יום שלישי, 25 באוקטובר 2022

מרוץ הבוז'ולה המסורתי בין הכרמים והנופים של מועצה אזורית גזר , יום שישי 28.10.22.מאת שרית יוכפז

 

                     צילום תומר פדר


חצי מרתון הבוז'ולה הבינלאומי ביוזמת מרתון ישראל, בשישי הקרוב, בין נופי הכרמים של מועצה אזורית גזר

  מאת: שרית יוכפז

חצי מרתון הבוז'ולה ששואב השראה מהמרוץ המסורתי בצרפת, יתקיים זו הפעם השלישית ביוזמת מרתון ישראל, בשטחי הכרמים של מועצה אזורית גזר בשיתוף עם מרוץ מרתון הבוזו׳לה הבינלאומי בצרפת. האירוע הייחודי הגיע לישראל לפני 3 שנים ביוזמת חברת מרתון ישראל ועופר פדן העומד בראשה, אשר חשבה על קונספט ייחודי, שלא היה כמותו עד כה בארץ, חיבור בין נופי הכרמים וקהילת הרצים בישראל.

מרוץ חצי מרתון 'בוז׳ולה ישראל' מתאפיין באווירה חגיגית, צבעונית שבו משיקים את היינות הצעירים והפופולריים ביותר והוא כולל ארבעה מקצים: חצי מרתון – 21 ק"מ,12 ק"מ , 7 ק"מ ו- 4 ק"מ. בדיוק כמו לפי המסורת הצרפתית, גם בארץ יעבור המרתון דרך מסלול היקבים, ביניהם יקב ברקן יקב ראשי, בראון, בזק, יערה, אלול, בן נון, סגל, ברבדו.

חברת מרתון ישראל בשיתוף המועצה האזורית גזר, יקב ברקן המארח הראשי והאזור כולו מוכיחים מידי שנה לעולם ולצרפתים בפרט, שגם הקהל הישראלי יודע לחיות טוב, ליהנות מריצת שטח, ביניהם אלפי הרצים שמגיעים לבושים בשלל תחפושות מושקעות ומצב רוח מרומם.

לאורך כל ארבעת המסלולים שמתחילים ומסתיימים ביקב ברקן בחולדה, יעברו הרצים מחופשים או עם בגד היתולי, בין תחנות ריענון שבהן יחכו להם טעימות ממיטב יינות הארץ, מסיבות מקומיות מלוות במוזיקה וכיבוד והאווירה חגיגית שאין שני לה בארץ.

מועצה אזורית גזר מאופיינת באלפי דונמים של כרמים ונחשבת לאחד האזורים הטובים בארץ לגידול ענבי יין, בין היקבים שיחלקו טעימות לאורך המסלול וניתן יהיה לפגוש אותם ביריד היין בסיום האירוע תוכלו למצוא את יקב ברקן יקב ראשי, בראון, אלול, בן נון, בזק, יערה, סגל, ברבדו.

עופר פדן מייסד ומנכ"ל חברת מרתון ישראל: "חצי מרתון בוז'ולה ישראל היוצא לדרך בפעם השלישית, הנו אירוע הריצה הצבעוני, הססגוני והמשעשע בעולם הריצה, שנולד בצרפת והפך ללהיט באירופה וגם בישראל. ביחד עם מרתון בוז'ולה צרפת, בחרנו במועצה האזורית גזר ויקב ברקן, לקיים יחד את האירוע בין הכרמים ולשלב את נופי הארץ, את מנעמי הארץ שלנו, את היקבים והיין המשובח שמיוצר בחבל ארץ זה – במיוחד עבור קהילת הרצים של ישראל".

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין מזמינה את הציבור הרחב לרוץ בין הכרמים במועצה אזורית גזר: "מרוץ הבוז'ולה המסורתי בין הכרמים והנופים של מועצה אזורית גזר , הוא חגיגה נפלאה של ספורט, יין מוזיקה, תחפושות ושמחה. אנחנו גאים לארח בפעם השלישית את מרוץ הבוז'ולה הישראלי, ביוזמת מרתון ישראל ומזמינים את כולם לבוא וליהנות מחוויה ייחודית בתיירות הישראלית ולרוץ אתנו באירוע צבעוני של חוויתם כמוהו – מחכה לכם.״

תאריך המרוץ: יום שישי, 28.10.22 , פרטים באתר מרתון ישראל: http://www.marathonisrael.co.il



צילום תומר פדר
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...