יום שני, 11 בספטמבר 2023

השנה החדשה כבר כאן ומעבדות היקארי משיקים ערכת טיפוח מקצועית ומהודרת כמארז מתנה לראש השנה, טיפוח יום יומי. מאת שרית יוכפז

 



משיקים ערכת טיפוח מקצועית ומהודרת לעונת החגים

השנה החדשה כבר כאן ומעבדות היקארי משיקים ערכת טיפוח מקצועית ומהודרת כמארז מתנה לראש השנה, טיפוח יום יומי.

ערכת הטיפוח מבית היקארי כוללת 3 מוצרים לטיפוח יומי, פרי פיתוח מדעי, לחידוש, המרצה והזנת העור. הערכה כוללת תיק מהודר רב שימושי ובו:

Lumin Eye

קרם עיניים פעיל לשיפור מראה של קמטוטים, אפרוריות ומראה עייף

Snow White

קרם עוצמתי הפועל לצמצום כתמי גיל הקיימים בעור ומעכב יצירת כתמי פיגמנטציה עתידיים. הקרם מזין ומגביר את רמת הלחות ומסייע בהחלקה והפחתה של קמטוטים בעור. משפר את מידת המיצוק והאלסטיות של העור.

Night Dream

קרם לילה, תכשיר חדשני המכיל מרכיבים פעילים המסייעים להתחדשות ושיקום העור בזמן השינה בלילה.

כל המוצרים מתבססים על הפורמולה המתקדמת של היקארי, הכוללת מגוון רחב של מרכיבים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת ובראשם NAD Nobel™ הלא הוא הרכיב מוגן בפטנט של החברה, שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומכונה בספרות המדעית בשם "מולקולת הזהב", בשל התכונות הבריאותיות הרבות שלו. דרך הפעולה שלו מדמה את תהליכי ההצערה המתרחשים במצב של הפחתת קלוריות לאורך זמן. במצב זה מתעוררים המנגנונים הטבעיים הקיימים בתוכנו, אשר מתחילים לפעול לחיזוק תהליכי התיקון. בתוך כך הגוף כולו והעור בפרט מעצים את תהליכי התחדשות ברמה תאית, מגביר סינתזה של חלבונים במטריצה הבין-תאית כמו קולגן ואלסטין, של חומצה היאלרונית ובכך משתפר גוון העור ונהיה יותר אחיד, פוחתים הקמטים והעור הופך יותר גמיש.

ניתן להשיג את המארז במחיר מבצע לחג של 659 ₪  (במקום 1,290 ₪)

ניתן להשיג את המארז דרך מעבדות היקארי ,ראשונים 34, בני עטרות, לברור מכון הקוסמטיקה הקרוב לביתך טלפון 077-3445274 , או באתר הבית

WWW.HIKARI.CO.IL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...