יום ראשון, 30 ביולי 2017

האיש שאהב את הטלפון שלו יותר מדי יובל אברמוביץ' ממליצה: שרית יוכפז

האיש שאהב את הטלפון שלו יותר מדי
יובל אברמוביץ'

איורים: ענבל שריד-בר שקד | עורכת: עטרה אופק | חדש בהוצאת "הרשימה"
הטלפון מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, לטוב ולרע. כניסת הטלפון החכם לחיינו הובילה לשינוי בתחומים רבים, כשהמרכזי והמשמעותי בהם הוא רמת הזמינות שלנו. הטלפון נותן לנו את האפשרות להיות זמינים 24 שעות ביממה, דבר שלא התאפשר קודם לכן. הזמינות הטוטאלית במקום אחד מייצרת באופן פרדוקסאלי חוסר זמינות במקומות אחרים.



"האיש שאהב את הטלפון שלו יותר מדי" הוא ספר מתנה לכל מי שקצת התאהב בטלפון שלו, למי שמכור ולמי שבסכנת התמכרות. זהו ספר מתנה לילדים גדולים ולמבוגרים שהם קצת ילדים, לכל מי שאוהב את הטלפון שלו יותר מדי.
יובל אברמוביץ', בספרו התשיעי, הוא האיש שאוהב את הטלפון שלו יותר מדי, יותר מאת עצמו, יותר מאת בנותיו, יותר מאת הוריו, יותר מאת ארצו. הוא האיש שמכור לצלצול, לרטט, לריגוש, ללייק, לשיתוף, לסמיילי, הוא האיש שמחובר לבטרייה, שמחוברת לכבל, שמחובר למטען הנייד, שמחובר למטען הנייח, שמחובר למחשב, אבל חושש לאבד את החיבור ליקרים לו ביותר, חושש שאנשים יפסיקו לאהוב...
יובל אברמוביץ' הוא סופר שבאמתחתו שמונה רבי מכר, עיתונאי, שחקן, תסריטאי, מרצה ויזם. אבל יותר מהכול הוא עובד בלהגשים את החלומותשלו ועוזר לאחרים להגשים את שלהם. נכון להיום – קשה מאוד למצוא בישראל אדם שלא יודע מהי "הרשימה" שלו. 

רבים מעידים שהוא פתח להם את הדלת להגשמה עצמית ועזר להם להגשים את חלומותיהם.
מומלץ.


תגובה 1:

  1. "האיש שאהב את הטלפון שלו יותר מדי" הוא ספר מתנה לכל מי שקצת התאהב בטלפון שלו, למי שמכור ולמי שבסכנת התמכרות. זהו ספר מתנה לילדים גדולים ולמבוגרים שהם קצת ילדים, לכל מי שאוהב את הטלפון שלו יותר מדי

    השבמחק

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...