יום ראשון, 3 ביולי 2022

"מכבי תנועה העולמית" חתמה הסכם שיתוף פעולה עם LEAP לגילוי כישרונות חדשים בספורט היהודי ברחבי העולם/ מאת שרית יוכפז

 

"מכבי תנועה העולמית" חתמה הסכם שיתוף פעולה עם LEAP לגילוי כישרונות חדשים בספורט היהודי ברחבי העולם ותמיכה בכישרונות צעירים בכל ענפי הספורט.

מאת: שרית יוכפז

 


אמיר גיסין משנה למנכ"ל "מכבי תנועה העולמית" : "כארגון הספורט היהודי הגדול בעולם שיתוף הפעולה עם הפלטפורמה הדיגיטלית של LEAP תגדיל את קהל העוקבים אחרי פעילות התנועה ותביא להצטרפות של ספורטאים צעירים יהודים ולגלוי כישרונות מכל רחבי העולם.

 


"מכבי תנועה העולמית" חתמה הסכם שיתוף פעולה עם LEAP לגילוי כישרונות חדשים בספורט היהודי ברחבי העולם ותמיכה בכישרונות צעירים בכל ענפי הספורט.

בזכות שיתוף הפעולה חברי מכבי תנועה העולמית יכולים למנף את הפלטפורמה מבוססת Web 3.0 של ליפ כדי לגלות כישרונות חדשים בספורט ולתמוך בגדילתם . מכבי תהיה לא רק ארגון הספורט היהודי הגדול בעולם, אלא גם כמוביל בהיבט הדיגיטלי.

פלטפורמת משחקי הספורט מבוססת Web 3.0 לגילוי ותמיכה בכישרונות צעירים, נועדה להרחיב את החשיפה והמעורבות הדיגיטלית של שני הארגונים, וכדי ליצור הזדמנויות חדשות עבור ספורטאים יהודים מסביב לעולם. ​​מכבי ו-LEAP יעבדו יחדיו כדי להגדיל את קהל העוקבים של ארגון מכבי, תוך הצטרפות חברי מכבי לפלטפורמת LEAP. בנוסף, השותפות מקדמת הכלה חברתית בין המשתתפים כחלק ממטרותיה.

שיתוף הפעולה בין מכבי ל-LEAP יגביר את המודעות למותג של שני השותפים. ספורטאים המשתתפים בפעילויות של מכבי, לרבות משחקי המכביה, יוכלו למנף את הפלטפורמה של LEAP לקידום המותג והעשייה הספורטיבית שלהם בתוך הקהילה הדיגיטלית של המשחק. השותפות מגוונת את ההיצע הדיגיטלי של ארגון מכבי באמצעות ביסוס נוכחות דיגיטלית דרך מדיום חדש ואינטראקטיבי. מכבי תמנף את הטכנולוגיות הדיגיטליות של LEAP כדי להגיע לקהלים חדשים ברחבי הגלובוס, ו-LEAP תרתום את ספורטאי המכביה החדשים לקהילה הדיגיטלית של כישרונות ספורט, סוכנים, עיתונאים ואוהדים בפלטפורמה. דבר אשר יאפשר לכישרונות הספורט היהודים בכל רחבי העולם להתחרות באינטרנט עם הספורטאים המובילים של מכבי ב-LEAP.

אמיר גיסין משנה למנכ"ל "מכבי תנועה העולמית" : "כארגון הספורט היהודי הגדול בעולם שיתוף הפעולה עם הפלטפורמה הדיגיטלית של LEAP תגדיל את קהל העוקבים אחרי פעילות התנועה ותביא להצטרפות של ספורטאים צעירים יהודים ולגלוי כישרונות מכל רחבי העולם.

"ארגון מכבי העולמי מייצג את השותפות המושלמת עבור LEAP,״ אומר עומרי לחמן, מנכ"ל ומייסד-שותף LEAP. "הקהלים איתם מכבי מתקשרת והאירועים שהם מארגנים, כמו משחקי המכביה, הם יותר מכוח שיש להתחשב בו בעולם היהודי והספורט, אנו באמת מאמינים שהפלטפורמה שלנו יכולה רק להועיל עוד יותר לספורטאים הצעירים המוכשרים הללו בדרכם לגדולה."

"אנחנו גאים לעבוד עם ארגון מכבי העולמי," אומר דניאל אבידור, יו"ר ומייסד-שותף LEAP. "שותפות זו מספקת הזדמנות מצוינת לספורטאים מתחילים להמשיך ולפתח את כישוריהם, ואנו מרגישים שהקונספט החדשני של LEAP יכול להיות כלי נהדר עבורם להתקדמות נוספת."

LEAP, שנוסדה בשנת 2021 ובסיסה בישראל, היא פלטפורמת גילוי ומונטיזציה של ספורט המעצימה ספורטאים צעירים מכל העולם לפתח ולשפר את הכישרון שלהם באמצעות חוויה מקוונת. בפלטפורמה של LEAP, כישרונות צעירים יכולים ליצור סרטוני וידאו קצרים של כישוריהם ולהעלותם לפלטפורמה כדי לאתגר כישרונות אחרים ברחבי העולם בזירה הדיגיטלית על מנת לזכות בהכרה מעמיתים ומחפשי כישרונות, ובמקביל לקבל תגמול. על ידי מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין, שימוש ב-NFTNTFs ומצב גיימינג אמיתי בתוך האפליקציה, LEAP בונה קהילת ספורט דיגיטלית לדמוקרטיזציה של גילוי כישרונות ברחבי העולם ולהבטיח את ההכללה החברתית שלהם.

 

מכבי תנועה העולמית הינה ארגון הספורט היהודי הגדול בעולם ביותר המשתרע על פני חמש יבשות, 80 מדינות, 450 מועדונים ומונה קרוב לחצי מיליון חברים. מכבי הינו ארגון ציוני המתעל את הספורט כדרך לקרב את העם היהודי בכל הגילאים ליהדות ולישראל. הארגון מספק פעילויות ספורט וחינוך לא פורמליות שונות באופן שמאחד קבוצות וזרמים בישראל ובעם היהודי.

בתמונה מימין שמאל: אמיר גיסין משנה למנכ"ל "מכבי תנועה העולמית", עמרי לחמן מנכ"ל ושותף מייסד LEAP"" –


מאת שרית יוכפז

צילום יח"צ מכבי תנועה העולמית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...