יום שלישי, 14 ביוני 2022

מתחם הכספות "בריקסטון" בירושלים משיק אגף מיוחד של כ-500 כספות למשרדי עו"ד לאחסון צ'קים בנקאים ערבויות בנקיות, מאת שרית יוכפז

 

לאור הערמת הקשיים בפתיחת חשבונות נאמנות של עורכי דין בבנקים, מתחם הכספות "בריקסטון" בירושלים משיק אגף מיוחד של כ-500 כספות למשרדי עו"ד לאחסון צ'קים בנקאים ערבויות בנקיות, צוואות, ירושות, מסמכי מקור ועוד... (בירושלים יש כ-7,000 עו"ד).

"בריקסטון" תעניק למשרדי עו"ד חודש ראשון חינם לשכירת תיבה מאובטחת במתחם הכספות

עלות כספת לשנה במתחם "בריקסטון" ("BRICKSTONE") ירושלים הינו 1,990 ₪ + מע"מ.

זו תופעה ובעיה מוכרת עבור עורכי דין, בנקים מערימים קשיים רבים בפתיחת חשבונות נאמנות עבור לקוחות, כך שכיום רבים מעורכי הדין מסרבים לפתוח חשבונות נאמנות עבור לקוחותיהם ובעסקאות נדלן מבקשים עורכי הדין להחזיק בנאמנות שיקים בנקאיים כחליף לפתיחת אותם חשבונות נאמנות. עם זאת, החזקת שיק בנקאי בנאמנות הינה אחריות רבה מאד היות ובקרות אובדן שיק בנקאי שכזה, אין יכולת לבטלו, והלקוח עשוי להשאר ללא הדירה וללא הכסף. לאור זאת, "בריקסטון"  ("BRICKSTONE")   שהשיקה לאחרונה מתחם כספות פרטי בירושלים בהשקעה של כ-6 מיליון ₪ הכולל כ-2,500 כספות הקציבה אגף מיוחד של כ-500 כספות למשרדי עו"ד בירושלים (בירושלים יש למעלה מ-7,000 עו"ד.

הכספות מיועדות לשמירה על שיקים בנקאים, ערבויות בנקיות, מסמכי מקור, חוזי מקור, צוואות וירושות ועוד...

עלות כספת בתחם "בריקסטון" BRICKSTONE")") ירושלים לשנה כ- 1,990 ₪ + מע"מ כאשר למשרדי עו"ד ינתן חודש ראשון חינם.

חברת "בריקסטון" "BRICKSTONE")) הינה בבעלות קבוצת עורכי דין יוצאי כוחות הביטחון ובראשותם של עו"ד דביר אינדיג ואיתי גזית.

דביר אינדיג , מנכ"ל חברת "בריקסטון" (BRICKSTONE"") מציין שמתחם "בריקסטון" ("BRICKSTONE") מבוטח על ידי חברת הביטוח LLOYSD'S"  וכל תיבה ותיבה מאלפי התיבות שבמתחם מבוטחת בשווי של $5,000 (חינם). עם זאת הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח על פי שווי התכולה ועד לחצי מיליון דולר$ . כמו כן ניתן לבטח דרך חברת כלל והראל.

מתחם הכספות "בריקסטון" BRICKSTONE")") בירושלים מנוהל בנוהלי אבטחה ודיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר.

כל לקוח יעבור לפני הכניסה למתחם בדיקת זיהוי ביומטרית שתכלול זיהוי תווי פנים ובדיקה ביטחונית מקיפה כמו כן, כל כספת תיפתח ב-2 מפתחות, של הלקוח ושל קצין הבטיחות במתחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...