יום חמישי, 8 ביוני 2017

בירה מכבי בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין' מאת: שרית יוכפז


בירה מכבי בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין'

בירה מכבי, הבירה הישראלית האהובה, משיקה פעילות ייחודית תחת השם "שיר ושליש" במסגרתה שירים של משוררים יודפסו על מארזי שישיות ותחתיות מכבי שיופצו במהלך הקיץ בכל השוק ובברים

במסגרת הפעילות, יפורסם קול קורא בדף הפייסבוק של בירה מכבי אשר מזמין משוררים מרחבי הארץ להציע שירים שכתבו מתוכם ייבחרו 5 השירים המעניינים והמוצלחים ביותר שיודפסו על גבי מארזי שישיות של בירה מכבי שיופצו במהלך הקיץ בסופרים ובחנויות ברחבי הארץ ועל גבי תחתיות בירה של מכבי שיופצו ויחולקו בברים

כל אחד מהשירים הנבחרים יזכו את הכותב בפרס כספי של 2000 ₪ בנוסף להדפסתם על התחתיות והמארזים

צ'יקי ארד עורך כתב העת 'מעין' ילווה את הפעילות

בירה מכבי ממשיכה לתמוך בתרבות ישראלית, אלטרנטיבית וצעירה, ויוצאת בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין'. צ'יקי ארד עורך כתב העת ילווה את הפעילות. 

בדומה למותגים בינלאומיים גדולים התומכים בפרויקטים של תרבות מקומית, בירה מכבי, הבירה הישראלית האהובה, משיקה פעילות ייחודית תחת השם "שיר ושליש" במסגרתה, יפורסם קול קורא בדף הפייסבוק של בירה מכבי אשר מזמין משוררים מרחבי הארץ להציע שירים שכתבו.

מתוך הטקסטים שיוצעו ייבחרו 5 השירים המעניינים והמוצלחים ביותר שיודפסו על גבי מארזי שישיות של בירה מכבי שיופצו במהלך הקיץ בסופרים ובחנויות ברחבי הארץ ועל גבי תחתיות בירה של מכבי שיופצו ויחולקו במקומות בברים נבחרים.

צ'יקי ארד, עורך כתב העת מעין, אמר: "לא אנום ולא אשן עד ששירה תתנוסס מכל שלט, תרצד מכל מסך טלוויזיה ותודפס על כל בגד ים, תחתוני סבא, חוטיני ואף בורקיני. השירה שייכת לחיים והחיים שייכים לשירה. השילוב בין בירה מכבי ומעיין ישים את השירה על המפה ועל מפת השולחן."

כמו כן, במסגרת הפעילות בירה מכבי תערוך ערבי שירה בהם יופיעו חמשת המשוררים אשר השירים שלהם נבחרו. בנוסף, מכבי תפיק קליפ מושקע לאחד מהמשוררים ששירו ייבחר לשימושו הפרטי. 

מיני סייט להרשמה לפעילות "שיר ושליש": http://shirveshlish-maccabee.co.il/

בירה מכבי עברה בשנים האחרונות מהפך משמעותי שהפך אותה לבירת חבית מבוקשת בברים, פאבים ומסעדות  בישראל עם מעל 300 ברזי בירה מכבי מדן ועד אילת. המהפך כלל שינוי מתכון הבירה בשיתוף עם היינקן העולמית שבו המתכון שופר ואיכות הבירה עלתה לסטנדרט אירופאי ועד לתהליך מיתוג מחדש. לצד זה בירה מכבי חברה בשנים האחרונות לערכים של תרבות ואמנות ישראלית דרך הפגנת נוכחות קבועה באירועי אמנות, קידום אמנים ישראלים צעירים ועוד.
צילום: תמר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...