יום חמישי, 18 ביולי 2019

סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות בהשקעה של 1 מיליון ₪. מאת: שרית יוכפז


                                  

בתמונה: גילי ליסטינג  לינוי אשרם וקובי חדד צילום: עמית שיסל.

סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות

בהשקעה של  1 מיליון ₪

לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו 
הם הספורטאים הישראלים הראשונים לחנוך  חנות אינטרנט אישית,  בה יציעו למכירה פריטים ממותגים ומעוצבים על פי בחירתם האישית
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
במסיבת עיתונאים.

הספורט מחבר בין אנשים
ספורט  הוא אחד הבילויים האהובים בעולם!
ספורט אינו מפלה על בסיס צבע עור, מוצא או מעמד.  הוא  אחד מתחומי הבילוי הבודדים בעולם של היום, המאפשר לאנשים מרקעים שונים לחלוטין, להתחבר יחדיו בכל נקודת זמן, ולחלוק  חוויות של שמחה, כעס, אכזבה , התלהבות וגם של עצב עמוק.

ומי מאפשר זאת? אותם ספורטאים, שעובדים ומתאמנים במשך כל חייהם כדי לייצר עבורנו,  הצופים והאוהדים, את אותן דרמות ספורטיביות, אותם רגעי שיא, שאנחנו כה אוהבים.

עולם השיווק מבין עד כמה אוהדי ספורט אוהבים ומעריצים את ספורטאי העל שלהם. אלפי העוקבים  אחרי התחרויות המשודרות הם  אלה המאפשרים  את הפיכתם של  ספורטאי -העל  למותגים חזקים לאורך זמן. סרינה וויליאמס, דייוויד בקהאם, מייקל ג'ורדן ועוד הם דמויות נערצות, המקדמים עצמם לא רק דרך מגרש החימר, הפרקט או כר הדשא, אלא גם על ידי קידום עסקים, מכירת  מרצ'נדייזינג ממותג ובניית תדמית אייקונית ותרבותית, המאפשרת להם להמשיך לזהור גם לאחר סיום הקריירה הספורטיבית ומאפשרת לציבור המעריצים להזדהות עם הערכים שהספורטאים מייצגים: מצוינות, הישגיות ודבקות במטרה! 
ביוני האחרון,  פרסם מגזין פורבס הבינלאומי את דירוג 100 האתלטיים בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר,  כאשר את העשירייה הראשונה פותח ליונל מסי, אחריו רונאלדו וניימאר וסוגר את העשירייה הראשונה- הכדורסלן האמריקאי , קווין דוראנט.
ובישראל תופעה זו פחות נפוצה בהיקפה. מעטים הספורטאים שהצלחתם פרצה את גבולות המגרש והצליחו למתג עצמם לאורך זמן,  מחוץ לזירת הספורט בהם עוסקים.
כעת, יוזמה חדשה וראשונה מסוגה בארץ, מתכוונת לעשות בדיוק את זה ועם הספורטאים האולימפיים בישראל, המביאים כבוד רב לישראל בתחרויות הבינלאומיות הגדולות במשך כל השנה.




המיזם החדש  Sports Grow"  מושק בימים אלה, וכולל  בשלב הראשון, 5 חנויות אינטרנטיות ממותגות ואישיות של חמישה ספורטאי על ישראלים:
לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו 
מטרת המיזם לאפשר לספורטאים המצטיינים ליהנות מהיותם דמויות נערצות ומודלים לחיקוי, לבנות עצמם כמותג ולייצר הזדמנות למעריצים, קטנים כגדולים, להיות בקשר ישיר עם הספורטאי הנערץ עליהם.  המיזם יאפשר לספורטאים להקים חנות אינטרנטית אישית משלהם עם מוצרים אישיים ממותגים. זאת, במטרה להרחיב את קהל העוקבים אחריהם, לאפשר לאוהדים להזמין מוצרים ולהרגיש שהם שותפים להצלחת הספורטאי/ת ומעל הכל למצב את הספורטאים כמותגים  מובילים לאורך זמן.
את המיזם החדשני מובילה ומנהלת (בהתנדבות), חברת Business Grow, המתמחה בפתוח כלים דיגיטליים לניהול עסקים. החברה, פיתחה מודל שווק ייחודי,  הכולל את הקמת החנות, הקמת התשתית הלוגיסטית והמסחרית ועד משלוח המוצרים לבית הלקוח ושירות לקוחות.
קובי חדד, מנכ"ל Business Grow "ספורטאי העל של ישראל נמצאים ברשתות החברתיות  ועוקבים אחריהם מאות אלפי ישראלים ואוהדים ברחבי העולם במצטבר. המיזם החדש מאפשר לאוהדי הספורט הישראלים ואלה מחו"ל לתמוך באופן ישיר, בספורטאי האולימפי הנערץ עליהם, לרכוש מהמוצרים הממותגים שהספורטאי יעמיד למכירה ובכך גם להרגיש שותפות בהצלחה שלו".
המתעמל האולימפי אלכס שטילוב, שהופיע שלוש פעמים במשחקים האולימפיים אמר: "אני שמח שנבחרתי להיות בין חמשת הספורטאים שיכנסו לפרויקט ייחודי זה. הפעילות הזו מעלה את המודעות לספורט האולימפי ולספורטאים האולימפיים, ומהווה כניסה לעולם המיתוג האישי. זוהי התנסות יוצאת דופן  לעולמות החדשנות ברוח הזמן. מדובר בפרויקט מאתגר מאד עם אחריות גדולה"
הגולשת האולימפית לי קורזיץ, ארבע פעמים אלופת העולם אמרה: "החנות האינטרנטית מעניקה לי הזדמנות לחבר אנשים לעולם שלי.  זוהי דרך ייחודית המאפשרת לי חשיפה גדולה בפני רבים בארץ ובעולם, אותם ייצגתי בהיותי ספורטאית בינלאומית. באמצעות המהלך הזה נפתח לי עולם חדש מחוץ למים. אני מאמינה שהמוצרים אותם בחרתי אישית,  יגעו באנשים האלו, והם יביעו את תמיכתם, הזדהותם ותמיכתם בי".




המוצרים הממותגים במחירים שבין  49- 149 , הינם מגוונים ויכללו :
     ליין מעוצב של בקבוקי שתיה מעוצבים בהשראת  הספורטאים עצמם 
     חולצות ממותגות
     אביזרי ביגוד ייעודיים לספורטאים

עם הספורטאיות במסיבת עיתונאים שהתקיימה בוועד האולימפי

חמשת השחקנים האולימפיים שנבחרו ע"י Business Grow בשלב הראשון הם:

·      לי קורזיץ (35) גולשת רוח אולימפית
מקום 6 במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 .  4 פעמים אלופת העולם (הישג שאף ספורטאי ישראלי לדורותיו לא הגיע) .1 מדליית כסף באליפות אירופה.

·      אלכס שטילוב (32), מתעמל מכשירים אולימפי
השתתף במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 (מקום 8), לונדון 2012 (מקום 6) וריו 2016. מדליות באליפויות אירופה: 1 זהב, 1 כסף ו-5 ארד

·      יעקב טומרקין (27) שחיין אולימפי
לונדון 2012, מקום 7 בגמר 200 מטרים גב. ריו 2016. אליפויות אירופה: 1 מדליית כסף, 2 מדליות ארד . 2 מדליות כסף במשחקים האולימפיים לנוער שהיה ב-2010 בסינגפור.

·      חנה קנייזבה מיננקו (30), אתלטית, קופצת משולשת  אולימפית
לונדון 2012, מקום 4 .ריו 2016 מקום 5.  אליפות עולם: מדליית כסף (ב-2015). אליפות אירופה: מדליית כסף (הולנד 2016).

·      לינוי אשרם (20) מתעמלת אמנותית, חברת הסגל האולימפי של ישראל
אליפות העולם 2018, מדליית כסף בקרב רב (המקצוע האולימפי) ועוד: 1 מדליית כסף ו-3 מדליות ארד בתרגילים אישיים. אליפויות אירופה: 2 מדליות ארד בתרגילים אישיים. תחרויות גביע העולם 2018:  6 מדליות זהב, 11 מדליות כסף ו-5 מדליות ארד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...