יום ראשון, 22 בינואר 2017

מלון הבוטיק אלכסנדר בשיתוף פעולה ייחודי עם תיאטרון הקאמרי בחוויית אירוח ותרבות מפנקת מאת: שרית יוכפז



מלון הבוטיק אלכסנדר בשיתוף פעולה ייחודי
עם תיאטרון הקאמרי בחוויית אירוח ותרבות מפנקת
מלון אלכסנדר יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם תיאטרון הקאמרי במסגרתו יוצעו חבילות אירוח ייחודיות הכוללות אירוח במלון וכרטיסים להצגות המוצגות בתיאטרון הקאמרי. הרעיון העומד מאחורי שיתוף הפעולה הוא לשלב חוויית אירוח מפנקת במלון עם בילוי תרבותי וחוויה מבדרת בהצגות התיאטרון הנחשבות של תיאטרון הקאמרי .



לדברי חזי טלאי מנכ"ל מלון אלכסנדר: "זהו מיזם שיווקי לקהל הישראלי ואף לתיירות נכנסת. הצגות רבות מתורגמות לשפות שונות ואנו צופי כי קהל גדול יגיע מרחבי הארץ לתיאטרון הקאמרי- התיאטרון של תל אביב, זאת לצד חוויית אירוח ייחודית המשלבת לינה וכרטיסים לתיאטרון."
לדברי עינת פנחס-מ' אגף מכירות ומנויים בתיאטרון הקאמרי: "השילוב בין אורחי מלון בוטיק יוקרתי בת"א לתיאטרון הקאמרי-מעוז תרבות מתבקש, אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה."


                                        צילום: רדאי רובינשטיין

מלון "אלכסנדר"
לצידו של חוף מציצים ונמל ת"א, שוכן לו מלון הבוטיק "אלכסנדר" אשר מציע חווית אירוח יוקרתית, נוחות ואיכות באווירה ייחודית. זאת ועוד בזכות הסוויטות הטרנדיות של המלון המעוצבות בקו מפואר, מפנק ויוקרתי  . המלון ממוקם על שפת ימה של תל-אביב הוא פנינה של ממש בנוף האירוח והתיירות בעיר המלון מציע נוחות מקסימלית ואיכות ללא פשרות . המלון מציע 68 חדרים – 8 חדרי דלקס, 6 חדרי דלקס עם מרפסות אשר משקיפות לים, 12 סוויטות, 24 סוויטות אקזקיוטיב, 8 סוויטות עם שני חדרי שינה וסלון, 4 סוויטות אקזקיוטיב עם 2 חדרי שינה, סלון ונוף אשר משקיף לים .

תיאטרון הקאמרי
הינו התיאטרון העירוני של תל אביב, להקת שחקני  התיאטרון מונה  כ120 שחקניות ושחקנים ממיטב אומני הבמה בישראל  והצגותיו מבוימות  ע"י במאים ידועי שם  מישראל ומחוצה לה. מידי שנה מעלה התיאטרון   10 הפקות חדשות  בפני קהל מגוון  הכולל כ 40,000 מנויים וכ1,100,00  צופים בארץ ובחו"ל  .

מחיר ללילה באמצע השבוע הכולל כרטיס זוגי-
החל מ- 1050 ₪ לחדר דה לקס
החל מ- 1100 ₪ לזוג לסוויטה עם חדר שינה וסלון.
הלך מ-1300 ₪ לסוויטת מנהלים עם חדר שינה וסלון אחד.

* תקף למגוון הצגות מתוך רפרטואר ההצגות של הקאמרי לא כולל מחזות זמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...