יום שני, 7 בדצמבר 2020

אור של פרחים בחנוכה למשפחות השכולות .מאת שרית יוכפז


 אור של פרחים בחנוכה למשפחות השכולות .מאת שרית יוכפז

בחנוכה הקרוב חברתZER4 ועמותת "אור למשפחות" בפרויקט משותף למען ההורים השכולים

 

ביום הזיכרון האחרון נרקם שיתוף הפעולה בין חברת זר פור יו ועמותת אור למשפחות ומאות זרי פרחים נשלחו להורים השכולים, שמפאת הקורונה נבצר מהם לעלות לקבר בנם או בתם.

מאות שליחים של חברת זר פור יו הגיעו לבתי המשפחות השכולות והעניקו להם עציצים של עצי זית וחבילות שי עם המסר אתם לא לבד. 

 

בחנוכה הקרוב ממשיכים במסורת והחל מתחילת חודש דצמבר ועד ערב נר ראשון של חנוכה נרתמת חברת זר פור יו ותשלח שוב אלפי חבילות שי ועציצים לחלוקה לאלפי משפחות שכולות.

 

יוסי כהן, מנכ"ל זר פור יו: "אנו גאים להמשיך לקחת חלק בפרויקטים חברתיים חשובים, במיוחד בתקופה זו. מטרת הפרויקט היא לנסות להאיר את בתיהם של המשפחות השכולות במיוחד בתקופה לא פשוטה של ריחוק ולנסות לחמם את לבבותיהם באמצעות הפרחים".

  

יו"ר עמותת אור למשפחות, עירית אורן גונדרס: "בחג החנוכה חברת זר פור יו ועובדיה ממלאים את לבבות ההורים השכולים באור ומרגישים כי ביחד כולנו אור איתן. בדיוק כמו נס פח השמן, זכינו לשת"פ מרגש מאין כמותו מלא באהבה להורים השכולים. אנו באים ואומרים, לעולם לא נשכח אתכם ותמיד נדליק אור לכבודכם."

 

*******בתמונה: מפגש מרגש במיוחד בין שליחת זר פור יו, שהיא גם אחות שכולה והגיעה למסור את מתנת זר פור יו לאמה.. אביה אפלקר, שוזרת של זר פור יו ובתה של דליה עימנואלוף, אמו של דביר שנהרג בעופרת יצוקה (בחנוכה מציינים 12 שנה למבצע), הגיעה למסור את מתנת זר פור יו לאמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...