור זה משקיע ברכש אפליקציות, המונעות כניסת מסרים פרסומיים".                                                                                     

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה