יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

רשת פיצה 'דון פרדו' משיקה פיצה טבעונית עם גבינת 'משומשו'.מומלץ.מאת: שרית יוכפז

רשת פיצה 'דון פרדו' משיקה
פיצה טבעונית עם  גבינת  'משומשו'


פיצה טבעונית עם גבינת משומשו

    נסעתי לסניף הרצליה לטעום ולאכול פיצה זו לאחר ששמעתי המלצות. אכן צדקו מומלץ בחום.
טעים מתאים גם כארוחה משפחתית טעימה ומשביעה.


לכבוד ההשקה יוצאת הרשת במבצע:  2 משפחתיות טבעוניות +  בקבוק 1.5 ליטר ב – 99 שקלים כולל משלוח (באזורי חלוקה)

ניר גלאם, הבעלים של רשת פיצה 'דון פרדו': לאחר השקת הפיצה הטבעונית, ולאחר מספר טעימות והמלצות נוספות מצד הלקוחות, החלטנו להשתמש בפיצה הטבעונית בגבינה של "משומשו". גלאם מוסיף כי הפיצה הטבעונית של הרשת מעוררת הדים וכי יש לה ביקוש רב בקרב הלקוחות אשר שמחים ומברכים על המהלך של הרשת בהשקת פיצה טבעונית".
כשר בהשגחת בד"ץ
רשת פיצה 'דון פרדו', המתמחה בהכנת פיצה בשיטה המסורתית – הנאפית בתנור לבנים, משדרגת את הטעם של הפיצה הטבעונית ומשיקה פיצה טבעונית עם  גבינה של 'משומשו'. כמו כן, לרגל ההשקה, יוצאת הרשת במבצע במסגרתו: 2 משפחתיות + בקבוק שתיה 1.5 ליטר במחיר של 99 שקלים (כולל משלוח, באזורי חלוקה).
הפיצה הטבעונית תימכר במגוון מגשים: אישי, משפחתי  (6 מנות) ומגש ענק (8 מנות) – כאשר המחירים יישארו זהים למחירי הפיצות ברשת. כמו כן מבצעים שיתקיימו ברשת יהיו זהים גם לפיצה הטבעונית.
הפיצה הטבעונית  נשענת על בצק טרי, הנעשה יום יום, ללא ביצים (בדומה לבצק הפיצה הרגיל של הרשת), זאת לצד  רוטב עגבניות מיוחד המכיל 17 תבלינים המעשירים את טעמה של הפיצה ומעל לכל מפזרים גבינה של 'משומשו'.


                                         הדלפק בפיצה דון פרדו
לדברי ניר גלאם, הבעלים של רשת פיצה 'דון פרדו': לאחר השקת הפיצה הטבעונית לפני כחודשיים ברשת, ולאחר מספר טעימות והמלצות נוספות מצד הלקוחות, החלטנו להחליף גבינה ולהשתמש  בגבינה של "משומשו". גלאם מוסיף כי הפיצה הטבעונית של הרשת מעוררת הדים וכי יש לה ביקוש רב בקרב הלקוחות אשר שמחים ומברכים על המהלך של הרשת בהשקת פיצה זו". עוד אומר גלאם כי הפיצה מתאימה גם לקהל הרגיש ללקטוז ולחלב וכי הרשת נערכה להפרדה ברורה של הכנת הפיצה: הפיצה הטבעונית נחתכת בגלגלת נפרדת ולא באותה הגלגלת של הפיצות הרגילות. כמו כן, אומר גלאם מחיר הפיצה הטבעונית יהיה זהה למחירי הפיצות ברשת, כולל מבצעים 


                                     ניר גלאם בעלים של רשת דון פרדו. צילם:אנטולי מיכאל
ניתן להזמין בסניפי הרשת: בהרצליה, קניון סירקין פתח תקווה ובסניף החדש בקריית אונו. משלוחים של פיצה טבעונית ניתן להזמין מסניפי הרצליה וקריית אונו בלבד.

מחירי הפיצה:
פיצה טבעונית רגילה 'אישית' -  29.90 שקלים
פיצה טבעונית 'רגילה' בינונית -  62 שקלים
פיצה טבעונית 'רגילה' ענקית -  78  שקלים  *
'דון פרדו'  מציעה ללקוחותיה חוויה ייחודית בתחום הפיצות בישראל, במסגרתה הלקוחות צופים , מבעד לחלון הזכוכית במקום, בכל הליך הכנת הפיצה. החל משלב העברת הבצק במכונת הרידוד , דרך רידוד הבצק, מריחת רוטב מיוחד, המכיל 17 תבלינים ועשבי תיבול, פיזור הגבינה ,בחירת התוספות הרצויות ועד להכנסת הפיצה אל תנור הלבנים.
בכל סניפי 'דון פרדו', נעשה שימוש בתנור לבנים, המעניק לפיצות כמו גם ללחם שום ולפוקאצ'ות, הנאפים במקום,  טעם מיוחד ואותנטי. בימים שיש הרבה קהל מבעד לזכוכית – אנשי הצוות המיומנים של 'דון פרדו' מעיפים את הבצק ופותחים אותו באוויר כחלק מהחוויה.
ברשת 'דון פרדו' עושים שימוש בחומרי גלם טריים החל מהבצק, הנעשה בכל סניפי הרשת , טרי, מידי יום, רסק העגבניות, גירוד הגבינה צהובה וכמובן כל התוספות הצבעוניות והמגוונות העומדות בוויטרינה, וגלויות לקהל הרחב כשהן חתוכות ואסתטיות.

                        ,  עם גל מנהל סניף הרצליה.צילם:דיויד יוכפז
רשת הפיצריות 'דון פרדו'
סניף הרצליה – רח' בן גוריון 13

* אני בקרתי בסניף הרצליה. מנהל את המקום  את הרשת בהרצליה  גל סויסה . בחור מקסים. מעניק  שרות אדיב .מקום מרווח נקי . הגשה מהירה . פיצה מגוון טעמים וגדלים.
גל סיפר לי שהסניף שלו  מבצע משלוחים להרצליה. רמת השרון ורמת אביב .
עד לאחרונה היה להם מבצע פיצה מתנה לחייל עם תעודת חוגר.

סניף פתח תקווה – קניון סירקין, אליעזר פרידמן 9
סניף פתח תקווה – רחוב טרומפלדור 24
סניף קריית אונו – קאנטרי קריית אונו, רפאל איתן 1 – חדש!
להזמנות ומשלוחים (חינם): 1-700-55-50-50


http://www.donperdo.co.il או חפשו  בפייסבוק.
מומלץ טעים  בתיאבון.
כתבה: שרית יוכפז עורכת "החיים הטובים. צרכנות ולייף סטייל"

תגובה 1:

  1. התיחסות עברינית נגד בעלי מוגבלויות ואף שימוש אלימות קלה לסילוק מהעסק
    אופיו של הבעלים גובל ברישעות לשמה

    השבמחק

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...