יום שני, 25 במרץ 2024

מופע "תגבירו את המזגן, אני בוערת" בנושא גיל המעבר יעלה בכנס "אוכלים בריא ה-14/מאת: שרית יוכפז

 


לדבר על מה שכבר מזמן לא צריך להסתיר

מופע "תגבירו את המזגן, אני בוערת" בנושא גיל המעבר יעלה בכנס "אוכלים בריא ה-14"

מאת: שרית יוכפז

פאנל נשי בנושא גיל המעבר העוסק בסימפטומים והשינויים שחלים בגופה של האישה, וכן על תזונה נכונה, הורמונים ועוד כנס אוכלים בריא ה-14 ייערך בימים חמישי ושישי, ה-11-12 באפריל בתיאטרון גבעתיים ויכלול הרצאות של מיטב המומחים ויריד של מוצרי בריאות ופתרונות טבעיים לאורח חיים בריא

כמיליון נשים חיות בישראל בגילאי 45-60 ורק כ-10% נמצאות במעקב אצל רופא מטפל. כ- 77% חשות לפחות סימפטום אחד, אך אינן מקשרות אותו עם גיל המעבר. כ- 9% בלבד מטופלות הורמונלית וכמחצית מהן מפסיקות את הטיפול על דעת עצמן. נושאים אלה ועוד הינם חלק מהמופע "תגבירו את המזגן אני בוערת", פאנל נשי בנושא גיל המעבר בקרב נשים, שיעלה במסגרת כנס "אוכלים בריא ה-14", ביום חמישי ה-11/4/24, בשעה 19:00, בתיאטרון גבעתיים.

"תגבירו את המזגן אני בוערת" הוא מופע פורץ דרך החושף בצורה ישירה ומשעשעת את כל מה שאישה חייבת לדעת על השינוי הביולוגי הטבעי שהגוף שלה עובר. המופע נוצר בעקבות רב המכר "אישה בעונת מעבר" של הסופרת והעיתונאית ענת לב אדלר והוא מרים את המסך מעל הנושא שאינו מדובר מספיק, החל ממיפוי התסמינים, תזונה נכונה, הורמונים וכו', ומציע פתרונות היכולים לשפר משמעותית את איכות החיים. המופע בהשתתפות ענת לב אדלר – עיתונאית, סופרת, פובליציסטית, ד"ר נועה חובב או ד"ר מרב פרייברג, מהרופאות הבכירות בישראל בנושא גיל המעבר, אלמוג גולד או מור דואני, נטורופתיות, מנחות סדנאות לתזונה ומתמחות בגיל המעבר, והשחקניות לימור גולדשטיין או דורית לב ארי המגלמות את אביגיל, גיבורת ספרה של לב אדלר ב"אישה בעונת מעבר". השתיים יכניסו אותנו לעולמה של אביגיל וגם ישתפו במסען האישי.

לתכנית הכנס ולהזמנת כרטיסים: 03-7325340 קופת תיאטרון גבעתיים או באתר: eatwell.co.il/bari14

תיאטרון גבעתיים, רחוב ליא קינג 1. חניה חינם לבאי הכנס (מספר מקומות מוגבל).

הכניסה למתחם הדוכנים – חינם.

צילום גל חרמוני

מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...