יום שלישי, 24 בינואר 2017

קפה טוב מעשה טוב! רשת קופיקס נרתמת למען עמותת -שלוה מאת: שרית יוכפז


קפה טוב מעשה טוב!

רשת קופיקס  נרתמת למען עמותת "שלוה"

תמכור בסניפיה תחתיות קפה ממותגות שהרווח ממכירתן יועבר לעמותה


רשת "קופיקס " למען הקהילה.
הרשת תציע בסניפי "קופיקס" ו"סופר קופיקס" תחתיות ממותגות לכוסות שיוצעו ב-5 שקלים. הרווח ממכירת התחתיות יועבר לעמותת "שלוה".
ארגון שלוה פועל כבר 26 שנים במטרה לטפל במאות ילדים עם מוגבלויות ולסייע לאלפי בני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבות הכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה

התחתיות לכוסות ימכרו במהלך חודש פברואר בכל סניפי
"קופיקס" ו"סופר קופיקס" ברחבי הארץ

עמותת שלווה:
שלוה החלה את דרכה בשנת 1990 בעקבות ניסיונם האישי של מלכי וקלמן סמואלס בגידולו של בנם יוסי, שהפך נכה, חירש ועיוור בעקבות חיסון שיגרתי פגום שקיבל. בגיל שמונה יוסי חווה פריצת דרך ומשפחת סמואלס מילאה את הבטחתה לעזור למשפחות המתמודדות עם אתגרים דומים. זה היה הכוח המניע מאחורי הקמתה של שלוה.
מיד עם הקמתה, מילאה שלוה ואקום משמעותי במבנה השירותים בחברה הישראלית. המרכז לפעילות אחר-הצהריים עבור ילדים ונוער בגילאים 6-21 התפתח במהרה והחל לכלול מחנות קיץ, נופשון, להקה וקבוצות ספורט, כמו גם הפגות מקבילות ומרכז תמיכה למשפחה. כך פיתחה שלוה שיטה ייחודית החותרת להתפתחותו האינדיבידואלית של הילד או הילדה ומיצוי הפוטנציאל שבו, תוך שהיא מחזקת במקביל את המארג המשפחתי. הרכב התכניות הייחודי של שלוה, מציע שירותים ופעילויות מסביב לשעון לאורך השנה ומגוון הפעילויות רק גדל עם כל שנה שעוברת. התכניות השונות מלוות על ידי הוועדה האקדמית הבינלאומית של שלוה ונחשבות לפורצות דרך בתחום.
בספטמבר האחרון שלוה פתחה את שערי המרכז הגדול והמתקדם בארץ לטיפול ולשילוב אנשים עם מוגבלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...