יום שלישי, 23 בפברואר 2021

בנק הפועלים ואל על מזמינים את הציבור הישראלי לתרום במבצע "כסף קטן גדול", אחרי חודשים ארוכים בהם השמים היו סגורים לעמותות לאלו"ט עלה ועדי-מאת שרית יוכפז

 יש דברים שאסור שיעצרו גם כשהשמיים סגורים:מאת שרית יוכפז

 

בנק הפועלים ואל על מזמינים את הציבור הישראלי לתרום במבצע  "כסף קטן גדול", אחרי חודשים ארוכים בהם השמים היו סגורים

 

פרויקט "כסף קטן גדול" מתקיים מזה 16 שנה בשיתוף פעולה של בנק הפועלים, אל על והעמותות אלו"ט, עלה ועדי. במסגרת הפרויקט מוזמנים נוסעי אל על לתרום את ה"כסף הקטן" שנשאר להם מהנסיעה לחו"ל.  הכסף שנאסף מועבר למרכז תעסוקה של אלו"ט, בו מועסקים בוגרים על הרצף האוטיסטי שסופרים וממיינים את הכסף, המהווה תרומה משמעותית לפעילות העמותות.

 

במהלך חודשי הקורונה הארוכים בהם נעצרו הטיסות, פרויקט "כסף קטן גדול" נעצר גם הוא וכך גם התמיכה בפעילות של אלו"ט, עלה ועדי אשר מסייעות באמצעות המסגרות שהן מפעילות לקידום התפתחותם של ילדים עם צרכים מיוחדים, שמירה על השגרה של הבוגרים, ותמיכה בבני משפחותיהם ובקהילה כולה.

 

לאור זאת, החליט בנק הפועלים להרים את הכפפה ולהתניע מחדש את פרויקט "כסף קטן גדול", ובעזרת קמפיין רחב הוא קורא לציבור להמשיך לתרום למען שלושת העמותות באמצעות אפליקציית ביט ודרך אתר אלו"ט, כחלק מהעשייה החברתית של הבנק למען העמותות אשר ספגו פגיעה קשה ב



תרומות במהלך שנת הקורונה.

 

אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לטיפול וקידום ילדים, מתבגרים ובוגרים על הספקטרום האוטיסטי, משלב האבחון ועד 120. העמותה מפעילה "בתים לחיים" (הוסטלים), מרכזי תעסוקה, גני תקשורת ומעונות יום ברחבי הארץ ופועלת לקידום זכויותיהם של למעלה מ-30,000 המאובחנים עם אוטיזם ובני משפחותיהם. 1 מכל 100 ילדים בישראל מאובחן עם אוטיזם.

 

רשת עלה, הרשת הלאומית לטיפול וקידום אנשים עם צרכים מיוחדים, פועלת מ-1982 והינה המובילה בישראל במתן מענה חינוכי טיפולי ושיקומי לילדים עם מוגבלויות חמורות. מרכזי עלה, הפזורים ברחבי הארץ, מהווים בית מכיל ומותאם לצרכיהם של מאות ילדים סיעודיים, המרותקים לכסאות גלגלים ותלויים בעזרת הזולת בכל התחומים והתפקודים היומיומיים. כל הפעילות נעשית מתוך אמונה כי לכל אחד יש זכות למימוש עצמי ולהשתתפות פעילה במארג החיים, בהתאם לגילו וליכולותיו וחרף מגבלותיו.            

עמותת "עדי" מובילה את השיקום והטיפול באנשים עם מוגבלויות קשות ומורכבות. המרכזים  "עדי ירושלים" והכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן" מעניקים טיפול מסור מילדות ועד בגרות ומבטיחים למאות דיירים את הטיפול הרפואי, השיקומי והחינוכי המתקדם ביותר, בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל.

העמותה מפעילה מרכז קהילתי משלב הנותן מענה בחינוך, תעסוקה ודיור, התנדבות, טיפול שיקום והידרותרפיה  ומרכז חקלאי. במהלך השנה הקרובה יפתח ב-"עדי נגב נחלת ערן" בית החולים השיקומי הראשון בדרום שיציע את הטכנולוגיה המתקדמת והטיפולים החדשניים ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...