יום שני, 18 באפריל 2022

אירוע הרכב של ישראל, בחול המועד פסח, מארח את החשמליות החדשות שעולות לכבישי ישראל כולל השקה של מותגים חדשים ופתרונות מתקדמים לטעינה מהירה מאת: שרית יוכפז

                                             צילום: דויד יוכפז


יש חשמל באוויר - יבואני הרכב מציגים באוטומוטור את מיטב החשמליות

                                     מאת: שרית יוכפז


אירוע הרכב של ישראל, בחול המועד פסח, מארח את החשמליות החדשות שעולות לכבישי ישראל כולל השקה של מותגים חדשים ופתרונות מתקדמים לטעינה מהירה

                                צילום oco

אין בישראל עוד אירוע כדוגמת אוטומוטור, אשר יציין בחול המועד פסח יום הולדת 34. וגם הפעם, מפיק אוטומוטור דורון גילר מבטיח שהאירוע המוטורי של ישראל יציג את החידושים האחרונים בשוק המוטורי וכמו תמיד לקהל מובטחת הנאה ותמורה מלאה להשקעה.

יבואני הרכב חוזרים להציג בתערוכת אוטומוטור ובגדול. הדגש כמובן על כלי הרכב החשמליים שהולכים וממלאים את כבישי ארצנו. לאחרונה הודיעה חברת EV מוטורס כי תשיק בתערוכה לראשונה בישראל את הקרוסאובר של WM מוטור, שנמצאת בבעלות של ענקיות הטכנולוגיה שיאומי וביידו (גוגל הסינית). EV מוטורס תציג בתערוכה גם את רכבי JAC וגם את המונית הלונדונית החשמלית החדשה, ה-LEVC .

יבואנית הרכב, צ'יינה מוטורס תציג בתערוכה את המקסוס, השייך לקונצרן הענק הסיני SAIC עם האיוניק 5. אוטו חן תביא לתערוכה את רכב הפנאי החשמלי, Aiways עם דגם ה-U5 . קבוצת כדורי תיקח חלק באוטומוטור עם מותג הרכב סקייוול עם דגם ה-ET5 .
קבוצת לובינסקי תציג את מגוון החשמליות של ארבעת מותגי הרכב שהיא מייבאת - פיג'ו, סיטרואן, MG ואופל.


גיאומוביליטי תציג את הג'יאומטרי סי של ג'ילי וכמובן שגם מקומה של טסלה לא יפקד מהתערוכה. הרשימה לא נגמרת כאן, יבואנית הרכב יו.די.אס תציג את החשמלית העירונית החדשה sunshine M2, ואת החשמלית העירונית ליצ'י , שני כלי הרכב החשמליים הכי זעירים שאתם מכירים. ויש גם דו גלגלי חשמלי, א.ג.מ דן תציג את הקטנוע המתקדם בעולם-STORM.



                                   צילום- שרית יוכפז

אוטומוטור 2022 יימשך ארבעה ימים, בחול המועד פסח, החל מיום ראשון ה-17 באפריל ועד יום רביעי ה-20 באפריל. תצוגת היבואנים יהיו רק חלק אחד באירוע המוטורי של ישראל, בחלק אחר של גני התערוכה יוקם אצטדיון אקסטרים עם יציע ישיבה מקורה. יהיו לפחות ארבעה מופעי אקסטרים בהם ייקח חלק גם אריאל דדיה אלוף ישראל במוטוקרוס מי שמחזיק בשיא של קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. במסגרת המופעים תיהיה יהיו גם מסלולי 4X4 מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים (לא לדאוג, כרגיל הכנו מלאי עצום של צמיגים).

וזה עוד לא הכל. אוטומוטור תציג Super Cars ממותגי על הנחשקים, כמו למבורגיני, פרארי ופורשה, במגוון אולמות ענק ממוזגים, עם מכוניות בשווי של מיליוני ₪ , תצוגת אופנועים בעיצוב מיוחד בהזמנה מיוחדת וסדנאות רכב שיציגו שיפורים עיצוביים, טיפול וטכנולוגיות נדירות כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל.

הקהל יוזמן לקחת חלק במסיבת ענק שתתקיים לאורך כל ארבעת ימי האירוע המוטורי עם מוסיקה וכיבוד באולם שיוקדש כולו לאופנועים של מותגי העל הארלי דיווידסון וטריומף. לצד הכלים הקלאסיים של שני המותגים האלה, אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. לראשונה בישראל יוצגו פתרונות טעינה מהירה לכלי רכב חשמליים ובהם גם טעינת מימן.

דורון גילר, מנכ"ל רבמוטור מפיקת אירוע אוטומוטור: "אנחנו שמחים שיבואני הרכב חוזרים השנה להציג באוטומוטור ומבינים שזו הבמה המרכזית להציג את כל החידושים. המגמה שלנו להתאים את האירוע גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג, לכן השנה העשרנו ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע מעל ומעבר לכל אירוע אחר שמתקיים בפסח".

פרטים טכניים
כרטיסים במגוון אפשרויות (יחיד, זוגי ואו משפחתי) ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר ו\או אפליקציית איוונטים www.eventim.co.il או בטלפון 9066*
הכניסה עד גיל 5 - בחינם.


כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות וועדי עובדים ומועדוני לקוחות. בימי התערוכה ניתן לרכוש כרטיסים גם בקופות גני התערוכה


המלצות מארגני התערוכה:


על מנת להימנע מפקקים מאוד כדאי להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת "אוניברסיטה-מרכז הירידים" הנמצאת כ-100 מטר מהכניסה לתערוכה. מומלץ לחנות בחניוני גני יהושע, חניוני היכל הספורט בדרייב-אין וחניוני הדר יוסף.

האתר הרשמי של התערוכה:

 www.ravmotor.co.il

מומלץ.

"החיים הטובים .צרכנות לןייף סטייל " מאת: שרית יוכפז

תגובה 1:

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...