יום שלישי, 20 במרץ 2018

"הילדים של קסטרו" אהבה ממבט ראשון לאביב-קיץ 2018. מאת: שרית יוכפז



"הילדים של קסטרו"
אהבה ממבט ראשון
לאביב-קיץ 2018

הקולקציה החדשה של קסטרו לילדים מציגה מפגש פסגה בין עיצוב אופנה ועיצוב גרפי במיטבם, לבין עולמות הילדים האהובים מכל. השראת הבלרינות, המלחים, והספורט מקבלות העונה טוויסט רוקנרולי ואורבני במראה גרפי ומדויק, ולצד קולקציה שובת לב של בגדי ים ואביזרים לילדים מוכיח בית האופנה שגם בעולם הילדים - קסטרו היא התשובה המנצחת

קסטרו משיקה את קולקציית הילדים החדשה, שמביאה לילדי ישראל את התשובה האופנתית המנצחת: אופנה, איכות ונוחות ללא פשרות. הקולקציה החדשה עוצבה במראה גרפי ומדויק, ויוצרת מראה אורבני, עדכני וסופר קולי לכל העולמות האהובים על הילדים: מהרוקנרול ועד עולם המלחים, הנסיכות והאקטיב. 
בהתאמה מושלמת לאקלים הישראלי, עיצבו העונה בסטודיו של קסטרו גם קולקציית נרחבת מאי פעם של בגדי ים לילדים ותינוקות במראה המלחים, הדפסי פלמינגו וברבורים, הדפסי פירות קיציים, ואפילו בגדי ים בשילוב חצאיות טוטו מתוקות. עוד לכבוד הקיץ הורחב משמעותית מנעד הגזרות בקולקציה, עם דגש לשלל עיצובי מכנסיים, במיוחד קצרים, לכל הגילאים.
קו הילדים שעוצב בכדי לאפשר לילדים והורים ליהנות מאופנה מגיל ינקות ועד תחילת הנעורים, מעניק העונה דגש מיוחד לגילאי הניובורן, עם קולקציה נרחבת שיוצרת מענה ליולדת ולתינוקות הרכים. כל פריטי הקולקציה עוצבו באופן המאפשר לערבב ולשלב בקלות בין הפריטים וליצור מלתחה נוחה וסופר אופנתית לתינוקות. עוד בקולקציה החדשה מארז מתנה חדש וכובש לב לתינוקות הכולל שני בגדי גוף ארוכים, מכנסי רגלית, סינר, כובע וגרביים מעוצבים עשויים כותנה נעימה ורכה, וכן מבחר של אביזרים וכובעי קיץ לתינוקות ולילדים.

ארבעת הקבוצות האהובות בקו - רוק, קול, נסיכים ונסיכות והקבוצה הצבעונית מקבלות העונה פרשנות קיצית ואופנתית, ואליהן מצטרפת גם קבוצת האקטיב לילדים:

תנו לי רוקנ׳רול
הקבוצה האהובה וקולית שהפכה לחלק מהDNA של קו הילדים של קסטרו עוצבה העונה כולה בצבעי שחור, לבן, וקרמל, בשילוב אלמנטים גרפיים חזקים במראה ששואב השראה מגרפיקה יפנית. העונה הקבוצה מציגה מראה נקי ומרענן לקבוצת הרוק, עם אלמנטים מינימליסטיים אך מלאי עוצמה כגון פסים עבים, גרידים של משבצות, איקסים, ושילוב של אלמנטים רוקנ׳רולים קלאסיים כגון מראה העור, חצאיות טול שחורות, גזרות משוחררות ונינוחות, קו התינוקות נוספים העונה אלמנטים של צלליות חיות גרפיות אהובות - הארנב והדובי. את הקבוצה משלימים אביזרים כגון נעלי סניקרס עם שרוכים ובמראה הסליפ עם פסים ספורטיביים בגווני שחור ולבן, וגם עם רקמת כוכבים בלבן.


Keep it Cool
מראה המלחים והחופשה מקבל העונה פרשנות אופנתית ומתוקה מאי פעם, עם קבוצה במראה סמארט מתוחכם המבוססת על גווני כחול צי, לבן, ונגיעות אדום, יחד עם ג׳ינס דקיק ושמבריי. המראה הנקי והגרפי מקבל ביטוי בקבוצה דרך אלמנטים כגון הדפסי עוגנים וטקסטורות פסים, משבצות, ושילוב טקסטים. בקו הבנים חולצות הפולו מקבלות העונה דגש מיוחד עם הרחבת המגוון, ואל קו הבנות נוספות נגיעות רומנטיות כגון התחרה, לצד טרנד סרטי הבד שחשוב העונה במיוחד וחוזר בכל פריטי הלבוש: סרטי בד פסים בצדי מכנסיים וג׳ינסים, בגומי החצאיות, בגב השמלות ועוד. השראת עולם הספורט באופנה משתלבת בקבוצה עם סרטי גומי פסים בכחול, אדום ולבן, המשתלבים בדגמים ומעניקים טוויסט ספורטיבי למראה המתוחכם של הקבוצה.  

הנסיכות והנסיכים בממלכה האורבנית
קולקציה רכה ומעודנת שעוצבה בצבעוניות מעושנת שבמרכזה ורוד עתיק, מוקה, שמנת ונגיעות שחור. קו הבנות עוצב בהשראת עולם הריקוד והבלרינות האהובות ומקבל טוויסט קולי במיוחד, ומשלב אלמנטים כגון שרוכים ורכיסות, נעלי בלט, ומבחר חצאיות טוטו עשויות טול דקיק וקיצי. בקו הבנים הצבעוניות זהה, והפריטים עוצבו בגזרות ייחודיות כגון חולצות שאינן סימטריות ובעלות חתכים מיוחדים. קו התינוקות עוצב בהשראת אלמנטים מתרבות הילידים האמריקאים כגון אוהלי טיפי, נוצות, ועוד. לכבוד החגים מציעה הקולקציה מגוון של פריטים חגיגיים ואביביים- שמלות לבנות, מתנפנפות וקלילות לבנות ומבחר חולצות חגיגיות לבנים.  


קסטרו החדשה:
קסטרו פותחת חנות נשים
בקונספט חדש בקניון רמת אביב
ולראשונה, גם הילדים של קסטרו מגיעים לרמת אביב!


                                              צילום איימי נקדאי  קסטרו בקניון רמת אביב 
גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר:
"קסטרו חושפת בקניון רמת אביב קונספט חדש של חנויות שמטרתן להעניק חווית קנייה נהדרת ללקוחותינו ולתת במה מתאימה המקנה ערך לקולקציית האביב החדשה. 
בהמשך השבוע, ביום חמישי, תיפתח קסטרו החדשה בקניון רננים ובה תיכלל גם קטגוריית הגברים בנוסף לקטגוריית הנשים וקו הילדים של קסטרו. 
אנו משקיעים בימים אלה בשיפוץ, הרחבה ופתיחת חנויות חדשות בקונספט החדש". 

קסטרו נמצאת בימים אלו בתהליך של תנופה גדולה ופיתוח ובשנת 2018,ישופצו, יורחבו ויפתחו חנויות חדשות נוספות בקונספט חדש. 

החנות הראשונה שנפתחת השבוע היא חנות קסטרו החדשה בקניון רמת אביב, המתפרסת על פני כ-450 מ"ר, ותציג מעתה את קולקציית הנשים ולראשונה גם את קולקציית "הילדים של קסטרו". 

החנות  עברה שיפוץ מקיף ומציגה את "קסטרו החדשה" - תהליך במסגרתו יעברו חנויות קסטרו ברחבי הארץ שיפוץ ועיצוב מחדש. גם חנויות חדשות שתפתח קסטרו יבנו בקונספט זה. 

עוד בימים אלה נפתחת חנות מחודשת בקניון רננים ברעננה, חנות אשר תכלול את קולקציית הנשים, קולקציית הגברים וקולקציית הילדים. חנות זו הורחבה לצורך השיפוץ ותתפרס כעת על פני כ-600 מ"ר. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...