יום שלישי, 11 במאי 2021

אפליקציית הדייטינג HEYOOSH תכנסו ללינק החיים הטובים צרכנות לייף סטייל מאת שרית יוכפז



                                 החלפתם מבטים ולא אמרתם מילה? היה לכם קליק אמיתי

                                                                 צילם רן שמואלי.
י ולא עשיתם כלום? התביישתם? לא הסתדר?

 מאת שרית יוכפז

תשכחו מהחלקות ימינה ושמאלה..

אפליקציית הדייטינג

Heyoosh

App-icon_heyoosh

אפליקציית הדייטינג הראשונה שמתבססת על כימיה ורגשות אמיתיים. הסוף לפרופילים, לשיפוטיות ואובדן הפרטיות.

 

Heyoosh (היוש) אפליקציית הדייטינג החדשה תהיה זמינה בישראל החל מיום ב'

ה-10.5.21 להורדה בחינם בחנויות האפליקציות. האפליקציה תאפשר למשתמשים בה ליצור קשר עם אנשים שפגשו ופספסו מסיבה כזאת או אחרת.

 

היוש הוקמה כשת״פ בין חברת Keepod הבריטית (המחשב ב $7 דולר, ביטווקינג), היזם מאור גיל והשף רן שמואלי.

 

אפליקציות ההיכרויות כבשו את העולם ושינו ללא היכר את עולם הדייטינג בעשור האחרון. לצד התרבות החדשה התפתחה ביקורת שלילית לגבי: האקראיות, הניכור, חוסר המיקוד וחוסר הרצון להתחייב, אשר מאפיינים את אפליקציות הדייטינג, וגורמים לחוסר היכולת של אנשים להחזיק מערכות יחסים יציבות וממושכות. ׳שוק הבשר׳ הדיגיטלי התגלה כעולם קר, לעיתים רבות פוגעני וחסר משמעות.

 

היוש פותחה מתוך רצון לשנות את תרבות ההיכרויות ולייצר סיפורי אהבה חדשים המבוססים על היכרות מהעולם האמיתי, היכרות שמתחילה מקשר עין וכימיה ראשונית במפגש אקראי.

 

ניסן בכר, מאור גיל ורן שמואלי, מייסדי חברת Heyoosh״אנחנו גאים להשיק את היוש, אפליקציית הדייטינג הראשונה המבוססת על רגשות אמיתיים. היוש משנה את עולם אפליקציות הדייטינג שהכרנו עד כה. הטכנולוגיה שפיתחנו משפרת ב 80% את הסיכוי להתאמה מוצלחת ותחסוך את אי הנעימויות והחששות שליוו את כולנו בשימוש באפליקציות השונות."

 

עוד הוסיפו: "האפליקציה תהיה זמינה ראשית בישראל ולאחר מכן ממשיכה להשקה באנגליה, ספרד, איטליה, הולנד ועוד בשיתוף אמנים בינלאומיים."

 

״היוש מעודדת אתכם להרים את העיניים מהמסך ולהסתכל סביב״ אומר רן שמואלי. ״לאחר שנה קשה של בידוד וסגרים, אנשים רוצים לצאת מהבית ומהמסכים שלהם. זאת תקופה חדשה ומרגשת עבור כולם והיוש מחזירה אותנו לחיבור האנושי שכל כך חסר לנו.״

 

באפליקציות הדייטינג שיש כרגע בשוק, כל אחד צריך למכור את עצמו באמצעות פרופיל במטרה להרשים את הצד השני. תמונות נפלאות, קריירה, גיל, דת, העדפות מיניות, וכד׳. כולם חשופים לעיניים שיפוטיות רבות. בנוסף לאובדן הפרטיות והחשיפה הבוטה, לא פעם תגלו שמי שהתרגשתם ממנו, מתגלה כנשוי או נשואה, מבוגר/ת יותר ואין כל קשר בין התמונה באפליקציה למציאות.

 

היוש יוצרת סביבה מוגנת ובטוחה. רק אם יש הסכם ויוזמה בין שני הצדדים, המערכת תחבר בין השניים. הפחד מדחייה נעלם היות והצד השני לא ידע לעולם על התעניינות אם הוא לא התעניין בעצמו.

 

בניגוד למקובל בעולם הטכנולוגיה, היוש לא מנטרת אחר הלקוחות, לא אוספת מידע, לא מוכרת מידע למפרסמים ולא מציגה פרסומות. אין אפילו צורך במספר טלפון בתהליך הרישום.

 

היוש מאפשרת לאנשים ליצור קשר בסביבה בטוחה ואנונימית. ללא טלפון, אינסטגרם, פייסבוק או כל פרט מזהה. האפליקציה שומרת בקנאות על פרטיות הלקוחות וביטחונם האישי.

איך זה עובד?

היה לכם קליק עם מישהו? פתחו את היוש וציינו מתי ואיפה נפגשתם. המערכת תחפש עבורכם התאמה ותעדכן אתכם בזמן אמת. במידה וגם האדם השני עשה היוש, האפליקציה תציג בפניכם את תמונה שלו ותשאל האם זה האדם שאתם מחפשים? אם שני הצדדים עונים כן, תפתח תיבת שיח בטוחה ומוצפנת ל-24 שעות בלבד.

 

אופציה נוספת באפליקציה היא סריקת QR Code. במידה והכרתם מישהו וזה לא מתאים לכם למסור את הפרטים שלכם לאדם זר, ניתן להתחבר ישירות לצ'אט באמצעות סריקת ברקוד. סריקת הברקוד תפתח צ׳אט ביניכם ללא מסירת כל פרט מזהה (לא שם, לא אימייל, לא מספר טלפון.. כלום!).

 

מדובר בצ'אט אנונימי לחלוטין, שני האנשים בשיחה לא יודעים שום פרטים מזהים האחד של השני פרט לתמונה. במידה ואחד מהאנשים קיבל הודעה פוגענית במהלך השיחה, ניתן לנתק את השיחה ללא עקבות ולצמיתות על ידי לחיצת כפתור.

 

עקרונות האפליקציה:

אנונימיות - היוש לא דורשת שום מידע אישי כחלק מתהליך ההרשמה. בהיוש אתם אנונימיים לחלוטין, בלי שמות ובלי פרטים אישיים כלל. לקוחות האפליקציה שומרים על עצמם ורשאים לחלוק מידע רק כשמרגישים בנוח עם הצד שני.

 

ללא שיפוטיות - היוש מבוססת על מפגש בין אנשים, ולא על סקירת פרופילים. לקוחות האפליקציה לא צריכים לכתוב על עצמם כלום, לא צריכים להגדיר העדפות או כל דבר אחר. כל המידע הקיים במערכת הוא אך ורק תמונת פנים בכדי שהקליק שלכם יוכל לזהות האם מדובר באדם שחיפשו.

 

פרטיות - השימוש בהיוש הוא בטוח ופרטי. בניגוד למה שהתרגלתם בעולם האפליקציות, היוש לא עוקבת אחר לקוחותיה ולא מעבירה את המידע עליהם לשום צד שלישי. כל הצ׳אטים מוצפנים מקצה לקצה, כלומר, לאף אחד אין גישה למידע הפרטי שלכם, אפילו לא להיוש עצמה.

 

ללא שמירת מידע - היוש בנויה בצורה כזאת ששום מידע לא נאסף על לקוחותיה. כל צ׳אט נמחק מהמערכת כשהוא מסתיים. כך גם לגבי כל אירוע, חיפוש, התאמה וסריקת QR. אם הלקוח מוחק את החשבון שלו לא ישאר זכר לקיומו במערכת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...