יום רביעי, 8 ביוני 2022

 


מה עושים עם הילדים ובני הנוער בחופשת הקיץ
?

 

תכירו את הרדיו הישראלי 

מציעה תחנה ללימודי אנגלית ללא תשלום

 

 פועלת ב- 200 מדינות בעולם

עם מרואיינים ואמנים מפורסמים בינלאומיים      

 

החברה הישראלית לחינוך דו-לשוני "הלן דורון", הפועלת בתחום החינוך לילדים, בני נוער ומבוגרים, הקימה את תחנת הרדיו הבינלאומית TeenBuzz Radio בניהולו של ריצ'רד פרידמן, שדר מוביל מצפון הארץ, מנהל התכניות של "רדיו קול רגע" בעברו.

 

מדובר בתחנת רדיו הפתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, עם מאזינים מלמעלה מ- 200 מדינות שמטרתה שילדים,  בני הנוער ומבוגרים ייחשפו לתכנים בשפה האנגלית.

 

תחנת הרדיו משדרת בין היתר: תכנית בשידורי LIVE, פינות מיוחדות דוגמת  "Word of the day" עם מנכ"לית החברה הלן דורון אשר מסבירה על מילים באנגלית והמשמעות שלהן. כמו כן, התחנה מפעילה ערוץ בדיסקורד עבור בני נוער שיכולים לשוחח על כל נושא עם בני נוער אחרים מרחבי העולם. תחנת הרדיו גם מציעה קורסי קיץ בנושא רדיו בה התלמידים יכולים להתנסות בהכנה, הפקה, עריכה, כתיבת תכנים ושידור כאשר הכל באנגלית.

 

בנוסף התחנה מנגנת את כל הלהיטים והאמנים החמים בעולם כיום, לצד רצועות בוקר מעשורים שונים, מוזיקה קלאסית, רצועות מועדונים ועוד. בימי שני עד חמישי בין השעות 16:00-20:00 ישנם שידורים חיים, אמנים אורחים, ראיונות, תלמידים שעולים לשידור מכל רחבי העולם, בקשות של שירים ואפילו תלמידי הלן דורון שמשדרים בעצמם.

 

בין המרואיינים והמשתתפים ניתן למצוא גם שמות של אמנים מפורסמים בינלאומיים,  כמו טייט מקריי שהלהיט שלה  "You broke me first" עם 150 מיליון צפיות ביוטיוב, הרפר סטרלינג עם השיר "Euphoria" שעמד בראש מצעד הבילבורד האמריקאי, וברוק סקליון שאף שידרה לייב כמה פעמים יחד עם ריצ'רד פרידמן ובחודש הבא תייצג את אירלנד באירווויזיון.

 

 

 

לתחנה TeenBuzz Radio יש כ-70 אלף מאזינים בחודש מ-200 מדינות ברחבי העולם שביניהן עיראק ואף איראן.

 

שידורי התחנה זמינים באתר www.teenbuzz.co וגם באפליקציית Teenbuzz Radio בכל המכשירים הסלולריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...