יום שבת, 30 בינואר 2016

כנס למנהלי כושר ומרכזי ספורט ופנאי, במסגרת תערוכת GYM & POOLS ISRAEL - התערוכה המקצועית ה-6 לספורט, כושר, בריכות, ספא . מאת: שרית יוכפז

התערוכה המקצועית ה-6 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, המאורגנת ע"י קבוצת שטיר


יתקיים ביום ד' ה-24 לפברואר בשעה 9.30

תערוכת GYM & POOLS ISRAEL בשנה שעברה. צילום: דניאלה מיסן

בכנס, תוצג בפני המנהלים, מטריית נושאים מקיפה ומרתקת, הכוללת חידושים רפואיים, חידושים טכנולוגיים, שיטות אימון גופני חדשניות, שיטות ניהול, שיווק ומיתוג, שימור לקוחות בעידן הדיגיטלי ועוד.

אמיר אלרואי, יו"ר הכנס, מסביר, כי העולם עובר בשנים האחרונות מהפכה של ממש בהתמקדות באורח חיים בריא, על כל היבטיו. "למעשה" אומר אלוראי "wellness , היא צורת חיים הוליסטית המתייחסת לאורח החיים של האדם בפאן המנטאלי, הפיזי, הנפשי והסביבתי. העולם עובר ממגמה של "חולי" למגמה של "בריאות". ועל כך הכנס".

מהפכת הwellness-, היא תעשיה גלובלית, מתפתחת שכבר כיום ההערכה היא כי הכנסות הענף כולו הם כ-3.1 טריליון דולר!. בתעשיה הזו נכללת תעשיית הכושר הגופני, הבריאות, העולם הרוחני, החיבור בין הרפואה לאורח החיים, הטיפוח והיופי והפאן הטכנולוגי וחברות המפתחות ציוד טכנולוגי מתקדם.

"אם בעבר" אומר אלרואי "הלכנו על ההליכון בחדר הכושר. היום הוא כבר מדבר איתנו, מכיר אותנו ואוסף את הפרטים אודותינו. כשתכננו את הכנס, בנינו אותו תוך התייחסות לכל תחום, החל בחיבור בין רפואה לאורח חיים בריא, שיווק, חידושים טכנולוגיים ושיטות ניהול מתקדמות".


בין ההרצאות בכנסאלון קוטב, שותף ומאמן בכיר ב"תות תקשורת", שידבר על ניהול השינוי כמרכיב עיקרי ביצירת wellness, היזם עודד רהב, אחד מששת השחיינים ששברו שיא עולם למרחק כששחה מקפריסין לישראל. הוא, ידבר על "סיפור על אהבה וחושך" – בגרסה הרטובה ועל עמידה במטרות ויעדים. רונן מאיר, מומחה בשיווק דיגיטלי ידבר על שימור לקוחות בעידן הטכנולוגי ועוד.

הכנס יתחיל בשעה 9.30, ביקור בתערוכה בשעה 14.30.
מומלץ.


GYM & POOLS ISRAEL
 | 23-24 בפברואר 2016 |  ביתן 10 גני התערוכה תל אביב
שעות פתיחה: 
שלישי 23/2 11:00-21:00
רביעי 24/2 11:00-19:00

מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית
sarit0404@yahoo.com-.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...