יום רביעי, 15 בינואר 2014

משיקה את סדרת "החומוסייה בבית", חומוס קומפלט ומסבחה עם גרגרים חמים ממש כמו בחומוסייה מומלץ. טעים מאת:שרית יוכפז

סלטי צבר מכניסה את חווית החומוסייה הביתה:
משיקה את סדרת "החומוסייה בבית", חומוס קומפלט ומסבחה עם גרגרים חמים ממש כמו בחומוסייה
אחד הבילויים האהובים ביותר על עם ישראל הוא הסעודה בחומוסייה. מדובר בחוויה חברתית, עם אוכל טעים ובמחיר סביר. ישראלים רבים היו רוצים לאכול בחומוסייה בתדירות גבוהה אך הדבר לא מתאפשר להם.
 
מתוך הבנה זו פיתחה צבר סדרת מוצרים בשם "החומוסייה בבית" - סדרת חומוס חדשה המביאה את חווית החומוסייה הביתה. הסוד הוא בגרגירים החמים בתטבילה (תטבילה הינו רוטב נפוץ בחומוסיות המבוסס על פלפלים ירוקים וחריפים), ששילובם עם חומוס הופך את המנה למנת חומוס חמה בדומה לחומוס המוגש בחומוסייה אותנטית. בסדרה שני מוצרים, מסבחה וחומוס קומפלט, שניתן להכין באופן פשוט ומיידי בבית.
 
התוצאה מדמה מנת חומוס של חומוסייה בשתי וריאציות:
מסבחה חמה - חומוס מיוחד למסבחה שאותו מערבבים עם גרגירי חומוס חמים עד לקבלת מסבחה משובחת. את גרגירי החומוס מחממים 50 שניות במיקרו והתוצאה היא מסבחה חמה.
חומוס קומפלט - חומוס בלאדי שעליו שמים גרגרי חומוס חמים בתטבילה. את גרגירי החומוס מחממים 40 שניות במיקרו והתוצאה היא חומוס קומפלט.
 
הסלטים החדשים במשקל 425 גרם (חומוס במשקל 300 גר' + תוספת במשקל 125 גר') נמכרים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 13-17 ₪.



כשרות: בד"צ עדה חרדית.
 אני ממליצה בחום. חזרתי  הביתה מיום עבודה והייתי רעבה  .אכלתי את החומוס  קומפלט  והגרגירים. והמסבחה בהנאה  טעים ואיכותי מומלץ בחום. נותנת ציון גבוהה. "שפו..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יחד. בתקווה תל אביב-יפו מציינת 76 שנות עצמאות למדינת ישראל. מאת שרית יוכפז

  יחד. בתקווה תל אביב-יפו מציינת 76 שנות עצמאות למדינת ישראל עיריית תל אביב- יפו תציין השנה את ערב יום העצמאות בשורה של אירועים קהילתיים ברח...