יום חמישי, 23 במרץ 2023

טרק מרקט מציעה אביזרים איכותיים ושווים ממיטב המותגים הבינלאומיים, שמהווים מתנה מושלמת למתארחים בסדר בפסח מאת: שרית יוכפז

 



רשת
Trek Market - "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות שמעניקה לכם חוויה של חו"ל – במחירי חו"ל, מציעה לרגל חג הפסח

מתנות שלא הולכות ברגל!

אבל כל חובב טיולים יאהב לקבל ולצאת איתן אל חיק הטבע!

טרק מרקט מציעה אביזרים איכותיים ושווים ממיטב המותגים הבינלאומיים, שמהווים מתנה מושלמת למתארחים בסדר

רשת  Trek Market - "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות שמעניקה לכם חוויה של חו"ל במחירי חו"ל, מציעה מבחר מתנות שכל חובב טיולים יאהב. בין המתנות: ערכת הישרדות - חובה לכל מטייל, סיר הולנדי רב תכליתי שיהפוך כל מדורה בשטח למטבח מצויד, אוהל מרווח ושולחן מתקפל ונוח לנשיאה.

ערכת הישרדות – מתנה מעולה ושימושית, שתשמח כל מי שמתכנן לצאת לטיול בחול המועד. הערכה מכילה מגוון כלים ופתרונות למחנאות והישרדות בשטח וכוללת את כל הפריטים להם תזדקקו - ארוזים בערכה קומפקטית קלה למשקל ונוחה לשימוש. בערכה: אולר סכין, פנס גדול, פנס קטן, מצפן שמורה את הכיוון, שמיכת הימלטות להגנה מפני רוחות בשטח, משרוקית חירום, אבן אש, כבל מסור – מסור עצים לחיתוך ענפים למדורה, כרטיס מולטיטול – ארגז כלים קטן וקומפקטי לצורך תיקונים קלים, מולטיטול פלאייר, קייס קשיח לאחסון - וכל זה במחיר 165 ₪ בלבד!

 

 

תרמיל איכותי וחדשני, של המותגNEVO RHINO

 

מתאים לכל סוגי הטיולים, מטיול יומי ארוך עד טיולים רב יומיים וקמפינג, עם אבזם מותן היכול לעמוד בעומס גבוה ותוספת אחסון של 5 ליטר בתא הראשי. התרמיל כולל כיס בחגורת המותניים המותאם לטלפון סטנדרטי, עם כיסוי גשם. התרמיל מותאם לקיבולת של מטייל לטרק או כל טיול אחר. התרמיל מאיכות גבוה עשוי מחומרים עמידים במיוחד והוא יכול לספוג מכות ושריטות מענפים וסלעים תוך שמירה על תכולתו מוגנת. מחיר 369 ₪.

.

שק שינה זוגי מתקפל

שק שינה זוגי לשמירה על פרטיות ונוחות. שק השינה הוא בעל מידות נדיבות, ומדמה מיטה זוגית. הוא בנוי במבנה מעטפה (רחב בחלקו התחתון והעליון) ומאפשר תנועתיות חופשית ונוחה בתוך השק  ומגיע עם שתי כריות מתנפחות השק"ש רך ונעים למגע ומגיע עם משאבת אוויר לניפוח נוח. מחיר 295 ₪.

מוס ענק, 3.5 ליטר, מתוצרת Cille

התרמוס היחידי בישראל בנפח עצום של 3.5 ליטר. שומר על חום במשך 24 שעות. מגיע עם 2 כוסות מתברגות אחת לשנייה ומשמשות כמכסה. בנוסף, התרמוס מצויד בידית לאחיזה נוחה ובפתח למזיגה נקיה.

מחיר: 225 ₪

קומקום ברזל 1.25 ליטר

קומקום מעוצב ועמיד, מיוצר מברזל יצוק איכותי. הפתרון המושלם להכנת תה או קפה בשטח ללא טעמי לוואי, ושמירה על חום המשקה לאורך זמן.

מחיר:  199 ₪

סיר פויקה-לחם-תנור הולנדי מתוצרת Dutch Oven מצויד בשתי ידיות

סיר בישול עשוי מברזל יצוק איכותי, מושלם לבישולי קדירה, בתנור, לשימוש על הגז או לאפיית לחם מחמצת. הברזל היצוק שומר על חום הכלי ומפזר אותו בצורה אחידה. הסיר הוא בגודל ובמידות הקלאסיות לאפיית לחמי מחמצת בתנור. אפייה בסיר מאפשרת לאדי הלחם לשמור על חלל לח במהלך האפייה ובכך לקבל תוצאות מצוינות ונפח כיכר גבוה יותר.

מחיר: 249 ₪

 

שולחן קמפינג מתקפל גדול + 4 כסאות

שולחן קמפינג מתקפל כולל 4 כסאות, שהופך כל אתר בשטח לחדר אוכל נעים ונוח. השולחן והכיסאות מתקפלים לגודל קומפקטי ונוח לנשיאה.

מחיר 249 ₪

ניתן להשיג בסניפי Trek Market - "טרק מרקט"– כפר סבא(קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין,  פתח תקווה (דן דטאון), עין המפרץ , חוצות המפרץ חיפה,  אילת  על הטיילת,  צומת צמח כנרת.

הייתי במקום במסגרת סיור בלוגרים  מגוון  גדול . תשמחו  לרכוש מוצרים תחת קורת גג אחת לטיוליפ קמפינג ולבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...