יום שלישי, 21 בפברואר 2023

כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את מרתון playtika תל אביב 2023 . מאת: שרית יוכפז


                                                                                                                   

כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את מרתון playtika תל אביב 2023

 

עשרות אלפי משתתפי מרתון playtika תל אביב 2023 אשר יוזנק בשעות הבוקר המוקדמות ביום שישי 24.2 משדרות
רוקח בת"א. המקצים השונים, בהם מרתון שלם (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), מקצה ריצה באורך 10 ק"מ, מקצה 5 ק"מ ומרוץ אופני יד יאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מד"א, שיתנו מענה רפואי במידת הצורך.

 

בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א עם עשרות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי חירום, שינועו עם ציוד רפואי על המסלולים עצמם, לצד הרצים. חוליות מגישי עזרה ראשונה יסיירו רגלית לאורך המסלול, על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך. בנקודת סיום יוקמו 2 אוהלי מיון מרתוני עם מיטות טיפול נמרץ, שיאויש ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א ואחיות ורופאים מביה"ח איכילוב. באוהלים יוצב ציוד רפואי מתקדם, הכולל גם בריכות מים עם קרח, שמטרתן לקרר במידת הצורך נפגעים ממכות חום, ובנוסף יוקמו עוד שלושה אוהלי טיפול.

 

מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים:


 "מאות החובשים, הפראמדיקים ומגישי העזרה הראשונה של מד"א והרופאים והאחיות מבי"ח איכילוב שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הפקת המרתון ומשטרת ישראל ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. מרתון playtika תל אביב הוא אירוע ספורטיבי מהנה ועל מנת לשמור על בריאות הרצים אני מבקש מכולם להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את הפעילות, לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון (אפליקציית) 'מד"א שלי' "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...