יום חמישי, 30 במרץ 2023

חברת ד"ר קיי את "מימורינו" המבוסס על תמצית צמח המרפא גינקו בילובה, מאת: שרית יוכפז

 



אתם לקראת בחינות, בגרויות,  הרבה מידע להפנים ולזכור? תכירו את צמח המרפא הג’ינקו בילובה שיעזרו לכם לזכור ולקלוט את החומר יותר בקלות כך נמסר לי  :  מדוברות יחסי ציבור של החברהתוכלו לבדוק אינני אחראית.

ישנן תקופות בחיים שבהן אנחנו נדרשים להסתמך יותר ויותר על הזכרון שלנו, הן אם זה בהכנה לבחינה, מיונים לתפקיד כל שהוא, הכנה לבגרויות בתיכון, מבדקים לקראת הצבא, בכולם יש מכנה משותף וזו יכולת הזכרון והקליטה שלנו- אנחנו נדרשים להיות חדים ובפוקוס מלא.

 

הרבה מאוד אנשים מוצאים את עצמם לא במיטבם ביחוד סביב למידה של מידע רב בזמן קצר. לתחושות האלה יש כל מיני פתרונות, ואחד מהם הוא פתרון טבעי לחלוטין בעזרת שימוש בצמחי מרפא.

 

כשאנחנו נדרשים ללמוד חומר רב בזמן קצר הדבר יוצר עומס ולחץ שאינם תורמים ליכולת הקליטה והזכרון שלנו. לצורך חידוד הקליטה והזיכרון, מציעה חברת ד"ר קיי את "מימורינו" המבוסס על תמצית צמח המרפא גינקו בילובה, אשר פעילותה הרפואית נחקרה בעשרות מחקרים קליניים, שבחנו את השפעתה בעיקר על התפקודים הקוגניטיביים והזיכרון. כיום צמח מרפא זה משמש לטיפול בהפרעות זיכרון, נטייה לבלבול, תשישות ואפילו באלצהיימר, גינקו בילובה עוזר 'לשלוף' מהמוח מידע מהר יותר.

 

פעמים רבות אנחנו עומדים בפני מצבים אשר מצריכים מאתנו יכולת קליטה גבוהה וזיכרון מרבי , כגון לימוד למבחן חשוב, לימוד טקסט מורכב, בגרויות וכדומה. ממורינו מכילה תמצית ג’ינקו בילובה, בצורת הכנה ורקיחה ייחודית של ד”ר קיי המפיקה יתרונות מדויקים וספציפיים. בתמצית המופקת מעלי גינקו בילובה ישנם חומרים פעילים ייחודיים המגנים על מערכת העצבים ומשפרים את תפקודם של התאים במוח. גינקו בילובה משפרת את זרימת הדם בכלי הדם הקטנים, ונוגדי החמצון (פלבנואידים) העוצמתיים שבתמצית, מנטרלים רדיקלים חופשיים, ומעכבים תהליכי הזדקנות טבעיים.

 

הוראות שימוש: בזמן למידה אינטנסיבית יש לקחת 10 טיפות ברבע כוס מים בין 6-8 פעמים ביום. תכולת המוצר: 30 מ"ל ועלותו – 80 ₪

 

מותג ד"ר קיי, הנו מותג מוביל המציע מגוון סדרות של מוצרים המבוססים על תמציות מעושרות בצמחים. המותג משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית, המאפשרת לשמור על איכויות הגבוהות של הצמח, במטרה להביא לריפוי עצמי, (מינימום צמח, מקסימום תועלת). המוצרים מיוצרים במפעל העומד בכל תקני האיכות והוראות משרד הבריאות על מנת להבטיח את טיב המוצרים ואיכותם.

 

סיפורה של חברת ד"ר קיי התחיל כבר לפני 50 שנה, ממשפחה עם שורשים עמוקים בתורת צמחי המרפא המסורתית. נוסדה על ידי אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה, חקירה וטיפול ברחבי העולם ובתה, ממשיכת דרכה, לינוי הופמן, גם היא חיה ונושמת את עולם צמחי המרפא, הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההיריון והלידה לשילוב תמציות בתהליכי הלידה.

כל מוצרי החברה מגיעים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, כשרים בהשגחת בד"ץ מהדרין, הרב רובין, כמוצרי פרווה המבוססים על נוסחאות ייחודיות המיוצרים במפעל העומד בכל הוראות משרד הבריאות.

ניתן להשיג את מוצרי ד"ר קיי ב-600 נקודות מכירה ברחבי הארץ

לברור וייעוץ  ד"ר קיי- טבעי להיות בריא

077-3310210 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...