יום שלישי, 5 ביוני 2018

צים סנטר ערד יארח ביום שישי ה- 8.6 את מועדון אלפא רומיאו קלאסיק היוקרתי – הכניסה חופשית מאת: שרית יוכפז


צים סנטר ערד יארח ביום שישי ה- 8.6 את מועדון אלפא רומיאו קלאסיק היוקרתי – הכניסה חופשית


אוהבי המכוניות ישמחו לדעת  שביום שישי הקרוב, ה – 8.6 בין השעות 10:00-14:00 יתארחו במתחם צים סנטר ערד כ- 60 מכוניות מיוחדות מסוג אלפא רומיאו כולל רכבי אספנות ורכבי יוקרה חדשים של מועדון אלפא קלאסיק היוקרתי.  
מזה מספר שנים ברציפות, צים סנטר ערד מארחים את מועדון החמש בהצלחה גדולה והשנה הוחלט בהתייעצות עם עמיצור היימס, תושב ערד וחבר מועדון החמש, לארח במתחם את מועדון אלפא קלאסיק.
האורחים שיגיעו למתחם צים סנטר ערד ייהנו מיופיין של המכוניות המיוחדות לרבות חשיפה לסיפוריהן המרתקים.


בין המכוניות העתיקות שתגענה למתחם, ניתן יהיה למצוא את האלפא ג'ולייטה ספיידר משנת 1960 יד שלישית, יבוא אישי מארה"ב. את האלפא רומיאו משנת 1965 דגם ג'וליה ספרינט 2 דלתות  GT שיוצרו ממנה 3000 פריטים בלבד שנקנתה בשנת 2004 יד ראשונה מעורך דין ששמר עליה כמו חפץ אומנות ולאחר הרכישה הכסף נתרם לאגודה למען החייל. דגם מסקרן אחר שנחשב לדגם סלבריטי כיוון שהוא יוצר מאותו פס ייצור של המכונית שהשתתפה בסרט "הבוגר" היא האלפא ספיידר קבריולט מודל 74 , שני מושבים, יבוא אישי מארה"ב.
כמובן ישתתפו באירוע גם רכבים חדשים יותר כמו האלפא רומיאו ג'וליה תלתן שנקנתה בינואר השנה והיא אחת מבין  25 פריטים מסוגה בארץ.
רכב חדיש נוסף הוא אלפא רומיאו C4 שחורה מודל 2017, רכב ספורט המכונה "בייבי פרארי".
וזוהי רק טעימה קטנה מההפתעות שצפויות להגיע  למתחם צים סנטר ערד ביום שישי.   

אודות מועדון אלפא רומיאו קלאסיק
מועדון אלפא רומיאו קלאסיק הוקם בשנת 2010 על ידי ראובן זומר וחברים חובבי המותג וחברים בו 600 בעלי רכבי אלפא רומיאו. המועדון מייצר עבור חבריו פעילויות מגוונות כגון מפגשים שבועיים, טיולים בארץ ובחו"ל ואירועים מיוחדים. המועדון בקשר עם יבואני אלפא רומיאו בישראל. את המועדון הקים בשנת 2010 ראובן זומר, בעלים של 7 מכוניות מסוג אלפא רומיאו  ונהג מרוצים בתחרויות באירופה.

אודות צים סנטרס ערד
צים סנטרס ערד הוא מתחם קניות פתוח ומרווח המשלב מסחר ובילוי לצד שירותי תיירות וקהילה.
המתחם ממוקם בכניסה הראשית לעיר, בסמיכות לעורק התנועה הראשי (כביש 31) המוביל אל ים המלח, צפונה למצדה ודרומה לאילת ומהווה מרכז עצירה מרכזי למטיילים באזור ולנוסעים בעורק התנועה הראשי (כביש 31) ובמקביל מושך את תושבי האזור . המיקום, סמוך לרובע האומנים ולשכונת המגורים היוקרתית של העיר, מאפשר נראות מיטבית מכל הכיוונים ונגישות אידיאלית הן לתושבי ערד וסביבותיה והן ל 30,000 הנהגים העוברים במקום מדי יום ביומו. המתחם משתרע על שטח של כ- 40 דונםשטח מסחרי בנוי של כ- 9000 מ"ר, כולל כ- 45 חנויות וכ- 600 מקומות חנייה מסודרים.

צילום: שימי בוחניק
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...