יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

ב-24.11 יתקיים אירוע התרמה גדול בדיזינגוף סנטר, במהלכו כל מי שתגיע למתחם תוכל להסתפר על ידי ספרים מצוינים שיתנדבו באירוע, ולתרום את שיערה הארוך, לילדים חולי סרטן.מאת:שרית יוכפז



שיתוף הפעולה של עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE  אשר ממשיכים במאמץ המשותף להעניק פאה משיער טבעי לכל אישה ונערה, המתמודדת עם המחלה בישראל.


 (צריך שיהיה לפחות 30 סנטימטר לתרום).

בין התאריכים 24-26.11 ניתן יהיה לגשת ולהסתפר בחינם במאות מספרות שלוקחות חלק בכך, במידה ויש את האורך הרצוי לתרומה (רשימת המספרות: www.beautifullenghs.co.il ).

מצ"ב תמונות של שקד המקסימה, בת 15.5, המתמודדת עם מחלת הסרטן ב-4 השנים האחרונות. היא קיבלה פאה מזכרון מנחם,


אלפי ילדות, נערות ונשים תרמו שיערן

מאות פאות נתרמו לנערות ונשים חולות סרטן

קמפיין תרומות השיער לנשים, נערות וילדות, המתמודדות
עם מחלת הסרטן

יוצא לדרך בישראל זו השנה השלישית

הקמפיין יפתח את האירועים לציון חצי יובל שנות פעילותה של זכרון מנחם בקרב חולי סרטן ובני משפחותיהם

זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE  ממשיכים במאמץ המשותף להעניק פאה משיער טבעי לכל אישה ונערה, המתמודדת עם המחלה בישראל

361 מספרות השתתפו בפרויקט בשנה הקודמת, 1518 פאות יוצרו בשנתיים האחרונות, 26,050 תרומות שיער נתרמו בשנתיים האחרונות, 3 גילו של התורם הצעיר ביותר, 80 גילה של התורמת המבוגרת ביותר
השנה התגייסו למטרה החשובה ולהעלאת המודעות מיטב הסלבריטאיות בישראל: דנה פרידר, ימית סול, שיר מורנו, ירדן הראל, לירון ויצמן ואנה ארונוב


על פרויקט תרומות השיער – Beautiful Lengths:

בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת משבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, המסמנים אותן כ"חולות" בעיני הסביבה. מדובר באחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן - נשירת השיער -  אשר יכולה להופיע כשבועיים לאחר הטיפול הראשון. למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן  להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות.
פרויקטBeautiful Lengths , הנערך  בישראל זו השנה השלישית על ידי מותג טיפוח השיערPANTENE   ובשת"פ עם עמותת זכרון מנחם,  מעלה מידי שנה מודעות לנושא וקורא לבנות ולנשים לתרום משיער ראשן  למען פאות הניתנות חינם לחולות  סרטן. היענות הנשים הישראליות היא יוצאת דופן גם בהשוואה למדינות אחרות בהן נערך הקמפיין, כמו ארה"ב או ניו זילנד. מאז החיבור של עמותת זכרון מנחם לפנטן גדלה יכולת הייצור של הפאות פי 2, הודות להעלאת המודעות לאפשרות לתרום שיער.


כדי לעורר את מודעות הציבור לחשיבות ורגישות הנושא השנה, התגייסו  השחקניות : דנה פרידר, ימית סול, שיר מורנו, ירדן הראל ולירון ויצמן אשר יעלו  לאינסטגרם  שלהן צילום הזדהות תוך עידודן של בנות ונשים בעלות שיער ארוך לתרום את שיערן באירוע תרומת שיער גדול, שייערך ב- 24 בנובמבר, במהלך שעות היום בדיזינגוף סנטר ת"א.
במהלך האירוע יוקמו עמדות ספרים אשר יספרו בהתנדבות את אותן בנות שירצו לתרום את שיערן. בנוסף, ייערך מפגש מרגש  עם אנשי העמותה.

כתבה: שרית יוכפז עורכת החיים הטובים. צרכנות סטייל ועיצוב"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...