יום חמישי, 13 בספטמבר 2018

בימים אלו סטימצקי מוציאים לאור ספר בשם "בתים מהלב", אותו כתבה לירן בן איבגי, בעלת משרד "לב אדריכלות". מאת: שרית יוכפז


הספר הראשון שמנגיש את סגנון הבתים האירופאי לישראלים

גגות רעפים משופעים, תריסי עץ וחיפויי לבנים: הסגנון האירופאי העל זמני, שמשתלב בצורה הרמונית בעיר שוקקת לא פחות טוב מבכפר הכי נידח ופסטורלי, מצליח לחצות גם יבשות ולהגיע לנוף הישראלי.
בין אם כתגובת נגד לחדירה של העיצוב המודרני הקר, או מתוך רגשות נוסטלגיה, בשנים האחרונות נצפית חזרה לסגנון האירופאי המעניק תחושה ביתית עם נגיעות של יוקרה.

בימים אלו סטימצקי מוציאים לאור ספר בשם "בתים מהלב", אשר מעניק הסברים פשוטים ומזמינים (ממש כמו העיצוב עצמו) על הסגנון, שסוחפים את הקורא למסע בנבכי האדריכלות האירופאית בישראל. 
בספר, אותו כתבה לירן בן איבגי, בעלת משרד "לב אדריכלות", היא מתארת בפירוט את תהליך עיצוב ותכנון הבית משלבי החזון הראשוני ועד לכניסת הדיירים, ומסבירה, בשפה נגישה לקהל הרחב ועם דוגמאות מחיי היומיום, את הסיבה והרציונל מאחורי כל פרט וכל החלטה.

"בבחירת
 המלתחה האישית שלנו אנחנו חושבים אילו מאפיינים בגופנו אנו רוציםלהדגיש, ואילו נרצה להסתיר, ותמיד נבחר בבגדים שיחמיאו לנו. בעיצוב החזית אנימתייחסת למרכיבים דומים, מתוך הבנה כי אסתטיקה היא פועל יוצא של פרופורציותנכונות, ומתאימה לכל בית את החזית שנכונה לו".

הספר, ששזור בדוגמאות מוכרות מחיי היומיום כמו זו, מעניק כלים לכל מי שמבקש להכיר את הסגנון או לקבל טעימה ראשונה מעולם האדריכלות, עונה על השאלות המרכזיות בתחום עיצוב הבית מבפנים ומבחוץ, ומציג את יישום הדברים בשטח, על פי בתים נבחרים שעיצבה בן איבגי במהלך 20 שנות קריירה.

149 ש"ח
"בתים מהלב", לירן בן איבגי, בהוצאת סטימצקי
מומלץ


תגובה 1:

  1. הספר הזה מדהים !! העיצובים החשיבה בכל פרוייקט ופרוייקט שנותנת לך כקורא לרצות לטייל בבתים האלו ולספוג את האווירה שהם משדרים .ללא ספק שלירן היא מוכשרת וכל עיצוב מגיע מהלב !!! אני התאהבתי ❤

    השבמחק

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...