יום שני, 15 באוגוסט 2022

בירת החקלאות העולמית: משלחות ענק מ-16 מדינות יגיעו לתערוכת החקלאות בירושלים/ מאת שרית יוכפז

  



צילום דובי אמיתי- יח"צ, 

בירת החקלאות העולמית:

משלחות ענק מ-16 מדינות יגיעו לתערוכת החקלאות בירושלים

 

נציגים מאלבניה, הודו, פולין, בולגריה, אנגולה גוואטמלה, פנמה, רוסיה, ארה"ב, טנזניה, ניגריה, פלסטין ומדינות נוספות הבטיחו את הגעתם לתערוכת "אגרמשוב 2022", שתיערך בין ה-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים על מנת להגיע ללמות וליצור שיתופי פעולה עם החקלאי הישראלי, חלקם יגיעו עם חברות ענק בינלאומיות בתחום החקלאות

 

החקלאות הישראלית עשתה לעצמה לאורך השנים שם גדול בעולם. לכולם ברור שיש חשיבות רבה בידע שקיים בישראל לגבי חקלאות והאופן שבו מדינות שונות רוצות לשאוב מידע מהחקלאי, המפתח או היזם הישראלי. את זה יהיה אפשרי לראות הלכה למעשה בתערוכת "אגרומשוב 2022", שתיערך בין ה-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים.

 

משלחות מ-16 מדינות שונות כבר הבטיחו את הגעתן לתערוכה בירושלים, חלקן יציגו בביתנים השונים, אחרות מגיעות לשאוב ידע מהחקלאי הישראלי והחברות הישראליות ולפתח קשרים עסקיים עם מקביליהם בישראל. הידע הזה עוזר לא רק בפן הכלכלי-עסקי, אלא גם בשיפור יחסי ישראל מול ארצות העולם. פחות מחודש לפני התערוכה, נציגים משורה ארוכה של מדינות ובניהם אלבניה, הודו, פולין, בולגריה, אנגולה, גוואטמלה, פנמה, רוסיה, ארה"ב, טנזניה, ניגריה ואפילו פלסטין הודיעו כי יגיעו לישראל.

 

חלק מהמשלחות יגיעו עם כמה מחברות ענק בתחום החקלאות. הפולנים, למשל, הבטיחו את בואם של חברות - PRONAR, הידועה בייצור של מיכון חקלאי כבד, ואמפלוס, החברה הסיטונאית הגדולה במדינה ומהגדולות באירופה לשיווק תוצרת חקלאית.

 

לדברי גבריאל חיון, יו"ר המכון הדיפלומטי הישראלי "ישנן שתי סוגי מדינות שמעוניינות להגיע לכאן. מדינות שמעוניינות לייצא ונפתח להן כעת, בעקבות הרפורמה החדשה בחקלאות, ערוץ עם מכסים נמוכים. מצד שני, מדינות שמעוניינות לייבא מישראל טכנולוגיות חדשות. זו תהיה הזדמנות לכמה חברות ישראליות למצב את המדינה בחזית הטכנולוגיה החקלאית".

 

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי והתאחדות האיכרים ומנכ"ל תערוכת אגרומשוב, אמר: "יש תחום אחד שיש בו הזדמנות אדירה למדינת ישראל בזירה הבינלאומית, וזה תחום החקלאות. מעבר לתרומה של הפיתוחים הטכנולוגיים שהינם תוצר של החקלאות הישראלית, אני סבור שקיים פה פוטנציאל לשיתוף פעולה רחב בכל הנוגע למשבר האקלים שהולך לפגוש אותנו בעוצמה רבה בשנה הקרובה".

 

תערוכת החקלאות המובילה והגדולה בישראל אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב 5-6.9. במסגרת התערוכה הבינלאומית המציינת השנה 31 שנות פעילות ומתקיימת בחללים ממוזגים, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, גידולים חדשים, ופיתוחים פורצי דרך, יוצגו פיתוחים בתחום החקלאות, פוד טק וקלינטק, יוקם מתחם סטארטאפים ואף יתקיימו כנסים מקצועיים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...