יום שלישי, 21 בפברואר 2023

איך מנקים ומכינים את חדרי הילדים טיפים לרענן ולנקות את לקראת החגים פורים פסח. מאת: שרית יוכפז

 


צילום באדיבות דייסון.
איך מנקים ומכינים את חדרי הילדים 

הגיע הזמן לרענן ולנקות את החדר לקראת  החגים פורים פסח.

מומחי Dyson מעניקים טיפים לניקוי יסודי

אחרי שהילדים בילו זמן רב על המיטה בחופש, בחוגים טיולים.  אם זה בשינה מרובה או סתם רביצה על המיטה מול הטלוויזיה, מומלץ לתת תשומת לב לניקיון של מזרן המיטה. מזיקי אבק ביתיים נוטים להתרבות באזורים חמים, חשוכים ולחים, כמו המיטות שלנו. יכולים להיות מיליון מזיקים במזרן יחיד וכל אחד מהם יכול להוציא כמות גדולה של צואה ופסולת ביום, אשר יכולים לגרום לתגובה אלרגית. שאיבת אבק  מכל צידי המזרן תסייע לצמצם את מספר חלקיקי העור והחומר האלרגני במזרן.

אם לא פיניתם את ערימות הספרים מהשנה שעברה מהמדפים- זה הזמן! ראשית הזיזו את הספרים ושאר הפריטים שנמצאים על המדפים. שאבו את המדפים העליונים קודם, כך שלא תפספסו את האבק הנישא באוויר, שעלול ליפול מהם. מומלץ להשתמש גם במטלית לחה לניקיון כתמים נוספים ולהמתין עד שהמדף יתייבש לפני שאתם מחזירים את הפריטים.

אם יש לכם חיות מחמד שבילו אתכם בחדר אז אתם בטח כבר יודעים שהאבק והפרווה שהן מפזרות מסביב מצריכים ניקיון יומיומי. לכן, התחילו לנקות באזורים הגבוהים וסיימו ברצפות. אל תפספסו את הספות והכיסאות, במיוחד אם חיות המחמד שלכם מבלות שם. בנוסף רצוי לנקות גם ריהוט רך, שעשוי גם כן להכיל פרווה, קשקשים, מזיקי אבק ואלרגנים אחרים.

 

הקירות בחדר כבר לא כל כך לבנים?  נקו אבק מהקירות על ידי שימוש במטלית או שימוש בשואב אבק עם מסנן מתקדם. זכרו כי אבק על קירות מסוימים יכול אף להוביל לעובש. אם אתם שואבים אבק מהתקרות והקירות, תתחילו עם התקרה, כך שתתפסו את כל האבק הנישא באוויר שיכול להיצמד על הקירות, הריהוט, או הרצפה.

המנורות בחדר עבדו שעות נוספות כשנשארתם ערים כל הלילה? 

כמות גדולה של אבק הצטברה על המנורות? אבק יכול להצטבר על גופי תאורה ולהישרף מהחום של המנורה וכך לפלוט תרכובות אורגניות נדיפות וניחוחות, או לנוע ברחבי החדר על גבי האוויר החם שנוצר מהנורות. אז כדי שהמנורות יחזרו להאיר כמו שצריך מומלץ שימוש באביזר מברשת רכה של שואב האבק. הימנעו משימוש של במטליות לחות ליד מקור חשמל.

ל- Dyson מבחר שואבי אבק עם מגוון גדול של אביזרים לניקוי כל פינה בבית.


לפרטים ורכישה: dyson.co.il

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.


גילוי נאות הייתה מסיבת עיתונאים   שהשתתפתי בה. רכשתי מוצר זה  בכספי.

לאחר שהתרשמתי מביצועיו.

עוזר לי לנקות את הבית. גם בנותי משתמשות   בו  יש להן ילדים קטנים  והבית נקי תודה לאל. 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...