יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

היוזמה המרגשת של העמותות מתמקדת במשפחות מהדרום ומעוטף עזה לקראת החזרה לבית הספר מאת: שרית יוכפז

 


"סיירת הילקוטים" של עמותות "מאירים" בשיתוף עמותת "תקוה טובה" בפעולה:

היוזמה המרגשת של העמותות מתמקדת במשפחות מהדרום ומעוטף עזה לקראת החזרה לבית הספר מאת: שרית יוכפז

כשבוע אחרי מבצע "עלות השחר", עמותת "מאירים" יצאה עם מאות מתנדבים לשטח בשיתוף עמותת "תקוה טובה", כדי לארוז ציוד חזרה לבתי הספר בילקוטים איכותיים, והכל עבור משפחות מהדרום ומעוטף עזה. עמותת מאירים מקיימת את מבצע "סיירת הילקוטים" מדי שנה באוגוסט מזה 7 שנים, כדי לסייע למשפחות מאזור הדרום והסביבה ו"תקוה טובה" מבצעת חלוקה דומה באזורים נוספים בארץ. השנה, לנוכח המצב הביטחוני ומבצע "עלות השחר", הוחלט להקדיש את הפעילות למשפחות מהדרום והעוטף. הסיירת כבר החלה את פעילותה בעיר דימונה, ובימים הקרובים היא תגיע לקריית גת וליישובי עוטף עזה. במסגרת המיזם יחולקו ילקוטים וציוד למידה ל-1500 ילדים ומשפחות.

רכישת ציוד לבית הספר הוא עניין שכל הורה בישראל מתמודד איתו לפחות פעם בשנה: סל קניות של ציוד חזרה לבתי הספר עולה להורים בישראל מאות שקלים בשנה, כשהממוצע בשנת 2022 עומד על כ-700 ₪ לילד. משפחות רבות אינן מסוגלות לעמוד בהוצאות הגבוהות ולעיתים הדבר מסב צער לילדים ואף מקשה עליהם את הלמידה. הקשיים הכלכליים שנוצרו בתקופת הקורונה ועליית המחירים במשק מורגשים היטב וחל גידול משמעותי במעגל המשפחות הזקוקות לסיוע. הציוד שחולק במסגרת יוזמת "סיירת הילקוטים" הוא באיכות הגבוהה ביותר ואין עליו סממן מזהה שיעיד על כך שניתן כתרומה.

יזהר נבון, מנכ"ל עמותת מאירים: "עמותת מאירים מתגייסת זו השנה השביעית ברציפות להאיר את הדרך לתלמידים שזקוקים לכך. העמותה שלנו ממשיכה לפעול בכל הכוח למען אוכלוסיות הזקוקות לסיוע ומגייסת שותפים ליוזמה, כדי שאף ילד או ילדה יהיו שקופים. יוזמת סיירת הילקוטים שהפכה למסורת, מזכירה לנו שתמיד צריך להסתכל לצדדים, לראות את הקושי של האחר ולנסות ולסייע לו במה שאפשר. השנה אנו מקדישים את "סיירת ילקוטים" לתושבי הדרום ועוטף עזה ומאחלים להם ולנו שקט וביטחון בגזרה".
צילום גיל אייזמן  
מאת-שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...