יום שלישי, 28 בנובמבר 2023

הציור הכי ארוך במידות של 110 מטר על 90 ס"מ גובה. ועליו כתבו הילדים "תודה לחיילים והחיילות ששומרים עלינו". מאת שרית יוכפז

 


הציור הכי ארוך מילדי ישראל למען חיילי צה"ל

באורך של 110 מטר.

ועליו כתבו: "תודה לחיילים והחיילות

 ששומרים עלינו". 

מאת: שרית יוכפז

 

עמותת שניר, יזמו פעילות משותפת עם ילדי שכונת כפר סבא הירוקה בעיר כפר סבא. כדי לצייר למען החיילים, את הציור הכי ארוך במידות של 110 מטר על 90 ס"מ גובה. ועליו כתבו הילדים "תודה לחיילים והחיילות ששומרים עלינו".

את הציור הארוך, העניקו בכירי עמותת שניר לצוות מילואימניקים מחטיבת חי"ר כפיר שיצאו ליום גיבוש של כמה שעות באזור המרכז, כדי להתרענן בין משימה למשימה.

ד"ר יהודית רובינשטיין - מנכ"לית עמותת שניר: "אנו רואים חשיבות גדולה בצורך של עידוד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעסוקים לילות כימים בלוחמה ובהגנה על כולנו. ולכן, היה חשוב לנו מעבר לתרומות שאנו פועלים למענם מידי יום, להעביר להם גם את הציור הכי ארוך עד כה מהילדים הנרגשים."

ניקול קלינגר מנהלת הדיגיטל בעמותת שניר: "שיזמה פעילות משותפת זו עם דיירי השכונה, שהצטרפו בשמחה לרוח הרמת המורל. ריכזה את כל הילדים שהתרגשו מאוד להירתם למען עידוד החיילים. ויצרו יחד ציור ענקי צבעוני ומרגש, עם הכיתוב-"תודה לחיילים והחיילות ששומרים עלינו", שצורף לעשרות החבילות שמעבירה העמותה לחיילים בכל רחבי הארץ."

לדברי ניקול: " צוות המילואימניקים, שקיבלו את הציורים עם החבילות המפנקות התרגשו תוך קריאות שמחה והתפעלות. וצילמו את עצמם לצד הציור הארוך ביותר ושלחו את התמונות למשפחותיהם. לאחר מכן הם ביקשו למסור לילדים ולהוריהם תודה על התמיכה ועל העידוד. עם ישראל חי."

להעברת תרומות עמותת שניר - https://www.snir-il.org/donation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...