יום ראשון, 6 במאי 2018

ערכת צביעה למבוגרים בהוצאת קלסיקלטת מאת: שרית יוכפז



צילם:יוני רייף

ערכת צביעה למבוגרים בהוצאת קלסיקלטת

אם אתם מחפשים דרך להביא לידי ביטוי את הצד היצירתי שלכם או סתם מחפשים להנעים את הזמן כדאי שתכירו את ערכת הצביעה למבוגרים של קלסיקלטת. הערכה מגיעה בגרסאות שונות ומכילה 2 אלבומי צביעה ו-12 עפרונות צבעוניים.

ערכת הצביעה היא דרך נפלאה למלא זמן פנוי או לשימוש במקביל ללמידה, להאזנה או לכל פעילות אחרת שאינה דורשת את מלוא הקשב, ומספקת שעות רבות של הנאה , דמיון ויצירה. היא נוחה לנשיאה וקומפקטית ובעלת מסגרת קשיחה המותאמת לטיסות ולנסיעות ארוכות. פעולת הצביעה טובה לריכוז ומרגיעה ויכולה להתאים גם לסטודנטים בשיעורים.
מחיר: 40 שקלים.

ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il

קלסיקלטת הינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תוכן איכותי ומהנה לילדים בישראל.   החברה הפיקה הפקות מקור המיועדות לקהל הישראלי, ועיבדה לסרטים כמה מהקלאסיקות הספרותיות המוכרות ביותר, כגון: "אליעזר והגזר", "מעשה בחמישה בלונים" ועוד רבים. החברה בעשור האחרון פועלת בתחום ספרי המשחק לילדים, מפתחת ומוציאה לאור ספרי משחק לילדים המאופיינים בחדשנות ויזואלית ותוכן אינטראקטיביים. ובכל שנה מפיקה, מייצרת ומפיצה עשרות ספרים הנמכרים במאות אלפי עותקים. החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ ולכל המגזרים, ב-1000 נקודות מכירה שונות: ברשתות ספרים, ברשתות המזון והחנויות הגדולות. החברה בבעלות מייסדיה מרק ואילנה עמוס.

מומלץ -אהבתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...