יום רביעי, 22 במאי 2019

TheMarker Cafe שריתיוכפז0 שרית יוכפז: חדשות החיים היפים , כותבת משנת 2014 בקפה דה מרקר.מצורף פרופיל אישי. -מאת: שרית יוכפז

שרית יוכפז: חדשות החיים היפים

שמי שרית יוכפז עיתונאית צלמת ובלוגרית . 


על עצמי:

כתבתי בעיתונות ארצית. מגזינים לנשים משפחה ונוער.הגשתי 10 שנים תוכנית -המלצות לטיולים תרבות וארועים ברדיו קול חי fm -93 .כותבת במקומונים. כותבת בלוג בסלונה "החיים הטובים בישראל "מאת: שרית יוכפז-sarityochpaz .
יש לי  מגזינים -בלוגים בנושאים: 
"חדשות תיירות. תרבות מלונות ומסעדות." 
"החיים הטובים צרכנות ועיצוב. ".
"חדשות יופי טיפוח אופנה וסטייל.". מאת שרית יוכפז. 

בנוסף  כתבת ועורכת:
 מגזינים  אינטרנטים : 
"מגזין בבריאות "מאת: שרית יוכפז
"good nwos-"מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת: שרית יוכפז
מגזין  "אומנות תרבות ויופי"-מאת שרית יוכפז
"שרית יוכפז-לייף סטייל.אופנהה. עסקים ותיירות."

בעלת תעודת עיתונות ממשלתית ושל לשכת עיתונות בתל אביב. הכתבות שלי מקושרות לגוגל פלוס ויש לי צפיות רבות. כתבותי נכנסות בעמוד ראשון בגוגל. תחומי ענין: אוהבת את החיים הטובים. אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אוהבת אנשים טובים.בעלי חיים. כלבים חתולים וסוסים.אוהבת ים. נופים קסומים . אופנה. הצגות סרטים ספרים ואופרות. אוהבת לסקר הצגות .תאטרון .סרטים ספרים. אופנה קוסמטיקה . עיצוב . נדל"ן . עסקים. מלונות .מסעדות וצרכנות. אני מוזמנת לסקר מסיבות עיתונאים ופרזנטציות . עובדת עם מיטב היח"צנים והדוברים . אוהבת לראיין אנשים ועוסקת להנאתי בהום סטיילינג .
גדלתי 18 שנים כלבים. לצערי מתו מזקנה.
למדתי רפואה אלטרנטיבית. איפור.תקשורת 
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן. הייתי בעבר מורה .גרתי ברמת השרון . וכעת בתל אביב-בכיכר המדינה. אני נשואה . אמא לשתי בנות מקסימות. עינת סמואל עובדת בטלוויזיה ברשת. החתן טל סמואל מנהל את "אלה פרסום ויזמות" .
והבת רונית יוכפז מעצבת פנים . 
אני מתנדבת למען צער בעלי חיים. שמירה איכות הסביבה .מועדון העיוורים ומתנדבת למשטרה "למשמר האזרחי-"אני מסייעת בסיורים ממונעים נהגת בניידת משטרתית .
ב"דה מרקר קפה " - THE MARKER CAFE -אביא לכם קוראים יקרים פוסטים וכתבות חדשות על חיי עסקים .תיירות .מלונאות.מסעדות תרבות -ביקורת הצגות תאטרון וסרטים ותערוכות . חדשות אופנה קוסמטיקה וצרכנות וחדשות החיים הטובים והיפים
בפיסבוק : sarit yochpaz {שרית יוכפז}
מייל:  sarit0404@yahoo.com

אינסטגרם: עקבו אחרי  sarityochpaz1

בנוסף  כתבת ועורכת:
 מגזינים  אינטרנטים : 
מגזין בבריאות מאת: שרית יוכפז
"good nwos-"מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת: שרית יוכפז
מגזין  "אומנות תרבות ויופי"-מאת שרית יוכפז
שרית יוכפז-לייף סטייל.אופנהה. עסקים ותיירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...