יום שלישי, 14 במרץ 2023

רגע לפני חג הפסח, אל תמהרו לזרוק רהיטים ישנים – תנו להם חיים חדשים. מאת: שרית יוכפז

 

 


     


                הפיחו חיים חדשים ברהיטים ישנים

 

רגע לפני חג הפסח, אל תמהרו לזרוק רהיטים ישנים – תנו להם חיים חדשים. כל רהיט יכול לקבל משב רוח מרענן עם הצבע הנכון ולהפוך לחדש.

בן אם מדובר בשידה הישנה של סבתא, כיסאות רעועים, שולחנות עבודה – ישנן דרכים יצירתיות להפיח חיים חדשים ברהיטים בלויים על ידי הוספת שכבת צבע טרייה.

אריקה וייס, יזמת ומפתחת 'הצבע של אריקה' מעניקה מספר טיפים לחידוש רהיטים.

 

"חידוש רהיטים הפך לטרנד לא קטן, ויש לכך סיבות טובות. צביעת רהיטים מחדש היא לא רק חיסכון כלכלי עצום, אלא, זו דרך חיים אקולוגית וידידותית יותר לתת טאצ' אישי לרהיטים נוסטלגיים או רהיטים חדשים שהצבע לא מוצא חן בעיניכם." מסבירה אריקה וייס.

 

לקרוא את ההוראות - קראו בעיון את ההוראות ובנוסף תוכלו לצפות בסרטון ההדרכה המפורט. כל סוג צבע מגיע עם הוראות ספציפיות, שימוש נכון בצבע יבטיח תוצאות איכותיות. יתר על כן, לכל שאלה אריקה כאן על מנת לתת את המענה.
 

מברשת צבע - חשוב להשתמש במברשת סיליקון כזו שלא תשאיר זיפים על הצבע, את המברשת ניתן לרכוש אצל אריקה. התאימו את המברשת לרהיט הספציפי אותו אתם רוצים לצבוע, על מנת להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה יוצאת דופן.

 

תקנו פגמים - אם על גבי הרהיט יש פגמים קלים, יש לתקן אותם באמצעות שפכטל עץ. כשהשפכטל מתייבש יש לשייף עד למראה חלק ורק אחר כך לצבוע.

 

במידה ויש חלקים שאותם לא תרצו לצבוע, הדביקו מסקינטייפ נייר על האזור.

 

הניחו את הרהיט באזור מואר, כדי לראות את הפגמים הקיימים וכך, הצביעה תהיה חלקה ומוארת יותר.

 

יותר שכבות, פחות צבע - אל תנסו להשיג כיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה. יש למרוח שכבה דקה להמתין לייבוש מלא במשך שעתיים, ולאחר מכן לחזור לשכבה שנייה. מספר השכבות הינן בהתאם לצבע הרהיט המקורי ולגוון אותו תרצו לצבוע.

 

מתי הכי נכון לצבוע את הרהיטים – בכל עת בשנה ניתן לצבוע את הרהיט. ככל שהסביבה פחות לחה, כך ייטב. אדגיש שלצבע אין ריח, ולכן ניתן לצבוע את הרהיט בחלל סגור.


 איזה חומרים תצטרכו כדי להשלים את משימת החידוש?

״הצבע של אריקה״ , מברשות סיליקון, כרית החלקה, סלוטייפ, בד לח, כפפות, עיתון או ניילון על הרצפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...