תפוזינה לקיץ ישראלי
אין כמו הפירות של הקיץ
בישראל.. גם בתפוזינה חושבים כך ומשיקים לקיץ מרענן במיוחד את שני הטעמים הכי
ישראלים שיש:
תפוזינה מלון-נענע
ותפוזינה נקטרינה ומשמש
את
ההשקה ילווה קמפיין טלוויזיה בכיכובה של הפרזנטורית רותם אבוהב
לדברי
טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון הטעמים
שלנו במשפחת תפוזינה והשנה בחרנו בפירות הקיץ הכי ישראליים שיש: מלון, נקטרינה
ומישמש. לקיץ מתוק ומרענן במיוחד."
הקמפיין
מציג באופן משעשע סוגי אורחים שונים ובכך ממשיך לחבר בין תפוזינה לעולם האירוח,
שלפי מחקרים מהווה אחד מאירועי הצריכה המאפיינים את הקטגוריה.
המותג
תפוזינה מהווה 19% נתח משוק המשקאות הקלים (לפי נתוני נילסן כמותי אפריל מצטבר
2018)
סדרת
קיץ ישראלי של תפוזינה מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות
בננה, אשכוליות, לימונים, לימונענע, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות.
מומלץ
.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה