יום שלישי, 11 ביולי 2017

בשורה לרווחת תושבי תל אביב-יפו: עיריית תל אביב-יפו תשיק כרטיס תושב המקנה הנחות למגזר הפרטי וללא עמלות מאת: שרית יוכפז




בשורה לרווחת תושבי תל אביב-יפו:
עיריית תל אביב-יפו תשיק כרטיס תושב המקנה הנחות למגזר הפרטי וללא עמלות

יוזמה עירונית ראשונה מסוגה בישראל * מהלך דיגיטלי נרחב להורדת יוקר המחייה במגזר הפרטי

עיריית תל אביב-יפו תשיק כרטיס עירוני חדש אשר יעניק הנחות לתושבי העיר במגזר הפרטי וללא עמלות. מדובר ביוזמה חדשה וראשונה מסוגה בישראל כאשר כרטיס ההנחות יתבסס על כרטיס התושב "דיגיתֵל" הקיים, אליו נרשמו עד כה כ-180 אלף תושבי תל אביב-יפו.
הכרטיס החדש הוא חלק ממהלך כולל אשר נועד להוזיל את יוקר המחייה לתושבי העיר ובעקבות פניות רבות של עסקים קטנים אשר מוחים על עמלות הסליקה הגבוהה שגובות מהם החברות השולטות בשוק. הכרטיס הייחודי ייטיב גם עם בעלי העסקים הקטנים וגם עם תושבי העיר.



כרטיס התושב "דיגיתֵל" ניתן בחינם לתושבי העיר, מקנה מידע והנחות על אירועי חוצות, מוסדות תרבות, פעילויות ספורט ופנאי, עדכונים אטרקטיביים של הדקה ה- 90 וכן, עדכונים שוטפים על המתרחש בעיר, בהתאם לתחומי העניין, סביבת המגורים ועוד.

הכרטיס החדש יצטרף לכרטיס "דיגידוג" אשר מאפשר כבר היום לתושבים לקבל מידע על כלביהם ומציע הנחות והטבות במגוון רב של בתי עסק ברחבי העיר ביניהן חנויות למוצרי כלבים, קורסי אילוף, מוליכי כלבים (דוג ווקר) מספרות ופנסיונים.

בזכות פרויקט 'דיגיתֵל' זכתה העירייה, בשנת 2014,במקום הראשון בתחרות 'העיר החכמה', World Smart Cities Award. התחרות התקיימה במסגרת הכנס העולמי המוביל לערים חכמות, Smart City Expo, אשר נערך בברצלונה. לתחרות ניגשו כ-250 ערים מרחבי העולם. כנס "ערים חכמות" בברצלונה נחשב לכנס המוביל בעולם בתחום חדשנות בערים.  כמו כן, בשנת 2013, זכה מועדון 'דיגיתֵל' בפרס הצטיינות מיוחד בתחרות ה-Webi Awards 2013 של מגזין "אנשים ומחשבים". פרס זה מצטרף למספר הישגים אותם רשמה תל אביב-יפו בשנים האחרונות בתחומי פיתוח הסטארטאפ בעיר, לצד ההכרה הבינלאומית כמרכז לחדשנות וליזמות.

ראש מינהל דוברות והסברה של עיריית תל אביב-יפו, גידי שמרלינג: "המטרה של הכרטיס היא כפולה מחד להוריד את יוקר המחיה לתושבי העיר ומאידך לעודד רכישה בעסקים המקומיים ללא תשלום כל עמלה. העירייה אינה לוקחת חלק בהעברה הכספית והתשלום אינו נעשה דרכה או דרך גורם שלישי הלוקח עמלה אלא ישירות מול בית העסק ובכך שני הצדדים מרוויחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...