איקאה משיקה מחלקת ילדים בעיצוב חדש
ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה לילדים בגילאי 8-12 שנים
בעקבות מחקר רחב היקף על התפתחות ילדים וחשיבות המשחק .
כחלק ממהלך בינלאומי של הרשת
העולמית, איקאה
ישראל משיקה בימים אלו מחלקת ילדים בעיצוב חדש ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה
לילדים בגילאי 8-12 שנים. המהלך העולמי הוא תולדה של תוצאות מחקר רחב היקף,
שלומי גבאי, מנכ"ל רשת
איקאה ישראל:
"למשפחות עם ילדים יש צרכים רבים, מעט זמן, תקציב מוגבל ומעט מידי מקום לפיכך
הם נדרשים לפתרונות חכמים. איקאה פיתחה לאורך
השנים מגוון מוצרים פונקציונאליים ובטוחים, אשר תומכים בכל שלבי ההתפתחות של ילדים
ומאפשרים להפוך את הבית להיות מגרש המשחקים החשוב ביותר בעולם. המחקר העולמי הוא
אחד המחקרים הגדולים ביותר שנעשה אי פעם והוא מהווה למעשה קרש הקפיצה שהניע את
תהליכי השינוי האחרונים בכל הקשור לקטגוריית הילדים באיקאה "
מחלקת הילדים מתחדשת:
איקאה חילקה את מבנה מחלקת
הילדים בחנות שיתאים גם לפלח הגילאים החדש 8-12, וחילקה אותו לשלוש קטגוריות גיל
מרכזיות: 0-2 (תינוקות), 3-7 (פעוטות /ילדים), 8-12 (ילדים /בני נוער צעירים
בהתאם
לחלוקה ולשינוי במבנה המחלקה, איקאה פיתחה מגוון מוצרים ייעודי שיענה על צרכי כל
קטגוריה: גילאי 0-2 מתאפיינים בבחירת פריטים תוך התייחסות לפרמטרים הכי חשובים
עבורם "בטיחות" ו"בריאות". עבור גילאי 3-7, משחק הוא הדרך שלהם
ללמוד, להתפתח ולגבש את זהותם והבית מהווה עבורם את "מגרש המשחקים"
החשוב והבטוח ביותר וכמקום בילוי של כל המשפחה בפעילויות יומיומית. בקבוצת גילאי
8-12, גיל 8 הוא הגיל בו מתגבשת הזהות האישית- "מי אני?" ו"מה
מקומי בעולם"? עיצוב החלל מתבצע ע"פ הזהות האישית כשילדים בגילאי 8-12
עדיין אוהבים לשחק. ולכל אחת מן הקטגוריות פותח מגוון ייעודי.
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 348 חנויות ב-42 מדינות.
מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -29.2 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2012 והסתיימה
ב- 31.8.2013. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 775 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי
של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי
העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת
הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012.
ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ
2010. בשתי החנויות יחד מאז פתיחת הרשת ביקרו למעלה מ- 32 מיליון מבקרים.
תגיות
מומלצות: איקאה, קטלוג 2014, רהיטים, שלומי גבאי, עיצוב הבית, מחלקת ילדים חדשה מומלץ בחום.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה