יום שלישי, 11 בינואר 2022

ד"ר לורה מוצ'ניק -מומחית בתחום האסתטיקה הרפואית .מאת: שרית יוכפז

 

קד"ר לורה מוצ'ניק
צילום: יח"צ

ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאת משפחה ומובילה באסתטיקה רפואית, יודעת שאין פתרונות קסם.



ד"ר לורה מוצ'ניק הייתה בין הראשונות שהחלו להתמחות בתחום האסתטיקה. היא הגיעה לישראל לפני כ30  שנה ולמדה רפואה בטכניון. מאז שסיימה את לימודיה, לפני 25 שנה, היא רופאת משפחה, מתוכן 17 שנה עסקה גם בתחום הרפואה האסתטית ובעשור האחרון, היא מתמסרת רק בטיפולים אסתטיים.

"התמחיתי ברפואת משפחה בבית החולים רמב"ם, שימשתי כאחראית וכמנהלת בקרה של קופ"ח 'כללית' בבתי החולים. את הקליניקה הראשונה שלי פתחתי בקרית מוצקין וכיום יש לי 4 קליניקות לרפואה אסתטית. מלווה אותי צוות מקצועי הכולל רופאים ואנשי מקצוע. הטיפולים הפולשניים כמו הזרקות, טיפול בחוטים, פילינג ואחרים, מתבצעים באחריותי המלאה ובטיפולי האישי", מספרת ד"ר מוצ'ניק. 



כרופאת משפחה, מדוע בחרת גם בתחום האסתטיקה?


"אסתטיקה זה אני", אומרת ד"ר מוצ'ניק, "יופי הוא באופי שלי. אסתטיקה זה אני. לכן כשהתחלתי את ההתמחות ברפואת משפחה, שקלתי גם התמחות בכירורגיה פלסטית. החיים הובילו אותי לרפואה האסתטית ואני מאושרת. הסיפוק שאני חווה ממטופלים מרוצים בקליניקה, עולה אלפי מונים על הסיפוק שלי כרופאת משפחה. אם בעבר טיפלתי באנשים מבוגרים עם בעיות כרוניות שקשה לרפא, הרי שבאסתטיקה הסיפוק והתוצאה מידיים".


לדבריה, היא חשה שהיא עושה טוב לאנשים ומשיבה להם את הביטחון העצמי ואת התשוקה לחיים. לדעתה, אישה כשהיא יפה ומטופחת היא אוהבת את עצמה והופכת בריאה נפשית וגופנית. "אנשים אומרים לי ששיניתי להם את החיים. הרבה מלקוחותיי עברו את גיל 50 ולמדתי במשך השנים שטיפול אסתטי משכיח את המחלות הכרוניות והופך אנשים לזוהרים ולמאושרים". 


טיפ מנצח להשגת תוצאות יפות 


"אין קסם! הסוד הוא בטיפולים משולבים המשלימים אחד את השני. שילוב של טכנולוגיות מתקדמות, מכשור ברמה גבוהה ותכשירים איכותיים, מבטלים את הצורך בניתוחים פולשניים". בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק מוצע מגוון רחב של טיפולים ביניהם: טיפול ה"טריפל וויז" המשלב הזרקות של חומצות היאלרוניות להשבת נפחים, הזרקות של בוטוקס לטיפול בקמטים, וטיפול ה"רדיאס" עם הזרקות של חומצה היאלורנית בשילוב סידן לאזורים עדינים ליד העיניים. טיפול במכשיר ה-GENEO משלב  מספר פעולות כמו קילוף התאים המתים, העלאת רמת החמצן בעור וספיגה גבוהה של העור את החומרים הפעילים, מיצוק ושיפור מרקם העור וחידוש ייצור הקולגן בעור. להשלמת הטיפול מוזרקת חומצה היאלרונית באזורים הנחוצים. 

לדברי ד"ר מוצ'ניק,

 תחום החומצות ההיאלרוניות עובר התחדשות ופיתוח. אחת החדשות היא החומצה ההיאלרונית "דלוטרה ריוויס" המאפשרת שליטה מרבית בכמות ובסמיכות של החומר להזרקה באזורים ספציפיים ועדינים בפנים. 


טיפול בחוטים להרמת אזורים בפנים ובגוף ליצירת עיניים שקדיות ומלוכסנות, יהיה משולב במידת הצורך עם השבת נפחים בעזרת חומצה היאלרונית, ועוד. ייחודם של הטיפולים הוא בשילוב של תכשירים איכותיים, מכשור מתקדם עם טכנולוגיה חדשה.

ד"ר מוצ'ניק,ממשיכה ללמוד ולהתעדכן בכל החידושים והפיתוחים בתחום ולהשתתף בכנסים. בנוסף היא מדריכה רופאים בטכניקות חדשות לטיפול והזרקות, ומשמשת פרזנטורית של חברת "אלפא מדיקס" היבואנית הראשית של מכשור טכנולוגי מתקדם בחו"ל.


ד"ר  לורה מוצ'ניק ממליצה לכל אישה מגיל 35 להתחיל לטפל בעור שלה, מניסיונה, אותה אישה לכשתגיע לגיל 60, לא תזדקק לניתוח. 


"כיום הוכח שהזרקות של בוטוקס בגיל צעיר מונעות את צניחת הפנים. הטיפולים האסתטיים נלחמים בטבע ועוצרים את תהליך ההזדקנות. אני מאוד מאמינה ברפואה האסתטית, מעבר לתוצאות המדהימות של מראה צעיר ורענן, היא משקמת את העור, מחדשת ייצור הקולגן והאלסטין בעור, ומשפרת את טקסטורת העור. רפואה אסתטית היא רפואה מונעת".


מהו אידיאל היופי עבורך?


"מראה טבעי הוא האידיאל שלי, ושל הנשים שמטופלות אצלי. לפעמים אני משאירה בכוונה קמטים בפנים כדי שהמראה הסופי יהיה טבעי ולא מלאכותי. אני סולדת מטיפולי יתר, טיפולים מוגזמים שיוצרים מראה גס ומבוגר. לדעתי התוצאות הטובות הן שילוב של  טיפול נכון, באזורים הנכונים, וברמות סמיכות ומינונים נכונים, שביחד נותנים את התוצאה הטובה ביותר. החוכמה היא להבליט את הצדדים היפים של כל אחת ואחד, ולהסתיר את אלה הפחות יפים. אני לא משנה אף מטופלת, אני רק משדרגת את הקיים".



"אישה זו עוצמה, נשים הן חזקות ויכולות להספיק הרבה ביעילות. לא רק שהן מצליחות בקריירה, לא רק שהן מצליחות בבית להיות אימהות טובות לילדים ונשים טובות לבעליהן, הן גם מצליחות לשמור על עצמן ולהראות הכי טוב, זוהרות ומאושרות. נשים היו ותמיד תהיינה 'וונדר וומן'", מסכמת ד"ר מוצ'ניק את משנתה האישית.

מרפאות האסתטיקה של ד"ר לורה מוצ'ניק בתל אביב, רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20, קרית מוצקין, שדרות גושן 86 קומה 1, באר שבע, בית אביסרור קומה 1.  אשדוד, מגדלי K TOWER שדרות ירושלים 18, קומה 1, חדר 126.  לתיאום תורים: 053-2385399

מומלץ בחום. אלופה. אני מכירה  זמרות. נשות עסקים  ואופנה מובילות . וסלב שמטופלות אצלה.

כולן יוצאות מאושרות מחזירה להן את נעוריהן  מעלימה קמטים וקמטוטים. מחזירה  להן חיוך  ובטחון עצמי.

לאתר האינטרנט


לדף הפייסבוק


לעמוד האינסטגרם

מומלץ . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...