יום שני, 30 במאי 2022

גל גלייה פורמן מטפלת בשטיפה אנרגטית (של ד"ר נאדר בוטו) בשילוב שיטת המסע/ מאת שרית יוכפז

  •  
  • גל גלייה פורמן

  • גל גלייה פורמן
  • מטפלת בשטיפה אנרגטית (של ד"ר נאדר בוטו) בשילוב שיטת המסע מראשון לציון 
  • מספרת לנו
  • :
  • יוצרת שיטת הריפוי שבך המשלבת כלים טיפוליים עוצמתיים כדי להאיר את הדרך לריפוי שנמצא בתוכנו.
  • 30.11.21
  • אני בת 54 
  • אמא ל-3 ילדים 2 בוגרים שעפו ומתבגרת אחת שמלמדת אותי סבלנות 😊
  • אני גרה ועובדת בביתי בראשון לציון.
  • נוסעת על סקודה ייטי שכאשר תגדל היא תהייה ג'יפ.

  • נולדתי בלנינגרד – ברית המועצות להורים פעילי ציון בימי מסך הברזל, את ילדותי העברתי תחת עיניהם הבוחנות של קציני הק.ג.ב.
  • הורי נשפטו במשפטי לנינגרד, אבא נאסר ואמא באישון לילה לקחה אותי ואת אחותי ברכבת לנסות ולחצות את הגבול. הנסיעה הזו השאירה חותם עמוק בחיי, נתפסנו על ידי הק.ג.ב ועברנו התעללות ברמה כזו שבמשך שנים הדחקתי ומחקתי כל זיכרון מהאירוע הזה.
  • בסופו של דבר הגענו לארץ ואבא הגיע 3 שנים אחרינו.
  • התמקמנו בראשון לציון.
  • מהר מאוד שכחתי את השפה הרוסית שיניתי את שמי והדחקתי כל קשר למקום בו נולדתי.
  • למדתי הנדסה רפואית בניו- יורק ועד שנת 2020 עסקתי בפיתוח ציוד ואפליקציות רפואיות בתחום ההדמיה הרפואית ונוירוכירורגיה.
  • אחרי 19 שנים התגרשתי, את הכוח הזה הביאה אלי בתי, שנכנסה לתוכי כסערה כשהייתי בת 41 והכניסה בי כוחות להביט לתוכי ולראות מה אני באמת רוצה.
  • מה שרציתי אז היה בעיקר שקט, לעשות את החיים פשוטים יותר אך ככל שחיפשתי פשוט יותר ככה הדברים הלכו והסתבכו.
  • כשהייתה בת 4, בתי חלתה.
  • שבת בבוקר לא יכלה לעמוד על רגליה ומרגע זה נכנסנו לסרט אחר. 
  • האבחנה לא ניתנה במהרה רק אחרי שנה של התקפים של חוסר יכולת ללכת, לראות, לדבר ולנשום – ירד המסך שקוראים לו טרשת נפוצה.
  • איך טרשת נפוצה בגיל 4 ? כן גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה.
  • החיים שלי במהלך השנה הזו התהפכו איבדתי את עבודתי, נכנסתי לחובות ענק בגלל העירוי שבתי קבלה ולא היה מאושר ע"י מכבי וגם לא ע"י הביטוח הפרטי.
  • חברי הרופאים שעבדתי איתם שנים ארוכות עמדו פעורי פה וחסרי אונים בלי שום הסבר ושום דרך וידע איך לרפא את בתי.
  • כל ההיגיון שליווה את חיי נגרס נרמס ואבד.
  • בטיפול נמרץ מצאתי את עצמי לראשונה בחיי מתפללת.
  • הייתי שבורה וסדוקה אך דרך הסדקים האלו נכנסו מיידעים שעד אז לא הצלחתי לקבל.
  • מיידעים שהוציאו אותי למסע חיפוש אחר רפואה לבתי, יצאתי לחפש את הרפואה במקומות שעד לא מזמן נראו לי לא הגיוניים.
  • עברתי והעברתי לבתי תהליכי גוף נפש עוצמתיים, עוצמת הריפוי שקיבלנו העירה בי תשוקה שלאורך שנים של שגרה מאוסה כבתה.


גל גלייה פורמן - "הריפוי שבך"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...