יום שלישי, 14 בינואר 2014

תשלובת ד"ר פישר חונכת בגליל מפעל חדש בהשקעה של כ- 50 מליון ₪. אורחים רבים כבדו את הארוע השר סילבן שלום ראשי ערים של טבריה וב"ב ועוד..מאת: שרית יוכפז

  
 
 
תשלובת ד"ר פישר חונכת בגליל מפעל חדש בהשקעה של כ- 50 מליון ₪
משה זילברשטיין, מנכ"ל פישר תעשיות: "מדובר במפעל החדש והמתקדם מסוגו בישראל לייצור תכשירים לטיפול ושמירה על בריאות העור"




 
בימים אלו חונכת תשלובת ד"ר פישר את מפעלה החדש בקדמת גליל, בסמוך לטבריה. מדובר במפעל החדש והמתקדם מסוגו בישראל לייצור תכשירים לטיפול ולשמירה על בריאות העור, המשווקים בארץ ובעולם.
המפעל החדש, המקיף מעל 2000 מ"ר, הוקם במתחם בן 13 דונם, הנמצא בבעלות התשלובת ומאכלס גם את מפעל המגבונים הלחים של הקבוצה. המפעל הוקם במסגרת תוכנית השקעות בת כ- 50 מיליון שקל לפיתוח הקריה התפעולית של הקבוצה בקדמת גליל ובמטרה לעמוד בתקנים האירופאיים והבינלאומיים המחמירים ביותר הצפויים בשנים הקרובות.
הקמת  המפעל יוצרת הזדמנויות תעסוקה חדשות לכל תושבי הגליל, באופן ישיר ועקיף.  לקראת הקמת המפעל גויסו והוכשרו כ- 100 עובדים חדשים במגוון רחב של מקצועות ותפקידים. עובדים אלו מצטרפים למעל 200 עובדי מפעל המגבונים המייצגים את כל המגזרים בגליל וכן בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הקמת המפעל החדש מרחיבה גם את מעגל הספקים ונותני השרותים בגליל ובכך מספקת ד"ר פישר באופן עקיף פרנסה לרבים נוספים.
 
הקמת המפעל החדש הינה חלק ממהלך מקיף וארוך טווח אשר במסגרתו תועתקנה פעילויות מהמרכז לפריפריה ותרוכזנה תחת קורת גג אחת. מטרתו של מהלך זה הינה לייעל את מכלול הפעילויות התפעוליות של הקבוצה, לשפר את כושר התחרות בשווקי חו"ל וליצור מנופים להרחבה וגיוון הפעילות ולצמיחתה של תשלובת ד"ר פישר.
  


לדברי משה זילברשטיין, מנכ"ל פישר תעשיות, "הקמת המפעל החדש ואיחוד הפעילויות התעשייתיות והלוגיסטיות של התשלובת בקריה תפעולית אחת יביאו להרחבת כושר הייצור, יאפשרו הטמעת טכנולוגיות חדשות, התייעלות ושיפור יכולת התחרות בשווקי חו"ל תוך המשך פיתוח תכשירים מתקדמים מסוגם לטיפול בעור.
עוד מוסיף זילברשטיין: "אנו מאמינים כי עידוד הצמיחה ופיתוח מקורות תעסוקה לכל המגזרים בארץ חייב להיעשות גם באמצעות פיתוח תעשיה חזקה המכוונת לשווקי חו"ל. למרות הכוונה להשקיע את עיקר המאמצים בשיווק לחו"ל החלטנו להותיר את ייצור תכשירי ד"ר פישר בישראל, בתקווה כי יוסרו חסמים ביורוקרטיים המקשים על המשך הפיתוח ופוגעים בכושר התחרות של התעשיה הישראלית."
 
במסגרת זו רכשה התשלובת שטח של 30 דונם בסמוך למפעל הקיים במטרה להקים בשנים הקרובות את קריית ד"ר פישר. לקריה זו יועתקו מפעלי הייצור, יוקמו מפעלים חדשים לייצור תרופות ולייצור תוספי תזונה ויוקם מרכז לוגיסטי בשטח של כ- 6000 מ"ר אשר ישרת את מכלול צרכי הקבוצה.
 
לצד הפעילות התעשייתית יוקמו במקום גם מרכז מבקרים חדיש אשר יחנך ליצירה, עשייה ותעשיה וכן לפעילות חברתית התורמת לקהילה; מתקן הדרכה מרכזי אשר ישרת את עובדי החברה ולקוחותיה בארץ ובחו"ל; חנויות דגל מרשימות למותג העל "ד"ר פישר" ולקונספט "בודי שופ"; וגלריה לאמנות ישראלית הקשורה לנושאים חברתיים ולקידום אוכלוסיות מיוחדות אשר תפעל כשלוחה הצפונית של גלריית zoa על שם דבורה פישר ז"ל, המופעלת מזה שנים בהצלחה בבית ציוני אמריקה בתל אביב.
 
בתשלובת ד"ר פישר מועסקים כ- 700 עובדים במכלול  פעילויות; במפעלים השונים, באגף המעבדות, באגפי השיווק, המכירות, הסחר, הלוגיסטיקה וחטיבות השטח וברשת חנויות "בודי שופ".

השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, סילבן שלום: "אני שמח לחנוך כאן היום את הרחבת המפעלים של תשלובת ד"ר פישר בגליל. הבחירה של תשלובת ד"ר פישר להעביר את מפעלם מבני ברק לגליל מעידה על הפוטנציאל התעשייתי-כלכלי הרחב באזור. אני מברך על הרחבת פעילות המפעלים אשר תורמת לחיזוק הכלכלה המקומית וליצירת מקומות תעסוקה. המשרד לפיתוח הנגב והגליל ממשיך לפעול לטובת שדרוג תשתיות אזורי תעשיה ולעידוד הרחבת פעילות המפעלים באזור כמו גם, משיכת מפעלים נוספים וחברות להעתיק את מקום מושבם מהמרכז אל הגליל במטרה לחזק את הכלכלה באזור כולו". בין  המברכים בטקס היו השר סילבן שלום, ד"ר אלי פישר,
בנותיו נורית הראל וסיגל בראון  .ויוסי בן דוד -ראש עיריית טבריה. היה  אירוע מכובד ומרגש.
גם ראש עירית בני ברק נכח במקום.
כל אורחי הטקס - זכו לסיור מודרך במפעל החדש ובחנות המפעל של ד"ר פישר במקום.
שמחתי לסקר אירוע חשוב זה .

תגובה 1:

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...