יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

לרגל חגיגות 170 שנה, ויסוצקי משיקה תה במהדורה מוגבלת באריזה מעוצבת ויוקרתית וב'ניחוח של פעם' מומלץ.מאת- מאת שרית יוכפז



לרגל חגיגות 170 שנה, ויסוצקי  משיקה תה במהדורה מוגבלת באריזה מעוצבת ויוקרתית וב'ניחוח של פעם'

אריזה מעוצבת הכוללת שקיקי תה פירמידה הכוללים תה מיוחד בחיתוך גדול,  המעניק חווית שתייה עוצמתית וטעם עמוק למשקה, בטעמים המובילים של המותג: ירוק נענע וירוק לימונית לואיזה



כבר מעל ל 170 שנה שויסוצקי חיה, נושמת ומרגשת את אוהבי התה הנאמנים בארץ ובעולם. זהו סיפורה של משפחה, חזון ותשוקה גדולה, שהחל הרבה לפני קום המדינה,  
ב- 1849 "בבית התה הראשון" שפתח קלונימוס זאב ויסוצקי במוסקבה והפך את התה שלו לאהוב ברחבי רוסיה ומזרח אירופה, מחצרו של הצאר ניקולאי ה- 1 ועד לכל בית בעיר ובכפר.

סיפור ההצלחה הביא את ניחוחות התה דרך מדינות אירופה אל מעבר לים, לארצות הברית ולעולם כולו. זהו גם סיפור על החלום הציוני שדחף את שמעון זידלר, צאצאו של ויסוצקי, לפתוח ברחוב אלנבי בתל אביב של שנות ה- 30 את בית האריזה הראשון לתה.

שילוב של חזון, קידמה וחדשנות טכנולוגית לצד מסורת ומורשת משפחתית, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות ומצוינות המוצרים, חושפים את אוהבי התה לטעמים חדשים ומאפשרים לכל ישראלי להתרגש מחוויות ומאהבות חדשות, 'על כוס תה'.

לדברי שלום זידלר, בעלים ויו"ר קבוצת ויסוצקי: "בעידן המהיר והקצבי בו אנו חיים, אני נרגש בכל שנה מחדש להמשיך את המסורת ולרגש את צרכני התה שלנו. לצד הכבוד לנוסטלגיה וההיצמדות לערכי הבסיס של החברה, אנו ממשיכים להצעיד אותה קדימה אל עבר הצלחות חדשות בארץ ובעולם. הסיפור שלנו הוא סיפור של חלום ציוני משפחתי שהתגשם והוא שזור בסיפורה של מדינת ישראל וטומן בחובו עבודה קשה, בשורה חדשה וכמובן - קידמה וחדשנות שמנחים אותנו בכל יום מחדש, למען הצרכנים הנאמנים שלנו, על מנת שנוכל להמשיך לחדש, לרגש ולהפתיע".



לדברי נילי צור, מנכ"לית ויסוצקי: "בעשור האחרון שוק התה עבר שינוי מהפכני. לקחנו על עצמנו לרענן את שוק התה ולבצע בו מהפכה. החל בהתמקדות בקטגוריית התה הירוק, שצמחה בעשרות אחוזים והפכה לאחת הקטגוריות הצומחות בישראל, בהמשך קטגוריה עם חדשנות בלתי פוסקת שכללה השקה מחודשת של סדרת חליטות הגן הקסום, והשקת סדרה של תה בשילוב פירות מיובשים לנשנוש".

מומלץ בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...