יום שני, 29 במאי 2023

האפליקציה החדשנית הושקה בטורניר "החלוץ", מאת: שרית יוכפז

 


בינה מלאכותית בכדורגל ישראלי:

האפליקציה החדשנית הושקה בטורניר
"החלוץ",
מאת: שרית יוכפז




הגיע  לטורניר הנוער של "החלוץ - חינוך דרך ספורט" במתחם וולפסון בת"א. יודעת לקחת משחקי כדורגל - בכל גיל, מקום ולכל מטרה - לנתח אותם ולהפיק תקצירים: "כשאתה בועט מספרת לחיבורים, אתה רוצה להראות את זה לכולם"

 

מי לא חלם להראות לחבריו את השער שכבש רק לפני רגע בשכונה או להשוויץ במספרת שניצחה את הטורניר הבית-ספרי? כולנו. רק שעכשיו הדבר הזה אפשרי, בקלות ובמהירות. ילדי טורניר הנוער של "החלוץ - חינוך דרך ספורט", שנערך היום, ראשון, במתחם וולפסון בת"א זכו לחשיפה של אפליקציה ראשונה בעולם מסוגה שיודעת לקחת משחקי כדורגל - בכל גיל, מקום ולכל מטרה - לנתח אותם בעזרת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת עמוקה ולהפיק תקצירים מהמשחק מכל האירועים שהתרחשו בו.

מדובר באפליקציה כחול-לבן, הקרויה "PLAIVIEW",

שפותחה על-ידי חברת הסטארט-אפ, בראשות אור פינס, יואב ליברמן ויונתן דובינסקי, העונה לשם זהה ואשר קמה לפני שנה וחצי בהרצליה וזמינה לכולם בחנות של אפל ובקרוב יהיה גם באנדרואיד. "השותפים ואני רצינו להנגיש את היכולות הטכנולוגיות שקיימות עבור הכדורגלנים המקצוענים לכל אחד שאוהב לשחק. אם זה בפארק, במגרש, בשכונה או בחצר", מסביר מנכ"ל "PLAIVIEW", אור פינס. "כל מה שצריך זה להוריד את האפליקציה, להירשם, לצלם את המשחק והמערכת יוצרת את התקציר אוטומטי שתוכל לשלוח או לשתף ברשתות החברתיות. זה ממכר את האנשים לראות את הגולים ולשתף עם כל המשפחה והחברים. בסוף כשאתה בועט מספרת לחיבורים, אתה רוצה לראות את זה".

הטורניר השנתי  של החלוץ הפגיש שש קבוצות משלוש ערים שונות: בתי ספר חושן (יביאו שתי קבוצות) ובית הערבה מירושלים, עמל אשדוד ושני מרכזי נוער מחיפה: בית יציב ובית רסלר. מאות ילדים הגיעו לטורניר והם אף זכו להיפגש עם צוות מיוחד של היס"מ, שהשתתף בפעילות. המטרה בסופו של דבר היא לקרב בין בני הנוער למשטרה. בסיום אף ערכו הילדים ואנשי היס"מ משחק ראווה חגיגי.

מייסד "החלוץ - חינוך דרך ספורט", עומר ליבנת: "אנחנו גאים ונרגשים לקראת עוד טורניר שמאגד מספר בתי ספר ומפגיש ילדים מערים שונות, כשהמטרה כדרכנו היא לשלב בין כדורגל לחינוך. החידוש הגדול הוא שהפעם יוכלו כל הילדים, בעזרת שיתוף הפעולה עם PLAIVIEW, לקבל כל בעיטה ושער שלהם במהלך האירוע. אנחנו בטוחים שכל ילד וילד ייצא מהיום הזה מאושר ובעיקר אדם טוב יותר".

הפעילויות של "החלוץ", כידוע, רחבות ומגוונות וכוללת גם קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט וקידספורט, סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית
. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט. בשנה האחרונה "החלוץ" ביצע מספר פיילוטים שנמשכים גם השנה: קורס מנהיגות צעירה, שמטרתו פיתוח מנהיגות ספורטיבית בקרב בני נוער וקבלת כלים למנהיגות ועזרה לזולת בחיי היומיום. כמו כן תוכנית "קידספורט" - לילדים בגילאי 3-6 שנחשפים לתנועה בגיל הרך בקבוצות קטנות.
צילום: החלוץ חינוך דרך ספורט
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...