יום שני, 25 בינואר 2021

"בשביל האהבה"-מיזם הזוגיות של ארז מלמד עורך מפגשים ומסיבות הכרות לפנויים ולפנויות בגילאי 55- 70 . מאת: שרית יוכפז



               ראיון עם ארז  מלמד:
 ארז מלמד-צעיר בן 69 המרגיש כמו -50.במקור מקבוצת כנרת שבעמק-הירדן,ממשפחתה 
של נעמי שמר ז"ל.

"הייתי קצין בצה"ל,למדתי כלכלה ומינהל-עסקים,וניהלתי מושב בצפון,
כיום גרוש 4+,מתגורר במושב מקסים ליד כפר-סבא,ועוסק בזוגיות : 

 

עורך מפגשים ומסיבות להכרויות,לפנויים ופנויות בגיל 55-70 וגם נותן שרות הכרויות אישי.

 

ב-5 שנים האחרונות הפקתי בערך פעם בחודש מסיבה,ולפני הקורונה היה בר"ג מפגש מספר 45 .

 

בכל הארועים האחרונים השתתפו כ-100 אורחים כל חודש ,ונוצרו הרבה זוגות.

 

בחודשים האחרונים,בתקופת הקורונה ,אני מפיק מפגשים להכרויות בזום.

 

אני עוסק בתחום הזוגיות עשרות שנים,מתוך תחושת שליחות.ולכן נותן שרות עם כל הלב,ובתנאים מאוד "ידידותיים למשתמש".

 

השרות האישי מבוסס על מאגר תמונות של אנשים שהיו בארועים שלי ב-5 שנים האחרונות,וצולמו עם תגי שם על החולצה.
במאגר יש יותר מ-800 תמונות של נשים ויותר מ-500 תמונות של גברים נחמדים ואייכותיים שמחפשים אהבה חדשה.
לפני כחצי שנה הופעתי בתוכנית הטלויזיה-"פותחים יום" עם אלעד זוהר(בערוץ 13), ולפני כחודש רואיינתי בערוץ 12 בתוכנית -"גלית ויואב".
מגיעים אלי הרבה אנשים שתקופה ארוכה מחפשים זוגיות חדשה באתרי הכרויות,בקבוצות שונות,סדנאות,וכו' ל"חוזרים הביתה לישון באלכסון",

 

ואם הם מחליטים להעזר בשרות האישי שלי,תוך זמן קצר נוצרים להם קשרים חדשים,מתפתחות אהבות חדשות,וזה מאוד משמח.

 

יש הרבה סיפורי הצלחה מרגשים,ואני מתעורר כל יום בבוקר "עם שיר חדש בלב" ועם חיוך על השפתיים,כי אני יודע שאני הולך לשמח עוד אנשים ,
שבעזרתי ימצאו אהבה חדשה,ויהיו יותר שמחים ומאושרים.
ליצירת קשר:
פייסבוק אישי-erez.melamed.1
פייסבוק עיסקי-erezmlove -פנויים פנויות לגילאי 50+


קהילת פייסבוק-"בשביל האהבה" יצירת  זוגיות מאושרת לפרק ב/ הכרויות. 
מומלץ.                                             

                                                 

לפרטים-0544659373                             



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...