יום שלישי, 5 ביוני 2018

חברת הרבלייף חידשה את החסות עם כוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו כנותנת החסות הרשמית עד 2021/ מאת: שרית יוכפז


חברת הרבלייף חידשה את החסות
עם כוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו כנותנת החסות הרשמית עד 2021

חברת הרבלייף נוטרישן, מחדשת את החסות הרב-שנתית שלה עם כוכב הכדורגל הבין-לאומי, כריסטיאנו רונאלדו, וממשיכה את  החוזה שהחל משנת  2013 עד ל-2021. דרך חסות זאת, תשמור הרבלייף על זכויות בלעדיות לקידום של רונאלדו בהקשר לקטגוריית מוצרי תזונה, בריאות וביצועי ספורט.
ריץ' גודיס, מנכ"ל הרבלייף מסר אמש:  "כריסטאינו מהווה ליגה בפני עצמו ואחד הספורטאים המכובדים של זמננו. הוא חולק את המחויבות שלנו לתזונה ולכושר גופני, ומאמין במטרה שלנו להפוך את העולם לבריא, מה שהופך את השותפות שלנו למיוחדת כל כך."
כריסטיאנו רונאלדו, שהוכרז על ידי ה-NSPN כספורטאי המפורסם ביותר בעולם, ייצג ב-2018 את ארצו בנבחרת הכדורגל הפורטוגלית בגביע העולם.  כאחד מהספורטאים המעוטרים ביותר בעולם, זכה רונאלדו בחמישה כדורי זהב ובארבע נעלי זהב באירופה. הוא זכה ביותר מ-25 גביעים בקריירה שלו, לרבות חמישה תארי ליגה, ארבע אליפויות בליגת האלופות ואליפות אחת של גביע האלופות האירופאי. רונאלדו מחזיק גם בשיא מבקיע השערים הרשמיים בחמש הליגות המובילות באירופה, ליגת האלופות (UEFA) וגביע האלופות האירופאי, גביע העולם של פיפ"א, כמו גם מי שהבקיע הכי הרבה שערים בעונת ליגת האלופות.
לדברי כריסטיאנו רונאלדו: "הרבלייף מבינה עד כמה תזונה הינה קריטית לביצועים שלי, ונהניתי לעבוד עם הצוות המדעי שלהם לפיתוח משקה ספורט המיועד לתדלוק מהיר באימונים ולהגברת הרוויה. מבחינה אישית ומקצועית זה מתגמל מאוד לסייע לספורטאים אחרים ברחבי העולם להבין עד כמה מוצרי תזונה עשויים לסייע להם בביצועים טובים יותר".


ספורטאים אחרים שמקבלים חסות מהרבלייף משתמשים במוצרי החברה לפני אימונים ומשחקים, במהלכם ואחריהם. כחלק ממחויבות מתמשכת לשפר תזונת ספורט וביצועים ב-2013, הרבלייף השיקה את הרבלייף 24®, CR7 Drive, בשיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, משקה ספורט המיועד במיוחד לענות על הצרכים התזונתיים של אגדת כדורגל עולמית ולהיטיב עם ספורטאים בכל הרמות.
הרבלייף מעניקה חסות בגאווה ליותר מ-190 אירועי ספורט, קבוצות וספורטאים בכל העולם המייצגים את המחויבות של הרבלייף לחיים בריאים ופעילים, הנתמכים בתזונה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...